![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat probeer ik al enkele dagen aan te tonen.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Die man werd door ons land opgeleid tot moord-machine, scherpschutter.... Die man werd door ons land uitgezonden naar verschillende conflict zones en er voor gedecoreerd.....
Die man werd nadien duidelijk aan zijn lot overgelaten!!!!!!Misschien zelfs zwaar getackeld omdat hij begon te ontsporen. Afgesnauwd en als persoon aangevallen, maar duidelijk niet begeleid..... En nu dat hij compleet uit de bol gaat is hij voeder voor ramp toeristen pers en TV, is hij nu voor de maatschappij tot Extremist gebombardeerd.. Waarom? .... omdat niemand de verantwoordelijk heeft willen dragen... toen niet en nu duidelijk ook weer niet om die man te beschermen tegen het uit de bol gaan. Anderen die misschien ook op het randje leven zijn ze ook al aan het in de vergeetput drummen om niets te moeten doen..... Toen er bom dreigingen waren mochten ze opdraven, zelfs dag en nacht door weer en wind, dagen aan een stuk want er was personeel te kort...... Wat een contrast met de pers benadering nu over de flippende militair en >>>> de geradicaliseerde ISS Vrouwen die men zelfs naar ons land terug haalden.....ze gingen de ISS vrouwen helpen.....terwijl ik hoor en lees dat ze de op hol gedraaide militair gaan afschieten om er van af te zijn. en de wereld staat er bij en kijkt er naar.................
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 mei 2021 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat als we als volk duidelijkere grenzen hadden gesteld -zoals moslims voor zichzelf doen-; dan was het nooit zover gekomen.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk HEEFT grenzen gesteld. Maar NIET degenen die het volk beweren te vertegenwoordigen.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
INKADEREN!!!
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie alleen grenzen verlegd worden waar we het gros al aan verloren zijn.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke vette twee ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 mei 2021 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreem rechts moet bewaakt worden.
Als ze onaanvaardbare dingen doen: - Oppakken - Berechten - Veroordelen - Opsluiten Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 mei 2021 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel het Belgisch Leger dat hem gevormd en gekneed en uiteindelijk gedumpt heeft , of denk je dat zo'n missie naar Irak en Afghanistan gezellige thee-kransjes zijn ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 mei 2021 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef u op als vrijwilliger, bewijs uw kunnen direct door JC op te pakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met al de ervaring die hij heeft opgedaan, is dat voor hem een kleinigheid. Als hij z'n smart leest, verkneukelt hij zich méér dan een beetje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zijn er nog enkele pantsers bij gekomen... Het is één tegen allen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, ja. Die hadden ze natuurlijk een paar jaar terug al uit het leger moeten zetten. Dat is evident.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had hij toen gedaan misschien?
![]() |
![]() |