![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Fideel heeft op zijn Cuba een gratis gezondheidzorg geïnstalleerd. Op Cuba door Castro zijn mannen en vrouwen volledig gelijk. Niet alleen dat op Cuba hadden holibi's en transgenders ook volledig gelijke rechten met de andere mensen. Voor de rest staken ze alle twee hun politieke tegenstanders ergens weg waar niemand ze ooit terug zag.... Dus ja, Assad is veel negatiever dan Castro. Trouwens in dat Castro gedoe van Stevaert zijn beide acteurs dood. In het Assad gebeuren, liggen de bezoeken nog vers in het geheugen.
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste zwempartij van Stevaert, en de reden daarvoor, zal hoe dan ook nooit vergeten worden.
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien je jezelf toch tegenspreekt weerleg je uw eigen posts en hoef ik het niet altijd te doen. En stalken op een forum ? Hoe doe je dat ? Uw posts zijn publiek en ik mag dus op die onzin reageren. Aangezien u projecteert, is de waarheid in feite dat u mij stalkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"staken ze alle twee hun politieke tegenstanders ergens weg waar niemand ze ooit terug zag...." Dus is Assad veel erger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() De politieke tegenstanders die verdwenen zijn worden goed verzorgd ?
Relevantie = 0 Een paar goede daden kunnen een hoop slechte daden niet rechttrekken hoor. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 april 2021 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
U hoopt misschien ook eens hand in hand met mij door Molenbeek te mogen lopen. Maar sorry, berg uw hoop op, trek uw tand uit dat privilege is alleen voor mijn echtgenote voorbehouden. Ik moet alweer vaststellen dat u zich, zoals altijd, beperkt tot wat persoonlijke bagger en geen enkel argument opbrengt om rechts en extreem rechts als politiek alternatief voor de klassieke trado's te bewijzen. Als zwak nationalistisch rechts zo goed is als jullie beweren moet het toch simpel zijn een lijst met rechtse verwezenlijkingen op dit forum te gooien die Vlaanderen opstuwen in de vaart der volkeren of de stroom der natiën. Mocht extreem rechts een alternatief zijn, zullen jullie toch heel gemakkelijk al een aantal maatschappelijke verwezenlijkingen van dat extreem rechts kunnen opnoemen (bv vergelijkbaar met geneeskunde voor het volk van extreem links) die voorbij de lulkoek gaat van wat filmpjes op twitter gooien. Na meer dan 15 jaar op dit en andere fora is mijn conclusie heel duidelijk. Rechts en/of extreem rechts hebben niets positiefs verwezenlijkt voor Vlaanderen. Niets helemaal niets.
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zwier u gewoon op mijn negeerlijst. byebye |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Goh, dit forum is plotseling al stukken beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Dat is het simpelste om de totale argumentloosheid in de discussie over de geneugten van rechts niet meer te moeten meedragen. Lekker onaneren als rechtsen onder elkaar hoe goed ze wel zijn. Het forum wordt stukken beter....
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 april 2021 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Valt er iets te winnen op dit forum ?
Is het een quiz met prijsvragen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kunt u dat niet. Maak u geen illusies. Ik val niet op venten en al zeker niet op rechtse maloten. In de discussie op dit forum heb ik ferm gewonnen van u. Sorry, ander geeft men niet op als men enige strohalm heeft om zijn gelijk te halen. Maar rechts en extreem rechts hebben niets verwezenlijkt voor Vlaanderen en zijn politiek eigenlijk totaal nutteloos. Ik negeer geen rechtse en extreem rechtse mensen. Misschien hebben ze ooit een argument om mij te overtuigen dat rechts misschien wel iets positief gedaan heeft. Ondertussen heb ik de discussie gewonnen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 april 2021 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.desteven.nl/leerdoelen/p...doelen/dialoog Aangezien een forum een medium is om in dialoog te gaan valt er niks te winnen of te verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het geval je het niet weet: het liberalisme is RECHTS.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Het eerste dat ik zie is Citaat:
Dus ik hoef ook de regels niet te volgen en dus ik heb deze discussie met verve gewonnen doordat u bent gaan lopen. ![]() ![]() ![]() ps (deze ochtend heeft mij iemand gevraagd hoe het voelt de discussie met knock out te winnen van een politiek en psychologisch meerder. Ik was aangenaam verrast die die mens de discussie volgde en er een klare kijk op had)
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 april 2021 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Voor het geval dat je het nog niet zou weten. (maar dan hebt u mijn bijdragen aan dit forum niet gelezen)
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|