![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
rioolsite ninefornieuws!
![]() |
![]() |
#1942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder gepost vanuit rioolsite en nu in het dagblad.
Vieze vuile neusswabs op vieze vuile grond verpakt door kindjes met vieze vuile vettige handjes. https://www.hln.be/video/kanalen/act...-grond~p225650 Zou dat invloed hebben op die overgecycleerde pcr testen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 mei 2021 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gouverneur Florida is klaar met corona en sleept Amerikaanse RIVM voor de rechter
in Buitenland 9 mei 2021 14:30 89 Reacties Gouverneur Ron DeSantis van Florida is er helemaal klaar mee. Met lockdowns. Met mondkapjes. Met het sluiten van winkels. Met maximum aantallen bezoekers. Met vaccinatiepaspoorten. Hij schafte de maatregelen af en verbood vaccinatiepaspoorten. Maar dat is nog niet alles: DeSantis heeft ook het CDC, het Amerikaanse RIVM, voor de rechter gesleept. Een ongekozen bureaucratie mag niet de macht hebben om een hele industrie voor onbepaalde tijd stil te leggen en ‘daarom klagen we het CDC aan’, zei DeSantis woensdag, verwijzende naar de toerisme-industrie. Het Amerikaanse RIVM is haar boekje te buiten gegaan, Meer op de link.... https://www.ninefornews.nl/gouverneu...or-de-rechter/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 mei 2021 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze ons den duivel willen aandoen, zullen ze de horen krijgen. Floeper in de poeper.
![]() |
#1946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jodenster of sticker is binnen.
Geen masker? Dan een sticker...en toevallig nog een gele ook. https://www.facebook.com/10000276956...57131/?app=fbl Vandaag ergens gelezen maar weet niet meer waar. Oprichter xxxx was een fervente nazi. De Zweedse geheime dienst hield tijdens de Tweede Wereldoorlog Ikea-oprichter Ingvar Kamprad in de gaten, omdat hij volgens de dienst 'een zeer actieve nazi' was.30 aug. 2016 https://www.ad.nl › home › ikea-opr... 'Ikea-oprichter (toen 17) was zeer actieve nazi in oorlog ...
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 mei 2021 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Update
Ikea schrapt zijn gele stickers al. https://www.hln.be/buitenland/ikea-s...amen~a40c00d4/ De stickers van IKEA Delft. Rechts een Joodse vrouw met een Davidsster in de Tweede Wereldoorlog. © RV/Duitse Federale Archief IKEA schrapt gele stickers voor mensen die geen mondkapje hoeven te dragen in Nederlandse vestiging na rel: “Ga jullie ogen uit je kop schamen” IKEA heeft een actie met gele stickers geschrapt bij een vestiging van de meubelketen in het Nederlandse Delft. Bezoekers die om medische redenen geen mondkapje hoeven te dragen, konden daar een gele sticker opplakken, zodat ze er niet de hele tijd op aangesproken zouden worden door het personeel. De actie schoot echter in het verkeerde keelgat bij sommigen die de sticker associeerden met de gele Davidsster die Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog op hun kleding moesten dragen. Er werd zelfs een hashtag #boycotikea gelanceerd op sociale media. KVDS 10-05-21, 17:41 Laatste update: 20:27
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 mei 2021 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe gaat het in Canada?
Lees hier de reacties van canadezen op een fb bericht. Het begint daar stilletjes aan een dictatuur te worden met waanzinnige hoge boetes en verbodsbepalingen allerhande. https://www.facebook.com/10000423162...83916/?app=fbl Trudeau in zijn beste tijd dus. Het was al van voor de pandemie geweten dat hij feitelijk geen mensenvriend was trouwens.
![]() |
#1949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canadees hooggerechtshof heeft de zaak voor misdaden tegen de menselijkheid aanvaard.
https://www.facebook.com/10000423162...83916/?app=fbl
![]() |
#1950 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waroom enkel facebook links ? aah ik weet het ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 11 mei 2021 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The suit is filed against the Canadian and Ontario governments, individual political leaders, as well as the Bill and Melinda Gates Foundation, the World Health Organization and the Pope.
Ontario courts expected to be busy with COVID lawsuits long after pandemic Provincial law to head off civil lawsuits tied to COVID first has to be tested in court Erik White - CBC News Posted: February 03, 2021 Last Updated: February 03, 2021 Timmins court room Ontario's courts are expected to be busy with COVID-related civil lawsuits for years to come. (Erik White/CBC )
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 mei 2021 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Posted: February 03, 2021 Last Updated: February 03, 2021 tsja , officielle bron bestaat dus gewoon niet enkel facebookzever d'accord
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 11 mei 2021 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik testte uw google kennis eens.
![]() |
![]() |
#1955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hier ziet men probleem nog héél anders.
Stop world Control. ![]() (klik 'foto' om het even groter te maken) Of er genoeg bewijzen zijn om dat allemaal te staven daar heb ik géén idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2021 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag op kanaal Z.
U kan het bekijken. Chinese bevolkingsgroei vertraagt. Nederlandse bevolkingsgroei vertraagt. Told you.
![]() |
#1957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE GEVOLGEN VAN AFRIKA’S KOLOSSALE BEVOLKINGSGROEI Maar wij blijven met graagte helpen (<- door Sarcasmus) met het opzetten van vele hulpacties/wedstrijden/giften om hun bevolkingsaantal te laten stijgen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevolkingsgroei vlaanderen vertraagt.
Kanaal Z vandaag.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 mei 2021 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1960 |
Banneling
|
![]() Ze eten meer maniok in Afrika, het zal daaraan liggen hé.
Waarom niet? Your guess is as good as mine. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 mei 2021 om 23:20. |
![]() |
![]() |