![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lange termijnvisie noemt men dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar die solidariteit van u zit weet ik niet. "Iedereen gelijk voor de wet " en solidariteit staan totaal los van elkaar. Heeft u al hulp gevonden ? Als medeforummer ben ik bezorgd over uw welzijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom dat drankverbruik van die 20 jarige relevant is. U bent wellicht nog nooit dronken geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard kan het ook zijn dat rijke jongeren en hun ouders te gierig zijn om een hotelkamer te nemen. Niet zelden zijn de rijkste mensen de grootste vrekken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2021 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Jaarlijks 16 miljard euro leunt dichter aan bij de vlaamse 'solidariteit' voor onze waalse landgenoten en daar is de solidariteit voor de brusselaren nog niet bij inbegrepen.
![]() Er zijn in de loop der jaren talloze onderhuidse en slinkse manieren gevonden, meestal door vlaamse collaborateurs, om deze 'solidaire sponsoring' te vergroten zonder medeweten van de Vlamingen. Zoals bdw, dé (s)linkse wolf in rechtse schaapskleren, die meer autonomie bekwam voor Vlaanderen door de zesde staatshervorming maar opzettelijk vergat om bij de bevoegdheden ook het federale budget mee te nemen. Zo kon hij de vlamingen nogmaals dubbel bestelen en verarmen uit wraak voor zijn collaboratie familie verleden. Onckelinks zei ooit: we melken de vlaamse koe tot ze leeg is en dan krijgen de vlamingen het lege karkas en het zijn de corrupte, vlaamse verraders met bdw op kop die ons melken terwijl het verdeelde volkske kibbelt over solidariteit voor onwettige en nodeloze maatregelen.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dan ook fascisten die mij verbieden om met 10 promille alcohol in't bloed achter het stuur te kruipen en eens goed te gaan straatracen. Zo belachelijk is die vergelijking met de feestvierders.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag overal naartoe rijden, u mag u daar dood zuipen. Dat is in normale omstandigheden allemaal toegelaten. En zodra u nuchter bent mag u terug het land rondrijden. Er wordt u niets verboden, u mag het gewoon niet tegelijkertijd doen omdat de ene activiteit u capaciteiten op de andere uit te voeren aantast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat burgerrechten voor u théorie is, hebt u al overvloedig bewezig, maar het is nu eenmaal zo dat de westerse samenleving erop gebaseerd was. Fascisme en dictatuur hadden we achter ons gelaten. Tot de dag dat we die burgerrechten het meeste nodig hadden. Net op dat moment waren de meesten bereid om decennia aan hard werk op 1 dag op te geven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo beschouw ik ook de coronamaatregelen. Ik leef ze alleen na wanneer het mij toevallig uitkomt.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar ze zijn zeker niet te beklagen. Er zijn in deze tijd genoeg middelen om contact te hebben met elkaar. Zonder daarvoor een zuipfestijn in een hotelkamer te houden. Ze weten dat het in de huidige situatie niet mag. Toch doen ze het. Dan hoeven ze niet te mekkeren als ze het deksel op de neus krijgen.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mocht daar niet. Hadden ze kunnen weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking blinkt uit door de hoge graad van onnozelheid.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er daar gebeurd was en verboden was, was nachtlawaai. Maar zonder corona terreur zou er niemand uit het raam gekropen zijn he. De reden om uit het raam te kruipen was niet omdat men schrik had voor een beteugeling voor nachtlawaai. En ja, in een prive ruimte mag je je straal bezuipen. |
|
![]() |
![]() |