![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tick tock
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk vind men de man snel, ik denk dat ze hem niet levend gaan vinden.. die gast is knettergek.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meest onrustwekkende wapens van militair teruggevonden, klopjacht gaat verder
De meest onrustwekkende wapens werden al teruggevonden, de klopjacht gaat door.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo zet je een viroloog dus in lockdown. Nu ja, je moet er nogal veel voor over hebben.
Laatst gewijzigd door Weyland : 19 mei 2021 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms heel stiekem denk ik zo. Ben ook maar een zondige mens. Niet dat ik het zal doen.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 mei 2021 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je het beter weet dan politici en bereid bent je leven op te offeren om dat te laten zien, dan stel je jezelf toch gewoon verkiesbaar? Haal je het niet dan was je duidelijk niet zo'n belangrijke vertegenwoordiger van een stille meerderheid als je zelf dacht.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 mei 2021 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2021 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen onze kinderen vaccineren en hebben gelogen wat mensenlevens kostte. Eervolle leiders treden dan af en verstoppen zich niet achter nog ergere hofnarren. Ze zijn te ver gegaan.
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat laatste verschillen wij dus van mening ![]() Citaat:
Denk je zelfs maar dat je zo een campagne KAN voeren ? Dat men U niet gaat beletten van te testen of die stille meerderheid daar eigenlijk zou voor te vinden zijn of niet ? Stel dat ik vandaag inderdaad vind dat men gans de meute verantwoordelijken voor de inbreuken op de burgervrijheden direct aan een lantaarnpaal moeten opgeknoopt worden. STEL dat een stille meerderheid het met mij eens is. Hoe doe ik dat, om die stille meerderheid toe te laten om mijn programma goed te keuren op democratische wijze volgende week, en per direct koorden beginnen te hangen aan al die lantaarnpalen ? Mocht die stille meerderheid er niet zijn, dan buig ik voor de democratische wens natuurlijk, maar mocht die er wel zijn, hoe kan die volgende week tot uiting komen ? En zijn we wel zeker dat er geen propaganda technieken gebruikt zijn om druk uit te oefenen op die stille meerderheid om haar diepe wens te onderdrukken ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 08:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was al een succes te noemen als de loop er niet afviel tijdens de schietoefeningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel me dan ook zo'n filmische vuurbal voor waardoor de auto waarin het doelwit zat dan drie keer over de kop wordt gesmeten. (Ik weet dat een echte raketwerper (afhankelijk van de munitie) eerder resulteert in een een gat in je motorkap, een doffe knal en een voertuig dat rustig uitrolt, maar ik heb teveel Rambo films gezien om mij dat toch niet anders voor te stellen. Vooral die laatste was slecht overigens.)
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat zal wel het eerste zijn dat het coiffeurke zal laten nakijken hebben... 'Hopelijk is 't er gene van bij ons...' |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, een discreet holleke daar waar hij naar binnen gaat maar wees gerust ge gaat dat niet na vertellen als je aan de andere kant van dat holleke zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Mocht jij ooit voor het een of ander in een rechtszaak belanden zorg dan dat ze je forumaccount niet vinden. Is maar een tip.
Citaat:
Maar dat is dus niet zo, want de meeste mensen zijn geen moorddadige lullen. Reality check.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
25 meter hee ? Die andere klimaat goeroe (Kim Il Sung) het zijne is maar 23 meter ![]() ![]() Eigenlijk logisch dat zijn standbeeld kleiner is : zijn visionaire aanpak is te regionaal beperkt, niet globalistisch genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we vragen alleen maar een kleine commisie om alles geregeld te krijgen. |
|
![]() |
![]() |