Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2021, 09:59   #2861
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Capabele mensen moeten niet gekortwiekt worden. Integendeel.
Jaloezie is een lelijke duivel.
Veel geld verdienen = capabel?
Geldt dat ook voor Sihame (die nog altijd niet in beschuldiging gesteld is).
Oud 5 april 2021, 10:05   #2862
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
In verdenking is ze alvast gesteld. zo start de weg naar de in beschuldiging stelling en veroordeling.
Oud 5 april 2021, 10:07   #2863
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
TScheldt zou zich misschien ook eens moeten buigen over dit personage:

https://www.cumuleo.be/nl/mandataris...oen-kennis.php

Effenaf een schande die Vlaams-nationalist!!
De aandacht van de VLD en haar illustere superoplichters afleiden naar de N-VA afleiden is typisch voor N-VA-haters.

Nog maar pas is het zonnepanelenschandaal van Tommelein geluwd en de kanker van een nog veel groter schandaal barst open.

ElKaouakibi was geen "aanwinst" van de N-VA want die bedankte voor de eer omdat er toen al 'geruchten' waren. Het was de VLD die haar met grote trom, plus een hoop geld, binnenhaalde. Met slechts EEN bedoeling: electoraal scoren.

Het zal andersom zijn. De schade die hun allochtone fluit haar ex.partij berokkende is gigantisch. Het internet staat vol met foto's van haar en Somers. De blauwe minister die haar aan subsidies hielp. De aangebrande grappen krijgen we er gratis bij. De mislukking van Vivaldi die in de sterren geschreven staat is niet eens meer nodig om de VLD naar de politieke uitgang te helpen. Het El Kaouakibi-schandaal heeft vele uitlopers en kan nog jaren de krantenkoppen halen.
De debiele tactiek om de aandacht van de VLD af te leiden naar de N-VA zal daar niets aan veranderen.

Het Belang van Limburg draait er geen doekjes om.

Citaat:

Limburgse vzw's na zaak-El Kaouakibi: "Miljoenen euro's, maar wij krijgen aalmoes"

Limburgse vzw’s vrezen imagoschade na subsidieschandaal Sihame El Kaouakibi

Het subsidieschandaal dat als een etterbuil is opengebarsten rond de vzw’s van parlementslid Sihame El Kaouakibi (ex-Open Vld) heeft imagoschade berokkend aan de hele socioculturele en socio-economische sector. “Het zal nu wellicht nog moeilijker worden om subsidies te krijgen”, klinkt het.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210404_97309652

Wat de mandatenlijst van politici betreft, op dat vlak moet de VLD voor geen énkele andere partij onder doen. Nochtans was het de VLD die de cummuls ging afschaffen.

Citaat:
EU-parlementairen krijgen samen tot 18 miljoen euro bovenop loon.
Guy Verhofstadt is de eerste Belg in de ranglijst, op de vierde plaats. Vooral zijn vergoedingen als bestuurder bij Sofina, Exmar België en EIPA (Europees Instituut voor Openbaar Ambt) doen de score van de ex-premier aandikken.
https://www.hln.be/binnenland/eu-par...loon~abc95463/

Verhofstadt verdient alleen al bij Sofina 140.000 euro bij. Voor vier vergaderingen per jaar. Maar DAAR zullen we System NOOIT over horen piepen. Verhofstadt is niet besmet met de Vlaams-nationalistische erfzonde, hé.
Oud 5 april 2021, 10:12   #2864
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De aandacht van de VLD en haar illustere superoplichters afleiden naar de N-VA afleiden is typisch voor N-VA-haters.

Nog maar pas is het zonnepanelenschandaal van Tommelein geluwd en de kanker van een nog veel groter schandaal barst open.

ElKaouakibi was geen "aanwinst" van de N-VA want die bedankte voor de eer omdat er toen al 'geruchten' waren. Het was de VLD die haar met grote trom, plus een hoop geld, binnenhaalde. Met slechts EEN bedoeling: electoraal scoren.

Het zal andersom zijn. De schade die hun allochtone fluit haar ex.partij berokkende is gigantisch. Het internet staat vol met foto's van haar en Somers. De blauwe minister die haar aan subsidies hielp. De aangebrande grappen krijgen we er gratis bij. De mislukking van Vivaldi die in de sterren geschreven staat is niet eens meer nodig om de VLD naar de politieke uitgang te helpen. Het El Kaouakibi-schandaal heeft vele uitlopers en kan nog jaren de krantenkoppen halen.
De debiele tactiek om de aandacht van de VLD af te leiden naar de N-VA zal daar niets aan veranderen.

Het Belang van Limburg draait er geen doekjes om.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210404_97309652

Wat de mandatenlijst van politici betreft, op dat vlak moet de VLD voor geen énkele andere partij onder doen. Nochtans was het de VLD die de cummuls ging afschaffen.

https://www.hln.be/binnenland/eu-par...loon~abc95463/

Verhofstadt verdient alleen al bij Sofina 140.000 euro bij. Voor vier vergaderingen per jaar. Maar DAAR zullen we System NOOIT over horen piepen. Verhofstadt is niet besmet met de Vlaams-nationalistische erfzonde, hé.
En daarmee krijgt HO de boemerang terug in het gelaat gesmakt. Wel besteed!
Oud 5 april 2021, 10:15   #2865
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En daarmee krijgt HO de boemerang terug in het gelaat gesmakt. Wel besteed!
U dwaalt. Zoals dikwijls. Elk gesjoemel of persoonlijke niet verantwoorde verrijking van politici van welke partij dan ook moet worden bestreden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 april 2021 om 10:15.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2021, 10:20   #2866
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier om onethische praktijken. Die in casu gepleegd zouden zijn door een welbepaald politica. Heel terecht dat hier een grondig onderzoek naar wordt gevoerd.

Edoch, een massa betaalde jobkes bijeensprokkelen is ook onethisch. De heer Koen Kennis van de NVA heeft de vetpotten ook ontdekt. Wanneer gaat TScheldt daarover schrijven?

Toemaatje

In 2016 berichtte Apache.be dat het "Antwerps roddelblad" (TScheldt) al jaren werd gesponsord door de lobbyisten en vastgoedontwikkelaars Koen Blijweert, Rudi en zoon Erik Van der Paal.
Neen. Het gaat hier niet over onethische zaken. Het gaat hier over criminele zaken. U tracht alweer op een belachelijk onethische manier NVA te betrekken. Het is zielig en het is compleet off topic. Ik geef u de kans om u te herpakken, maar ik zal deze keer eigenlijk niet aarzelen om dit aan te kaarten bij de moderatie als u blijft off topic gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2021, 10:21   #2867
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U dwaalt. Zoals dikwijls. Elk gesjoemel of persoonlijke niet verantwoorde verrijking van politici van welke partij dan ook moet worden bestreden.
U bent verward en duidelijk niet in staat om bij het onderwerp van deze draad te blijven. Daardoor verkloot u de discussie. Maar wellicht is dat uw bedoeling.
Oud 5 april 2021, 10:24   #2868
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent verward en duidelijk niet in staat om bij het onderwerp van deze draad te blijven. Daardoor verkloot u de discussie. Maar wellicht is dat uw bedoeling.
U begon over TScheldt. Niet ik. En ik pik daar op in.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 april 2021 om 10:25.
Oud 5 april 2021, 10:31   #2869
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel geld verdienen komt in de regel neer op:de juiste politieke "kennissen" hebben.
El Kaouakibi is vooral capabel in de oplichterij. Eén van de lucratiefste bezigheden om snel rijk te worden.

Dat ze nog niet officieel in beschulding werd gesteld is nog een achterlijker manier om haar te "verdedigen" dan er de partij bij sleuren waar ze niet toe behoorde.

Bovendien hebben de verzamelde media haar niet alleen in beschuldiging gesteld maar ook virtueel veroordeeld. Dat Lachaert haar met haar klikken en klakken uit de VLD kieperde is een veroordeling op zich. Mensen met een minimum aan hersens hebben echt geen gerechtelijke veroordeling meer nodig om te zien wat er te zien is. El Kaouakbi ie een gewiekste oplichtster. Ook zonder gerechtelijke veroordeling gaat half België achter dat stuk blauw crapuul aan om de geleden schade te verhalen op Hare Allochtone Schaamteloosheid.
Oud 5 april 2021, 10:31   #2870
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen. Het gaat hier niet over onethische zaken. Het gaat hier over criminele zaken. U tracht alweer op een belachelijk onethische manier NVA te betrekken. Het is zielig en het is compleet off topic. Ik geef u de kans om u te herpakken, maar ik zal deze keer eigenlijk niet aarzelen om dit aan te kaarten bij de moderatie als u blijft off topic gaan.
Ik weet niet hoe u erover denkt maar criminele zaken zijn in mijn ogen onethische zaken.
Oud 5 april 2021, 10:34   #2871
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe u erover denkt maar criminele zaken zijn in mijn ogen onethische zaken.
Ook boeven moeten huishuur betalen hoor.
Oud 5 april 2021, 10:35   #2872
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oplichten is iets anders dan verdienen.
Ik hoop dat u dat onderscheid in uw persoonlijke leven toch maakt?
Oud 5 april 2021, 10:36   #2873
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je pikt er op in met iets dat er noch van ver, noch van dichtbij iets mee te maken heeft.

Waarover dat artikel ging heb je straal genegeerd. Het past niet in je kraam.

Je nam de gelegenheid te baat om je afgrijselijke haat te ventileren.
Oud 5 april 2021, 10:39   #2874
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar volgens de partijtop kan ze wel niet snel genoeg uit de vld gegooid worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2021, 10:39   #2875
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behalve als jouw politieke troeteldiertjes criminele en onethische zaken combineren.
Oud 5 april 2021, 10:41   #2876
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begon niet over TScheldt. Ik zette gewoon de discussie over het onderwerp van deze draad verder gebruik makend van de commentaren van TScheldt over hetzelfde onderwerp.
Jij “pikt” daar helemaal niet op in, integendeel, je poogt krampachtig de aandacht van het onderwerp af te leiden. En zoals je wel reeds gemerkt hebt ben ik niet de enige die vindt dat je daarmee moet ophouden.
Oud 5 april 2021, 10:47   #2877
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sihame is zeker en vast capabel !
Als migrantenkind eerst een diploma onderwijzeres halen, is al dik ok.
Maar dan voortstuderen en een master pedagogie halen: heel dik ok.

Dan zo'n dingen uit de grond stampen zoals ze deed: nog dikker ok.
Centen kunnen verzamelen voor een project waar je achter staat: dikst ok.

Had zij niet zo inhalig geweest (en dan doel ik meest van al op haar verworven immobiliën, naast de keuken enz.),
haar boekhouding wat properder gehouden,

dan was zij, wie weet, ooit minister kunnen worden, of burgemeester van Antwerpen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2021, 10:50   #2878
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begon niet over TScheldt. Ik zette gewoon de discussie over het onderwerp van deze draad verder gebruik makend van de commentaren van TScheldt over hetzelfde onderwerp.
Jij “pikt” daar helemaal niet op in, integendeel, je poogt krampachtig de aandacht van het onderwerp af te leiden. En zoals je wel reeds gemerkt hebt ben ik niet de enige die vindt dat je daarmee moet ophouden.
Iedere draad wijkt af na een tijdje van zijn oorspronkelijk onderwerp. Ook deze draad. Op een gegeven ogenblik zitten ze zelfs te kletsen in deze draad over de transfers of over BHV of over een 'hondenbrokreferendum' (sic). Ik heb u daar niet horen op reageren... En ja, ik durf er een (klein) fortuin op verwedden dat ik na een beetje zoeken ook posten van u vind die afwijken van het oorspronkelijke onderwerp van betreffende draden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 april 2021 om 11:06.
Oud 5 april 2021, 10:52   #2879
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Sihame is zeker en vast capabel !
Als migrantenkind eerst een diploma onderwijzeres halen, is al dik ok.
Maar dan voortstuderen en een master pedagogie halen: heel dik ok.

Dan zo'n dingen uit de grond stampen zoals ze deed: nog dikker ok.
Centen kunnen verzamelen voor een project waar je achter staat: dikst ok.

Had zij niet zo inhalig geweest (en dan doel ik meest van al op haar verworven immobiliën, naast de keuken enz.),
haar boekhouding wat properder gehouden,

dan was zij, wie weet, ooit minister kunnen worden, of burgemeester van Antwerpen.

Er zijn inderdaad politici die inhalig zijn. Zéér inhalig.
Oud 5 april 2021, 11:05   #2880
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedere draad wijkt af na een tijdje van zijn oorspronkelijk onderwerp. Ook deze draad. Op een gegeven ogenblik zitten ze zelfs te kletsen in deze draad over de transfers of over BHV. Ik heb u daar niet horen op reageren... En ja, ik durf er een (klein) fortuin op verwedden dat ik na een beetje zoeken ook posten van u vind die afwijken van het oorspronkelijke onderwerp van betreffende draden.
Als het een therapeutisch positieve en helende invloed zou hebben op uw frustraties kan ik u dat alleen maar warm aanbevelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be