Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2021, 08:13   #161
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zover komt het dan van al die haatstokerij. De Van Ranst haatspuiters mogen fier zijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210518_95710704
Het begin van het einde.
Tick tock
Oud 19 mei 2021, 08:17   #162
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat de veertiger eerder dreigementen aan het adres van Marc Van Ranst heeft geuit, is de bekende viroloog met zijn gezin in veiligheid gebracht. Van Ranst zegt op Twitter dat bedreigingen op hem geen indruk maken.
Zoek de fout...

Hopelijk vind men de man snel, ik denk dat ze hem niet levend gaan vinden.. die gast is knettergek..
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:20   #163
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Meest onrustwekkende wapens van militair teruggevonden, klopjacht gaat verder

De meest onrustwekkende wapens werden al teruggevonden, de klopjacht gaat door.
Oud 19 mei 2021, 08:29   #164
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Zo zet je een viroloog dus in lockdown. Nu ja, je moet er nogal veel voor over hebben.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2021 om 08:29.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:29   #165
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Zo zet je een viroloog dus in lockdown.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:36   #166
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt haatstokerij zoals mensen die jij niet lust een "bruine bende" en "eencelligen" te noemen?

Ik keur geen geweld goed, maar hou in gedachten dat dit land uit geweld is geboren. En misschien aan geweld zal ten onder gaan.

Van Ranst heeft zich de haat van enorm veel mensen op de hals gehaald, maar geen nood. Hij trekt het zich niet aan.
Goed hé?
Stiekem hoop ik soms dat er een zot opstaat zotter dan deze niet verkozenen om eens een deftig voorbeeld te stellen dat die politici en babylonische lobbyhoeren terug tot nederigheid dwingt.
Soms heel stiekem denk ik zo. Ben ook maar een zondige mens.

Niet dat ik het zal doen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 mei 2021 om 08:38.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:51   #167
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Want jij wil hier insinueren dat er mensen zijn die dat NIET denken ? Nu ja, als je hier het forum bekijkt, zijn er inderdaad nog zo een pak Brave Burgers. Ik moet zeggen dat ik die niet goed begrijp, maar kom, er zijn nu eenmaal erg beinvloedbare mensen...
Ja, ik wil zeggen dat ik geen moorddadige terrorist ben en zelfs denk dat moorddadige terroristen losers zijn. Lijkt me geen heel controversieel standpunt. Ik krijg hier een beetje een déja vu van (mijn excuses, de forumsoftware kan een a met zo'n streepje blijkbaar niet aan), volgens mij heb ik dat op dit forum vaker moeten verduidelijken, dat pilotenverbranders, babykillers, familieslachters en virologenkloppers sukkels zijn en geen helden.

Als je het beter weet dan politici en bereid bent je leven op te offeren om dat te laten zien, dan stel je jezelf toch gewoon verkiesbaar? Haal je het niet dan was je duidelijk niet zo'n belangrijke vertegenwoordiger van een stille meerderheid als je zelf dacht.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 mei 2021 om 08:52.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:51   #168
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Stiekem hoop ik soms dat er een zot opstaat zotter dan deze niet verkozenen om eens een deftig voorbeeld te stellen dat die politici en babylonische lobbyhoeren terug tot nederigheid dwingt.
Soms heel stiekem denk ik zo. Ben ook maar een zondige mens.

Niet dat ik het zal doen.
Klinkt dat niet een beetje als ... het zijn de leiders die men moet aanpakken?

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2021 om 08:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 08:52   #169
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Klinkt dat niet een beetje als ... het zijn de leiders die je moet aanpakken?
Neen eerder van: een sterk voorbeeld is van doen.
Ze willen onze kinderen vaccineren en hebben gelogen wat mensenlevens kostte.
Eervolle leiders treden dan af en verstoppen zich niet achter nog ergere hofnarren.

Ze zijn te ver gegaan.
Oud 19 mei 2021, 08:54   #170
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ja, ik wil zeggen dat ik geen moorddadige terrorist ben en zelfs denk dat moorddadige terroristen losers zijn. Lijkt me geen heel controversieel standpunt. Ik krijg hier een beetje een déja vu van (mijn excuses, de forumsoftware kan een a met zo'n streepje blijkbaar niet aan), volgens mij heb ik dat op dit forum vaker moeten verduidelijken, dat pilotenverbranders, babykillers, familieslachters en virologenkloppers sukkels zijn en geen helden.

Over dat laatste verschillen wij dus van mening

Citaat:
Als je het beter weet dan politici en bereid bent je leven op te offeren om dat te laten zien, dan stel je jezelf toch gewoon verkiesbaar? Haal je het niet dan was je duidelijk niet zo'n belangrijke vertegenwoordiger van een stille meerderheid als je zelf dacht.
Dat is een beetje naief he. Denk je nu echt dat je vandaag verkozen kan worden, al zijn er geen georganiseerde verkiezingen, met een openbaar programma van "we gaan al die zotten aan lantaarnpalen hangen" ?

Denk je zelfs maar dat je zo een campagne KAN voeren ? Dat men U niet gaat beletten van te testen of die stille meerderheid daar eigenlijk zou voor te vinden zijn of niet ?

Stel dat ik vandaag inderdaad vind dat men gans de meute verantwoordelijken voor de inbreuken op de burgervrijheden direct aan een lantaarnpaal moeten opgeknoopt worden. STEL dat een stille meerderheid het met mij eens is. Hoe doe ik dat, om die stille meerderheid toe te laten om mijn programma goed te keuren op democratische wijze volgende week, en per direct koorden beginnen te hangen aan al die lantaarnpalen ?

Mocht die stille meerderheid er niet zijn, dan buig ik voor de democratische wens natuurlijk, maar mocht die er wel zijn, hoe kan die volgende week tot uiting komen ? En zijn we wel zeker dat er geen propaganda technieken gebruikt zijn om druk uit te oefenen op die stille meerderheid om haar diepe wens te onderdrukken ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 08:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:01   #171
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja die had geen al te beste reputatie geloof ik.
Het was al een succes te noemen als de loop er niet afviel tijdens de schietoefeningen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:01   #172
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

die is dus gaan lopen en heeft eieren voor zijn geld gekozen of bungelt daar ergens in een boom.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:03   #173
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
die P90 is overigens iets waar je u meer zorgen over moet maken dan zo een raketwerper.

Licht, past onder uw vest, een doos magazijn met 50 FN 5.7 kogels in. Klein kaliber maar gaat door een kogelvrije vest. Korte loop maar toch een bereik van 200 meter.

Ene die daar mee kan schieten , is in een bos een geducht tegenstander.
Maar die raketwerper demonstreert de absurditeit van de situatie beter. Klinkt een beetje als een slechte mop. De Duitser zegt "wij hebben ook een extreem rechtse opgepakt, die kreeg 20 jaar cel. Wat heeft die van jullie eigenlijk gekregen?"

Ik stel me dan ook zo'n filmische vuurbal voor waardoor de auto waarin het doelwit zat dan drie keer over de kop wordt gesmeten. (Ik weet dat een echte raketwerper (afhankelijk van de munitie) eerder resulteert in een een gat in je motorkap, een doffe knal en een voertuig dat rustig uitrolt, maar ik heb teveel Rambo films gezien om mij dat toch niet anders voor te stellen. Vooral die laatste was slecht overigens.)
Oud 19 mei 2021, 09:03   #174
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoveel extreem-rechts zeg, het is te horen dat we wereld weer bol heeft gestaan van de moslimterreur.
Oud 19 mei 2021, 09:05   #175
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar die raketwerper demonstreert de absurditeit van de situatie beter. Klinkt een beetje als een slechte mop. De Duitser zegt "wij hebben ook een extreem rechtse opgepakt, die kreeg 20 jaar cel. Wat heeft die van jullie eigenlijk gekregen?"

Ik stel me dan ook zo'n filmische vuurbal voor waardoor de auto waarin het doelwit zat dan drie keer over de kop wordt gesmeten. (Ik weet dat een echte raketwerper (afhankelijk van de munitie) eerder resulteert in een een gat in je motorkap, een doffe knal en een voertuig dat rustig uitrolt, maar ik heb teveel Rambo films gezien om mij dat toch niet anders voor te stellen. Vooral die laatste was slecht overigens.)
Heb je bij het leger nooit met de Law en of Milan raketten geschoten? Ik had u ouder ingeschat precies.
Oud 19 mei 2021, 09:06   #176
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is zijn signatuur al bekend ?

Dat zal wel het eerste zijn dat het coiffeurke zal laten nakijken hebben...

'Hopelijk is 't er gene van bij ons...'
Oud 19 mei 2021, 09:07   #177
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Van zo een LAW gaat toch uw dak minstens wat bol staan hoor.

Maar inderdaad, een discreet holleke daar waar hij naar binnen gaat maar wees gerust ge gaat dat niet na vertellen als je aan de andere kant van dat holleke zit.
Oud 19 mei 2021, 09:09   #178
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Mocht jij ooit voor het een of ander in een rechtszaak belanden zorg dan dat ze je forumaccount niet vinden. Is maar een tip.

Citaat:
Dat is een beetje naief he. Denk je nu echt dat je vandaag verkozen kan worden, al zijn er geen georganiseerde verkiezingen, met een openbaar programma van "we gaan al die zotten aan lantaarnpalen hangen" ?
Nee, dat denk ik niet, en dat is precies het punt. Als dat echt zou zijn wat zo'n beetje iedereen denkt dan zou dat prima gaan. Dan zouden mensen echt niet tegengehouden worden door een soort misplaatst fatsoen omdat ze twijfelen of al hun buren ook wel echt hardcore pro-vernietigingskampen zijn of enkel maar doen alsof.

Maar dat is dus niet zo, want de meeste mensen zijn geen moorddadige lullen. Reality check.
Oud 19 mei 2021, 09:13   #179
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, ik ben over het algemeen een bescheiden jongen, maar ma foi, als ik daar nadien dan een standbeeld voor kan krijgen van zo een 25 meter hoog, zou ik mij eigenlijk gehonoreerd voelen

De De Gaulle van de corona crisis of zo

25 meter hee ?

Die andere klimaat goeroe (Kim Il Sung) het zijne is maar 23 meter

Eigenlijk logisch dat zijn standbeeld kleiner is : zijn visionaire aanpak is te regionaal beperkt, niet globalistisch genoeg.
Oud 19 mei 2021, 09:16   #180
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Denk je zelfs maar dat je zo een campagne KAN voeren ? Dat men U niet gaat beletten van te testen of die stille meerderheid daar eigenlijk zou voor te vinden zijn of niet ?

Stel dat ik vandaag inderdaad vind dat men gans de meute verantwoordelijken voor de inbreuken op de burgervrijheden direct aan een lantaarnpaal moeten opgeknoopt worden. STEL dat een stille meerderheid het met mij eens is. Hoe doe ik dat, om die stille meerderheid toe te laten om mijn programma goed te keuren op democratische wijze volgende week, en per direct koorden beginnen te hangen aan al die lantaarnpalen ?

Mocht die stille meerderheid er niet zijn, dan buig ik voor de democratische wens natuurlijk, maar mocht die er wel zijn, hoe kan die volgende week tot uiting komen ? En zijn we wel zeker dat er geen propaganda technieken gebruikt zijn om druk uit te oefenen op die stille meerderheid om haar diepe wens te onderdrukken ?
ik ken iemand die iemand kent, die normaal gezien lantaarnpalen verkoopt in Luxemburg, maar die kan ook touwen leveren.

we vragen alleen maar een kleine commisie om alles geregeld te krijgen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be