![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe bepalen ze eigenlijk de dosering? Het is toch niet evident om dezelfde dosis te geen aan een oud vrouwtje van 40 kilo als aan een man van 110 kilo. Maar het is natuurlijk onbegonnen werk om bij de vaccinatiecampagne aan maatwerk te gaan doen. Of maakt de dosis niks uit? Is het gewoon genoeg om je immuunsysteem wakker te schudden?
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Helaas is dat moeilijk combineerbaar met de leugens en propaganda die men ons al een jaar opdringt, en moet men dus blijven volharden in de onzin dat iedereen absoluut gevaccineerd moet zijn. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een vaccin dient normaal voor een virus dat je GAAT opdoen. Een vaccin tegen een virus dat "voorbij" is, is een beetje raar ; behalve dat het beter is dan niks. Maar eigenlijk zijn dat vaccins die gewoon nog hopen op wat kruis immuniteit, meer niet. En ja, dat werkt wel nog een beetje, zoals we kunnen zien. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals je zegt, denk ik dat er niet veel zin is om echte jongeren te vaccineren, maar als men het dan al doet, is het totaal onnozel van die een paardendosis te geven waar ze 2 dagen van in hun bed mee liggen van de overreactie. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De mRNA vaccins geven ongelofelijk hoge antilichamen titers. Dat is eigenlijk een teken dat men paardendosissen injecteert. Men zou gewoon meer vaccins kunnen zetten bij minder oude mensen, en ik ben er zelfs niet zeker van dat minder oude mensen een tweede injectie echt nodig hebben. Maar ja, dat vraagt een beetje onderzoek. Men is, denk ik, nu uitgegaan van de maximale dosis die niet teveel slachtoffers maakt |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zelf een heel zere arm gedurende 2 dagen (maar voor de rest geen andere problemen). Ik neem geregeld een griep spuit, en dit was toch wel stukken pijnlijker dan een griepspuitje, dat soms voor "een blauwe plek" gevoel zorgt. Maar ja, ik ken er ook die niks merken. Het lijkt half-half te zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 mei 2021 om 12:10. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zullen pas over jaren weten wat de covid-vaccinaties in ons lichaam veroorzaakten bovenop de bescherming tegen het corona virus.
Tot nu toe behoor ik bij de gelukkigen zonder negatieve symptomen. Alhoewel. Ook zonder vaccinatie ontsnapte ik tot nu toe aan het virus.
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De toegediende dosis mRNA vaccins lijkt me onvergelijkbaar met niet-mRNA vaccins, omdat de vaccindeeltjes virus eiwitten produceren binnen lichaamscellen, dus de multiplicatiefactor aldaar - intern, los van toegediende dosis, bepaalt de hoeveelheid 'uitgelokte" antilichamenproductie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar mijn onderwerp vorig jaar "Kom Uit Je Kot". ... ik zit nu wel met redelijk wat blaren, 'k ga eens een deftig zadel moeten kopen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 16 mei 2021 om 13:32. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik herinner me van in het prille begin van de vaccinatie, dat een 17-jarige vrijwilliger in een woonzorgcentrum ook een Pfizer in zijn arm gepropt kreeg.
Dezelfde dosis dus voor de oudjes van 95 jaar en 40 kilo, voor de vetzakken van 70 jaar en 120, en voor onze adolescent. Waarom stel ik me daar geen vragen bij? Omdat Pfizer (en concurrenten) wel iets meer apotheekambacht in zijn mars heeft dan pakweg een Coucke. (we laten even het soortelijk financieel gewicht buiten beschouwing)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge ziet voor uwe neus dat er iets niet klopt, maar de meester heeft gezegd dat het goed was. Ge ziet dat veel jongeren enorm veel bijwerkingen hebben (geen zware, maar de vaccin reacties zijn niet normaal, die zijn toch veel te hevig) maar de meester heeft gezegd dat het normaal is. Jeezes, wat een hersenen-op-nul-ik-volg-de-meester mentaliteit. Uw 'boerenverstand" heeft gelijk. Het is niet zozeer het lichaamsgewicht dat telt, maar wel de leeftijd, want dat vaccin gaat niet (hopelijk !) intraveneus ingespoten worden, maar lokaal, in een spier. Dus hoe dik het lichaam is dat aan die spier hangt, speelt minder een rol. Maar wel de leeftijd. De hevige reacties (zware koorts, nogal veel zeer, ....) zijn niet normaal en wijzen op een overdosis. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 mei 2021 om 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn enkel maar de vaccins met "dode" virussen, en met gewoon maar "antigenen" die dat niet doen. Maar de pogingen daartoe voor een corona vaccin zijn mislukt tot hier toe. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben er niet zo zeker van dat de overheid de vaccinatie van jongeren opdringerig propagandeert.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou daar minstens nog een jaar mee wachten, alvorens dat aan minderjarigen aan te bieden - tenzij ondertussen een nijdige versie van het virus opduikt dat die jongeren aan een risico blootstelt. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overreactie, wat dat ook moge zijn. Een dag of twee in bed is het einde van de wereld niet hé. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar iedereen met 1 comorbiditeit, gelijk dewelke, overgewicht, hoge bloeddruk,.... mag zich laten vaccineren, en je moet geen certificaat hebben, je belooft op uw kinderzieltje dat je niet liegt. De dokter van het vaccinatie centrum mag "controles uitvoeren als hij een vermoeden heeft dat je liegt", maar in de praktijk is er geen dokter, maar een studente die U ontvangt in een groot vaccinatie centrum waar wel zeker 100 geneeskunde studenten de zaak doen draaien. Die trekt zich dat totaal niet aan. Ge moet dus gewoon een afspraak maken, zeggen dat ge geregeld eens hoge bloeddruk hebt, en hup, uw vaccin is binnen Wie boven de 50 is, mag zonder comorbiditeiten zowieso een vaccin hebben. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een stoutheid die niet opgemerkt werd door 99,99 % van de artsen: het Pfizer-vaccin is goedgekeurd vanaf de leeftijd van 16 jaar. Althans, de forum-virologen beweren dat de rapporten van de experiment-vaccinaties van 16-18 overgeslagen zijn bij het nalezen ervan, om tot een goedkeuring te komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|