![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2601 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze koopt voor miljoenen aan vastgoed uit eigen middelen zonder tussenkomst van een bank.
Ik meende dat zoiets direct allerhande alarmbellen bij administraties zou doen rinkelen om de herkomst van dat geld eens na te kijken. Blijkbaar niet.
|
|
|
#2602 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat vind ik ook. Zoveel kan je toch niet afromen van subsidies?
|
|
|
#2603 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop dat het gerecht hier de nodige stappen doet. Er moet zorgvuldig gecheckt worden of de financiering van die onroerend goed transacties uitsluitend uit doorgeschoven subsidies komt dan wel uit nog andere bronnen. En zo ja, welke? Het zou mij niet verbazen mocht blijken dat er ook nog een ander, tot op heden bedekt verhaal achter steekt.
|
|
|
#2605 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2606 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoveel eigen middelen als hoofd van wat vzw's en maatschappelijke-integratie-bedrijfjes, en niemand die daar iets abnormaals in ziet ? https://www.hln.be/binnenland/stad-a...open~ae6edafa/ Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 2 april 2021 om 16:02. |
||
|
|
|
|
|
#2607 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar komt in hemelsnaam dat vermogen vandaan?
|
|
|
|
|
|
#2608 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2609 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Wel bizar waar die zoveel geld vandaan haalt ... nu als ze met haar klaar zijn dan zal er niet veel meer overschieten.
|
|
|
|
|
|
#2610 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dat van "t Stad alleen al er sedert 2018 3,4 miljoen Euro naar die dans-vzw gevloeid is......en er waren ook andere bronnen van 100000 euro hier,50000 Euro daar,en werkingen in andere steden.
Er stroomde schijnbaar geld genoeg binnen om een "werking" te doen (blijkbaar telde niemand totnogtoe ECHT hoeveel "werking" je kunt doen met zoveel geld) en ,blijkbaar,nog wat "investeringen" en "leveringen" te laten doen.... Laat ons nu hopen dat niet mag blijken dat spinnenweb ook niet als "witwasmachine" gebruikt werd voor nog wat andere zaken.....ik word een beetje zenuwachtig,en ongetwijfeld de politiek ook.... Het begint,van enige afstand (hier op mijn computertje) toch al wat op een ijsberg te lijken...... Laatst gewijzigd door kelt : 2 april 2021 om 16:33. |
|
|
|
|
|
#2611 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sjoemelen tiens .....
|
|
|
#2612 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2613 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vande Lanotte heeft er in elk geval niks van gemerkt.
|
|
|
#2614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2615 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als uw geld van een officiële rekening komt zal dat uiteraard geen probleem zijn voor de notaris. Datzelfde geld op uw bankrekening zetten zal meestal wel verantwoord moeten worden tegenover de bank. Boven de 10.000€ is zowat de drempel. Alles hangt wat af van met welke bedragen je omgaat voor je beroepsactiviteit. Gepensioneerd ging ik enkele jaren terug voor meerdere maanden weg met mijn boot en haalde 6000€ contanten af. De bank wilde weten voor wat ik dat geld nodig had? Ik heb die mevrouw gezegd dat ik eens bij de meisjes ging en dat ik deed wat ik wilde met "mijn" centen ........ Dat wilde ze er niet opzetten en ik weet ook niet wat zij wel vermeldt heeft op die interne mededeling?
|
|
|
|
#2616 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat kan ik me best voorstellen na "zijn" carrière.
|
|
|
#2617 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die kon gvd een immobiliënkantoor op haar eigen beginnen !!
Respect! Ze was goed in haar vak. Het vak van oplichtser van subsidies.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2618 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het grootste probleem daarbij is dat duivelszak nooit vol is en men steeds verder gaat omdat het zo gemakkelijk gaat. Tot men op lange tenen trapt, vergeet te delen of "dankbaar?" te zijn.
|
|
|
|
#2619 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is ook logisch, 2.5 miljoen € is voor Vandelanot kleingeld dat hij in zijn jaszak heeft zitten.
|
|
|