Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2021, 10:12   #321
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat wij als "indianen" besloten hebben van de indianen onder ons die willen gaan vechten, zelf in de gevangenis te steken. Mochten wij als indianen gewoon die indianen die willen vechten, tenminste niet lastig vallen, dan was het probleem op 6 maanden opgelost. Wat wij doen is indianen die een cowboy willen neerkogelen, berechten. Hoe gek kan men niet zijn, in plaats van die mens een medaille te geven.
Dat is zoals 'de mensenhandelaars' die mensen weghalen uit de miserie om ze een betere toekomst te geven.
Wij steken ze in de gevangenis en de politie schiet hun kinderen dood.
Oud 11 april 2021, 10:20   #322
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat Belgie ook toen al onoverkoombaar verdeeld was bedoel je.

Ja, dat klopt, en dat komt nooit meer goed.
Ik bedoelde vooral dat er vroeger veel meer eendracht was. Enfin, in context van de 19e eeuw. De 21e eeuw heeft teveel aanbod, haatzaaiers en verdeling voortgebracht de volksgeest terug op 1 lijn te krijgen.
En dan bedoel ik de Vlaamse volksgeest.

Ik was vroeger nationalist, maar nu niet meer. Mijn wantrouwen in de oplossing is groter geworden dan de kwaal.
Oud 11 april 2021, 11:52   #323
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik bedoelde vooral dat er vroeger veel meer eendracht was. Enfin, in context van de 19e eeuw. De 21e eeuw heeft teveel aanbod, haatzaaiers en verdeling voortgebracht de volksgeest terug op 1 lijn te krijgen.

Ik was vroeger nationalist, maar nu niet meer. Mijn wantrouwen in de oplossing is groter geworden dan de kwaal.
die verdeelde Vlaamse volksgeest bestaat ook al van in de 19e eeuw
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 11:55   #324
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Kijk minder naar de woorden maar wel naar de daden.
De woorden zeggen nog altijd dat het volk in een democratie leeft.
De daden echter tonen aan dat deelnemen aan een debat over politiek volstaan om er voor te zorgen dat uw bezit in faling wordt verklaard.
Wel voor mij mogen mogen ze dergelijke democratie op een plaats steken waar de zon nooit schijnt.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 13:23   #325
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
Veel minder dan nu.
Dat nog maar willen bespreken is een stortvloed aan slangen over je heen roepen.
Ik ga het toch eens zeggen: wij hebben het kind met badwater weg gegooid.
Oud 11 april 2021, 13:27   #326
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Kijk minder naar de woorden maar wel naar de daden.
De woorden zeggen nog altijd dat het volk in een democratie leeft.
De daden echter tonen aan dat deelnemen aan een debat over politiek volstaan om er voor te zorgen dat uw bezit in faling wordt verklaard.
Wel voor mij mogen mogen ze dergelijke democratie op een plaats steken waar de zon nooit schijnt.
Ik kijk ook naar de woorden waarmee mensen een oordeel beredeneren.
Tussen de lijnen staat zoveel.
Oud 11 april 2021, 18:39   #327
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er is nog geen oplossing in het vooruitzicht.
Slaap rustig, beter dan L. Michel...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2021, 22:07   #328
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dan ben je misschien ook rustig Buduo? Maar je hebt gelijk. Als de dommerikken slapen is er de enige moment van de dag dat uitbuiters ook
gerust kunnen slapen. De opties zijn wel verschillend tussen beide groepen
maar daar zal ik het niet over hebben.
Men beroept zich hier op de democratie om beestenstreken te verantwoorden.
Terwijl diezelfde democratie ons toelaat om dat kaartenhuis van de ene dag op de andere uit mekaar te laten spatten.
Het is juist die democratie die het volk opsluit door een systeem uit te dokteren dat ons teveel moraliteit aanpraat.
Normaal zou ik er nooit over praten maar als men hier de democratie toch verkracht moet ik er alleen nog mee lachen. Ik voel mij ook niet meer gebonden door moraliteit. Als politiekers zelf deze weg inslaan bestaat moraliteit voor mij ook niet meer. Dat opent wel perspectieven.
Je bent te ver gegaan broeders. Veel te ver.
Je kweekt outlaws. En die hebben ook een andere manier van leven.
Mogelijk worden jullie ook zo slim dat je uw poten afhoudt van andermans bezit. Ik heb niet voor jullie gekozen om zo behandeld te worden.
Ik ben onterecht gestraft door een van jullie. Vooral het feit dat jullie er veel leute uit putten zint mij allesbehalve. Ontwikkelde mensen hebben geen leute aan anderen kloten. Het feit dat er tussen jullie zitten die leute hebben
met dergelijk gedrag betekent dat jullie geen democraten zijn.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 april 2021 om 22:30.
Oud 12 april 2021, 07:43   #329
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom gaat de EU zich in Turkije onsterfelijk belachelijk maken?
De EU gooit ergens geld naar en hoopt ermee vanaf te zijn.
Hoeveel miljarden per jaar bv om vluchtelingen buiten te houden? Wat een zeer mensonterend beleid is, dus leiderschap onwaardig.

Beter praten ze met Biden nu Trump weg is, mee de vluchtelingen van hier op te vangen. Tenslotten heeft de EU en de VS deze stroom migranten zelf veroorzaakt. Dat ze deze dan ook een waardig bestaan garanderen.

Inwoners van Lesbos hebben al bijna 10j geen leven meer omdat politici opnieuw collaboreerden met nazi Duitsland. Zichzelf narcistsich in de kijker plaatsen als goeie, constant. Maar eens echt mensen helpen is hen teveel moeite.

De gehele Belgische politiek en de EU treedt beter af om plaats te maken voor echte verkozenenen. Wij verkozen Michel niet ons te vertegenwoordigen in Europa. Deze hele charade wat ze democratie noemen is fake news.
Oud 12 april 2021, 11:16   #330
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel miljarden per jaar bv om vluchtelingen buiten te houden? Wat een zeer mensonterend beleid is, dus leiderschap onwaardig.

Beter praten ze met Biden nu Trump weg is, mee de vluchtelingen van hier op te vangen. Tenslotten heeft de EU en de VS deze stroom migranten zelf veroorzaakt. Dat ze deze dan ook een waardig bestaan garanderen.

Inwoners van Lesbos hebben al bijna 10j geen leven meer omdat politici opnieuw collaboreerden met nazi Duitsland. Zichzelf narcistsich in de kijker plaatsen als goeie, constant. Maar eens echt mensen helpen is hen teveel moeite.

De gehele Belgische politiek en de EU treedt beter af om plaats te maken voor echte verkozenenen. Wij verkozen Michel niet ons te vertegenwoordigen in Europa. Deze hele charade wat ze democratie noemen is fake news.
het is nu de beurt aan de EU & alle EU landen om de Turken & de moslims in het algemeen belachelijk te maken: Voor ELKE bijeenkomst waar moslims zullen bij zijn: minstens één politica in de bijeenkomst...
Oud 12 april 2021, 11:17   #331
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Kan allemaal wel zijn. Maar zo lang je blijft rekenen op anderen om je uit de modder te helpen zit je op een verkeerd spoor. De meerderheid zaagt en klaagt maar wil niet zien dat de democratische deur wagenwijd open staat.
Misbruikte democratie kun je alleen bestrijden door zelf eens vijf minuten na te denken. En uw voeten te vegen aan het keurslijf dat ons wordt aangepraat. Het is bij voorbaat een verloren strijd. Ik ben ook een brave meeloper geweest.
Die democratie heeft mij alleen veel geld gekost. Terwijl diezelfde democratie anderen veel geld opbracht. Tijd om er mee te stoppen dus.
En er bestaan diverse manieren om uw bestaan te verantwoorden.
Denk om te beginnen als de democraat die durft zijn eigen lot in handen te nemen. Werken in loondienst is jezelf beperken tot de kruimels die van de tafel vallen. De lotto kan je alleen winnen als je meespeelt.
De grootste stomerikken uit mijn klas zijn wel welvarend geworden omdat ze hun lot niet in handen legden van politiekers.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 april 2021 om 11:31.
Oud 12 april 2021, 13:12   #332
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan allemaal wel zijn. Maar zo lang je blijft rekenen op anderen om je uit de modder te helpen zit je op een verkeerd spoor. De meerderheid zaagt en klaagt maar wil niet zien dat de democratische deur wagenwijd open staat.
Misbruikte democratie kun je alleen bestrijden door zelf eens vijf minuten na te denken. En uw voeten te vegen aan het keurslijf dat ons wordt aangepraat. Het is bij voorbaat een verloren strijd. Ik ben ook een brave meeloper geweest.
Die democratie heeft mij alleen veel geld gekost. Terwijl diezelfde democratie anderen veel geld opbracht. Tijd om er mee te stoppen dus.
En er bestaan diverse manieren om uw bestaan te verantwoorden.
Denk om te beginnen als de democraat die durft zijn eigen lot in handen te nemen. Werken in loondienst is jezelf beperken tot de kruimels die van de tafel vallen. De lotto kan je alleen winnen als je meespeelt.
De grootste stomerikken uit mijn klas zijn wel welvarend geworden omdat ze hun lot niet in handen legden van politiekers.
Oh maar de politiek kan de pot op hoor.
Ik ben geen democraat en alleen maar Belg/Vlaming op papier.
Geld kan mij gestolen worden. De simpele pure eenvoud en een handjevol mensen rind me heen. Ik heb geen volk en land, ze hebben mij dat afgepakt en een gedrocht in ruil willen geven. Zelfs de kinderen worden van school gehaald en we werken rustig onze bungalow af om later voorgoed en permanent in segregatie te gaan.
Europe has fallen
Oud 12 april 2021, 15:14   #333
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...
...
1 kans op 8.145.000...
Oud 12 april 2021, 16:55   #334
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
Het was in 1830 nodig om de Vlaamse volksgeest te verdelen om "eendrachtige" Belgen van de Vlamingen te kunnen maken.
Oud 12 april 2021, 16:57   #335
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 kans op 8.145.000...
Je lot in handen van de Belgische politiek leggen= O kans op 10 miljoen.
Oud 12 april 2021, 17:22   #336
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Lap! ik stop er mee! Mijn reactie is weeral verdwenen.
Ik verspil hier mijn tijd. Dit is geen openbaar forum meer.
Oud 12 april 2021, 19:28   #337
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Lap! ik stop er mee! Mijn reactie is weeral verdwenen.
Ik verspil hier mijn tijd. Dit is geen openbaar forum meer.
Wat post gij ook allemaal ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2021, 19:56   #338
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wat post gij ook allemaal ?

Niks erg. Maar voor een bepaalde moderator wel.
Maar om hem te kloten zal ik ditmaal kort zijn in mijn reactie.
Ik heb namelijk de dood onder ogen gezien. Een trombose was de oorzaak.
Weet jij hoe je jezelf zoiets kunt aansmeren?
En daarom zeg ik :"Los het zelf op"!
Ik vertik het van nog mee te spelen.
Als zovele Vlamingen geen verstand bezitten dan heb ik ook dat recht zeker?
Oud 12 april 2021, 22:56   #339
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De B politiek bepaalt voor een déél je lot.
Het grootste deel bepaal je zelf toch ?
Oud 13 april 2021, 10:43   #340
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De B politiek bepaalt voor een déél je lot.
Het grootste deel bepaal je zelf toch ?

Denk je dat wat je hier schrijft echt de waarheid is?
Kijk in je omgeving en stel je de vraag waarom echte meelopers beter aan de bak komen. Ik kom uit een milieu waar er telkens een paar kinderen van deze meelopers hun kop boven het maaiveld mochten steken zonder dat zij in de problemen kwamen. Maar uw gedachten zijn onnozel. Jij wil de waarheid niet zien. Maar ik wil niet verder ingaan op uw sprookjes. Het grootste deel wordt bepaald door je afkomst. Zelfs onberispelijk gedrag helpt niks. Ze maken wel een verhaal om U te kelderen. Ik geloof er niet meer in. Maar jij mag denken dat je slimmer bent dan alle blokkers. Volstaat dat voor jou om nu te denken dat ik een blokker ben? U doet maar. Het is niet voor jou dat ik schreef om niet te kijken naar de woorden maar wel naar de daden.
En als je het zo bekijkt dan stel je vast dat degenen die het gemaakt hebben zelfs geen onbesproken levenswijze hebben gepromoot. Het enige verschil met de rest was dat dat ze geld hadden. En daarbij nog een opvoeding genoten die ze van kleins af tot echte haaien maakte. En dat maakte het verschil tussen hen en de rest.

Laatst gewijzigd door werkman : 13 april 2021 om 10:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be