![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ten minste bewezen ongezond en dan nog moeten winkels niet sluiten en komt de politie niet aankloppen bij een rook-party met torenhoge boetes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier gaat het daar niet om. Mensen die naar een feestje gaan, verpesten het NIET voor andere feestgangers. Als zij daar ziek worden, of anderen aansteken, is dat met wederzijds akkoord. Zoals wanneer je in een rokersruimte gaat he. Ik vind het totaal normaal dat mensen die besmet zijn, niet zomaar zonder uw toelating in uw buurt mogen komen als je dat niet wil. Maar daar stoppen ook uw prerogatieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Wat was die directe impact op de volksgezondheid dan bijv. van La Boum I ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou ik er ver af zitten als ik 0 (nul) besmettingen schat? Laatst gewijzigd door gertc : 28 april 2021 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Als U dat toch een eigendomsaandeel eist, dan eis ik van U ook iets terug. Ik eis dan dat U enkel nog maar inademt, want als U uitademt produceert U CO2, en dat is schadelijk voor het milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die de grondrechten hoog in het vaandel dragen hebben daartegen geprotesteerd. Het hoort de horeca uitbater toe of hij in zijn eigendom toelaat of er geraakt wordt of niet. Dat is niet aan de staat. Daarna is het aan de consument of hij een zaak bezoekt waar al dan niet gerookt mag worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nu nog maar zou suggereren om in eender welk restaurant in Vlaanderen het roken toe te staan op vrijwillige basis bla bla ... dan komt de chef uit zijn keuken met een groot mes achter jou aan .... omdat jij zijn culinaire prestaties niet naar waarde weet te schatten. Met dat verbod om te roken in restaurants is een grote culturele omslag teweeg gebracht. Misschien wel de grootste van na woII.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Kijk, als kind van twee "schoorstenen" ouders, kan ik een rookvrije ruimte apprecieren. Maar ik vind dat dat niet moet opgelegd worden door de overheid, en dat dat een vrije keuze moet zijn. Ik moet wel toegeven dat niemand eigenlijk rookvrije restaurants uitbaatte toen het nog in de mode was van te roken en dat ik dus niet veel aanbod zou gevonden hebben. Maar goed, dat zou mij dan gewoon - zoals nu met een vaccinatie paspoort zal gebeuren waarschijnlijk - ervoor zorgen dat ik geen voet zou binnengezet hebben in een restaurant of een cafe. Dat zijn immers plekken van vermaak, en als zij geen vermaak bieden naar mijn smaak, is er dus wat mij betreft geen aanbod, dat is niet erg. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 april 2021 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |