![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Either way it can sound mellow &/or out of place/taste, maar ik verkies enkel You are not alone v Michael Jackson op m'n funeral......
(enfin bon, die zal er wellicht niet zijn dus......) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.J... just like me, gekweld door identity crisis.... alsook jong heen gegaan......
En dat deuntje as well as video clip..... so beautiful, touching...... Michael I miss you! :CRY: Daddy I also miss you SO!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, You are not alone...., ik ga het hier afspelen se.
Voel ik me minder alleen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem, blijf hier aub posten. Zoals je ziet krijg je hier veel steun van medeforummers, en ook van mij.
Je mag me altijd een PB sturen! Ik heb hier met enkele mensen regelmatig contact per PB en dat blijft altijd "onder ons". Wat je mij ook stuurt, ik zal dat nooit openbaar maken/ doorturen. Never! Dat kunnen de mensen met wie ik PB's uitwissel zeker beamen. Het zal je mss goed doen om eens alles van je af te schrijven. Sterkte bembem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Owwwwwww thx NN!!
(Ik blijf zeker posten, je ziet me hier zelfs zo nu & dan looooool & rofl smileys posten....... helpt me om het v me af te zetten....... een soort v overdrive automatische piloot I guess....) ..... want het is zeker niet dat ik een vrolijke mood ben.......... ook al lijkt het misschien zo..... Coping mechanisne staat full speed on I guess..... ben m'n klop ook ah krijgen denk ik, misschien crash ik gewoon binnen x- zoveel tijd....... maar ik ga geen domme dingen doen.......... m'n hara-kiri (moest dat er op 1 of andere manier toch van komen....) is sowieso voor later.... veeeeeel later, en het zal vlug & snel gaan...... <- mja, niet op letten pls ik ben nu wat zoals ze zeggen 'aan het ranten Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2021 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (oops dbbl)
Ik duik straks vroeg m'n bed in, ben compleet afgepeigerd v wat er zich zoal heeft afgespeeld.....[\cynic mode on]-> at least I have a more normal sleeping pattern now.... Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2021 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het echt niet gelezen ( tot hierjuist) over je mama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kun je in asialand veel noedels voor kopen. En wc papier.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 mei 2021 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft ongetwijfeld zijn plaats, de een als agitator, lolbroek, kommaneuker, trol, anti trol, voyeur, kom ieder zijn pleziertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de zotte die werken, zie mor hoeveel ze moeten zuipen en hoe ze met andere omgaan die de massavorming gespaard bleven.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan beter een perzik eten om tot rust te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ervaar meer rust in het heetst van de strijd dan in de stilte voor de storm.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan moeilijk jezelf opeten he.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij laten opeten rond 8h deze ochtend.
Zouden andere zuurzakken ook eens moeten proberen, dan ziet ge de zon plots schijnen. Vogels die fluiten, om dan aan het echte buffet te beginnen van maagdelijke vruchten in de schaduw van Babylonische muren waar we ons een nieuwe dag vrij kunnen wanen en een nieuwe illusie kunnen voeden.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 11 mei 2021 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |