![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan kernwoorden als cultuuroorlog ga je dan voorbij. Is het moeilijk omgaan met andere meningen of geloven? Hoe beïnvloed mijn geloof uw geloofsysteem? Doe eens moeite op de context te gaan en niet op het individu?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt. Zij vertrekt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bedoelt dat misschien niet zo, maar jij procoveert. Eveneens in de abortusdraad, alice en Pandareus zaagde constant over mijn religie, zeg ik iets terug deden ze alsof ik daarover begon. Als het niet rond mij draait, zwijg dan over mij. Zie uw quotes. Staat gij om 5h op met mij in uw gedachten ofzo? Get real
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nogmaals, het draait niet om u. Jij blijft dat maar herhalen. Straks gaat u het zelf nog gaan geloven. Net zoals u gelooft dat u alle kansen heeft om scheef te poepen, maar 'uit eigen keuze' dat niet doet. De waarheid is uiteraard iets geheel anders ...
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet liever hebben dat mensen daarmee stoppen en zwijgen over mij maar op de inhoud van de specifieke post gaan.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom draait het hier ineens om mij?
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze cultuuroorlog wel waarmee ik zelf wel eens durf constructen/provoceren. Maar ik doe dat zelden tot nooit op leden persoonlijk. “Het geheel is groter dan de losse onderdelen” LEMC Tourist.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitspraak die ze dus in 2017 heeft gedaan , nou .... als ze niet graag meer in Nederland woont ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langzamerhand kan onze hele cultuur op de schop, omdat ineens iedereen wel een reden heeft om zich geschoffeerd te voelen over iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Witten zijn structureel onverbeterlijke racisten. Witten mogen zich over zulke uitspraak niet geschoffeerd voelen. Integendeel ze moeten ootmoedig vergiffenis vragen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 17 mei 2021 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Snap echt niet waarom iedereen hier wil wonen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij spuwen helemaal niet op onze afkomst, integendeel, maar blijkbaar voelt u toch wel vooral minachting dus waarom wilt u hier dan wonen? Nee hoor die betaalde feestdagen raken we helemaal niet kwijt, maak u daar maar niet druk over. Weinig mensen zijn anti christelijk trouwens, zolang gelovigen anderen niet lastig vallen is er geen probleem. Het is voornamelijk gedrag waarbij " religie" wordt gekraaid waar anderen zich aan storen en terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 mei 2021 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry ik ervaar wel dat mijn landgenoten spuwen op hun afkomst. Vertel uw overgrootouders maar eens wat het hier geworden is en bekijk welke normen en waarden deze handhaafden, wat hen verenigde. Het gaat hier niet over religie. De moslims steken Brussel ook niet in lichterlaaie door hun religie maar wanneer zij iets als onrechtvaardig ervaren. Wat veroorzaakt dat? Eendracht. Wanneer hier ene van ontbering door wanbeleid sterft lees ik reacties die me doen walgen. Alsof mensen dat onrecht altijd zelf veroorzaken.
![]() |