![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet sekswerk uit het strafwetboek ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 100,00% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger waren daar Russische winkels waar ge vanalles kon shaggelen.,
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gewoon iedereen die een beroep meester meent te zijn, het probeert. De vrije markt zal het kaf beter van het koren scheiden dan het onderwijssysteem en de rest van de overheid.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij mogen de Nederlandse grens niet oversteken !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat als men prostitutie ook mogelijk maakt als werknemer, er enorm veel rare dingen zullen gebeuren. Mag een bedrijf dan ook een job opening bedrijfshoer aangeven, om de management vergaderingen wat op te vrolijken ?
En kan men dan intern gemuteerd worden op die job ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook een manier om de klimaatdoelstellingen te halen natuurlijk. Dikke duim van Greta en Anuna! Laatst gewijzigd door parcifal : 7 april 2021 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie anders toch wel een uitdaging in de praktische tests bij aanwerving. Vooral als er ook nog lgbtq-quota moeten gehaald worden. Niet iedereen wil met een gehandicapte zwarte dwerg van hetzelfde geslacht van de grond gaan voor 't werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik zeg het, we openen een doos van Pandora als er een werknemer-statuut van prostituee komt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel of evenwaardig aan de aanwerving van een clini-clown in een garage van pakweg Citroën of Mistueenbitje.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeker voor diegene die hem niet meer recht krijgen.
![]()
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het product dat een bedrijf maakt en verkoopt hoeft niet beperkend te zijn voor de aangeworven personeelsleden, want die personeelsleden zelf hebben ook noden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kick altijd op georganiseerde absurditeiten. Het aftasten (
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 9 april 2021 om 05:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als prostitutie echt zijn plek wil vinden als werknemer, dan lijkt het mij logisch dat zij ook hun plek hebben in de bedrijfswereld. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 april 2021 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |