Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2021, 05:47   #61
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Alles is de fout van extreem rechts.
Nee, dat is de definitie van extreem rechts. Als iets de fout moet zijn, noemt men het extreem rechts. Er is geen coherente definitie te vinden voor extreem rechts, gezien die ongeveer gans het politieke spectrum bestrijken, behalve mediocraten en moslims. Dat zijn dan de twee groepen die nooit "de fout" zijn van dinges.

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 05:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 05:55   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De titel van dit topic is fout. Het moet zijn: extreem rechts gemakkelijker te bewaken dan de Europese grenzen.

Alles is de fout van extreem rechts. Het ligt zeker niet aan het politieke beleid van de open grenzen, aan de asiel- en migratiepacten. Statistiek Vlaanderen verwacht elk jaar minstens 85.000 nieuwe migranten. De prijzen van de woningen zijn de laatste twintig jaar verdubbeld (in tegenstelling tot ons loon), Vlaanderen droogt op, Vlaanderen staat stil in de file zelfs nu iedereen die kan thuis moet werken, mensen voelen zich niet meer thuis in hun straat, in hun wijk, in hun stad, elke dag worden wel ergens mensen aangevallen, Vlaanderen slaagt er maar niet in zijn bosbestand te vermeerderen, Vlaanderen moet massa's meer geld uitgeven aan politie, leger, onderwijs, migratieindustrie, gevangeniswezen, ... en dat is blijkbaar ... allemaal de fout van der Jürgen en extreem rechts.

.... extreem rechts is het probleem niet, extreem rechts is een symptoom van het probleem.

Maar hoort onze opinieschrijvers, hoernalisten, brolitici, activisten, kunstenaars en middenvelders (de gesubsidieerde overproductie van bourgeois) weer van hun gat geven. Alles is de fout van extreem rechts en der Jürgen. Wie slikt dat in hemelsnaam nog ? Wie gelooft die framers en leugenaars nog ? De leugens zijn zo doorzichtig, zo duidelijk, ... wie zijn die psychotici en schizofrenen die dat nog slikken ? Ik begrijp het niet meer.
Ik lees net:
Citaat:
"Wie van Jürgen Conings held maakt, vergist zich": Verlinden laakt steun aan gezochte militair, waar komt die vandaan?

Minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) brengt geen begrip op voor de duizenden Vlamingen die op de sociale media hun steun betuigen aan de voortvluchtige militair en terreurverdachte Jürgen Conings. Verlinden noemt zijn extremistisch gedachtegoed verwerpelijk en voegt eraan toe dat wie van hem een held probeert te maken zich vergist. Maar hoe komt het dat Conings op sympathie kan rekenen?
Wat een domme vraag!
Je hoeft niet te vragen hoe ver die van het volk staan dat ze zélf op alle mogelijke manieren de duvel hebben aangedaan. En dit al jaaaarenlang.
Oud 22 mei 2021, 05:57   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik lees net:

Wat een domme vraag!
Je hoeft niet te vragen hoe ver die van het volk staan dat ze zélf op alle mogelijke manieren de duvel hebben aangedaan. En dit al jaaaarenlang.
Inderdaad. Ik zie de Fuehrer een toespraak houden: wie sympathie heeft voor wie een aanslag tegen mij beraamt, vergist zich
Oud 22 mei 2021, 06:57   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Führer Verlinden? Dedonder? Of de premier?
Oud 22 mei 2021, 07:37   #65
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Führer Verlinden? Dedonder? Of de premier?
Ik had het eigenlijk over de originele. Waar bovengenoemden zich zonder het misschien alle dagen te beseffen, aan spiegelen.

https://www.dailymotion.com/video/x2ufna7

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 07:39.
Oud 22 mei 2021, 09:07   #66
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik had het eigenlijk over de originele. Waar bovengenoemden zich zonder het misschien alle dagen te beseffen, aan spiegelen.

https://www.dailymotion.com/video/x2ufna7
Hitler leed aan zelfoverschatting. Zoals alle dictators. Idem degenen die er zich vandaag aan spiegelen. Géén enkele overleeft het.

Ik wil de volgende verkiezingen niet missen.
Oud 22 mei 2021, 10:22   #67
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hitler leed aan zelfoverschatting. Zoals alle dictators. Idem degenen die er zich vandaag aan spiegelen. Géén enkele overleeft het.

Voor zover ik weet leed Hitler aan de Ziekte van Parkinson.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 10:25   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wow, dan is Koning Albert ook een nazi, want Parkingson. Nu ja, Fuhrer, koning, het zijn zowat dezelfde dingen.
Oud 22 mei 2021, 10:26   #69
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wow, dan is Koning Albert ook een nazi, want Parkingson. Nu ja, Fuhrer, koning, het zijn zowat dezelfde dingen.
Parkinson en grootheidswaanzin was een slechte combinatie he.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 10:38   #70
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Parkinson en grootheidswaanzin was een slechte combinatie he.
Daar kan Albert zelf niets aan doen, dat is het gevolg van zijn gestoorde 'opvoeding' en het gegeven dat er nooit iemand nee durft zeggen tegen hem.
Oud 22 mei 2021, 11:28   #71
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hij droeg soms grijze sokken.
Oud 22 mei 2021, 16:04   #72
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lees net:

Hoe komt het dat Conings op sympathie kan rekenen ? A. Verlinden.

Wat een domme vraag!
Inderdaad: als je je blauw betaalt aan belastingen en daar niks voor terugkrijgt dan ben je vatbaar voor sympathie voor mensen als J. Conings.
Als migranten meer mogen dan jij en je vrijheid wordt ingeperkt dan krijg je sympathie voor iemand die een moskee wil opblazen.
Veel burgers verliezen hun vertrouwen in de overheid.
Mensen als Verlinden zijn echte staatsambetanteriken. + Ze leven in een ivoren toren.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 16:57   #73
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210519_94789960

Monitoren? Nauwlettend volgen? Bewaken?

En dat moeten wij geloven na de klopjacht van het halve Belgische leger op één van haar militairen?

Niets wordt in dit naar fascisme ruikende apenland nauwlettender gevolgd dan extreem rechts. Stukken nauwlettender dan het jihadisme. Daarom maakte het jihadisme ook meer kans op het plegen van terroristische aanslagen.

Ach joh, dit heeft niets te maken met georganiseerde White POWER en hardere Extreem rechtse gangs, want ik ken deze gasten persoonlijk al sedert het verleden.

Deze man Jurgen is een LOne Wolf, hij heeft geen eigen nazi bende denk ik, zelfs zijn blanke vriendin is tegen hem nu.

------------------------------

geloof mij de echte hardere professionals v White POwer Maffiosa en Neonazi's werken totaal onzichtbaar en laten geen enkel spoor achter, alle getuigen worden ter plekke opgeruimd. Lijken vind men nooit meer terug.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 17:03   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ach joh, dit heeft niets te maken met georganiseerde White POWER en hardere Extreem rechtse gangs, want ik ken deze gasten persoonlijk al sedert het verleden.

Deze man Jurgen is een LOne Wolf, hij heeft geen eigen nazi bende denk ik, zelfs zijn blanke vriendin is tegen hem nu.
Wat jij denkt interesseert mij eerlijk gezegd voor geen millimeter.
Oud 22 mei 2021, 17:05   #75
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Nee, dat is de definitie van extreem rechts. Als iets de fout moet zijn, noemt men het extreem rechts. Er is geen coherente definitie te vinden voor extreem rechts, gezien die ongeveer gans het politieke spectrum bestrijken, behalve mediocraten en moslims. Dat zijn dan de twee groepen die nooit "de fout" zijn van dinges.

ja joh, alles wat beetje riekt naar Pro White Race krijgt het brandmerk:

EXTREEM RECHTS

hhahha hahha nee hoor, Pro Eigen RAS en volk zijn is biologisch gezond en natuurlijk gedrag van elke bacterie kolonie en soort. Google maar biologie kuddegedrag en mieren kolonies als miljoenen legers. In de SF film Independance Day the resurgence zie je dit heel mooi.

ik heb oorlogsverleden ok, Hindu Jugend veteraan die helaas eenmans oorlog verloor. mijn zelfmoord mislukte al in 1990. helaas zielig

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 17:44   #76
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hadden Jurgen zijn IP adres nochtans. En toch vinden ze hem niet

Oud 22 mei 2021, 18:33   #77
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als onze regeringen ( al jaren) weiger te luisteren naar en grote meerderheid van de bevolking in Vlaanderen, zal deze bevolking uiteindelijk uitbreken.

Hoe meer dat die regeringen om het eigenbelang dit grote deel van de bevolking negatief kadert en tatoeëert hoe vastberaden die zich misdeelde bevolking zich zal uitspreken bij verkiezingen. Het niet toelaten tot kiezen, herkiezen zoals ze laatst deden zal de onderhuidse woede alleen maar aanwakkeren.

Mag naar het volgende verwijzen waarop ik mijn denken baseer:

Mevrouw Michels (RIP) haar eindwerk als licentiaat economie handelde op en over de tewerkstelling plannen van de Weimar republiek. Laatste regering net voor dat Hitler de macht ‘verkreeg’.

De drijfveer om deze periode te onderzoeken was: omdat ze niet kon begrijpen dat een ganse bevolking Hitler wou volgen nadat de ganse Duitse bevolking de ellende na WO I hadden meegemaakt.
Want inderdaad men heeft het hier steeds over de ellende dat de bevolking na WO I heeft ervaren. Maar nooit wat de Duitse bevolking…die de oorlog verloren heeft moeten doorstaan om te overleven mede door het verdrag van Versailles en het protectionisme van Frankrijk, Engeland, België…..een ellende dat nog veel groter was dan wat onze bevolking te verduren kreeg.

Als Duitsland er dan eindelijk en beetje bovenop kwam, de bevolking eindelijk weer en beetje menselijk kon beginnen overleven> Kwam de beurscrash van 1928…..waarbij Frankrijk, Engeland, België verwijzend naar het verdrag van Versailles Duitsland het onmogelijk maakte te exporteren, lees financieel te overleven. Geen werk meer, de Duitse Mark compleet waardeloos en van alles te kort om te overleven door verbeten dichtknijpen van de Duitse economie en vergrendelen van de grenzen door Frankrijk, Engeland, België enz….dit eigenbelang heeft er voor gezorgd dat de Duitse bevolking uiteindelijk om te overleven de humane werkwijze van de Weimar republiek heeft verlaten en de donderpreek beloftes van Hitler heeft geslikt. En Hitler de kans kreeg>>>>

Met alle gevolgen van dien……de geschiedenis is gekend………..

Ik bedoel als men hier en grote meerderheid van de bevolking blijft negeren breekt hier ook de pleurus uit.....of men het ding dan ultra rechts noemt of wat anders zal niets aan het feit veranderen.....of zal men het leger inzetten om ons te onderdrukken?????
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 mei 2021 om 18:40.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 02:31   #78
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht

Waarom denk je dat onze grote politiebaas een "vriendelijke?" oproep doet zich aan te melden bij een "vertrouwenspersoon"?
Ze zien er geen gat meer in na "de grote show", met tanks en heel de reutemeteut nog wel.

Dus om niet nog meer gezichtsverlies te lijden dan maar de vriendelijke oproep.
Eénmaal in hun handen zullen de "gekwetste ego's" mekaar omver lopen om in de krant te komen en hem af te slachten.

Wedden dat?
Oud 24 mei 2021, 08:38   #79
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Waarom denk je dat onze grote politiebaas een "vriendelijke?" oproep doet zich aan te melden bij een "vertrouwenspersoon"?
Ze zien er geen gat meer in na "de grote show", met tanks en heel de reutemeteut nog wel.
Dus om niet nog meer gezichtsverlies te lijden dan maar de vriendelijke oproep.
Eénmaal in hun handen zullen de "gekwetste ego's" mekaar omver lopen om in de krant te komen en hem af te slachten.
Wedden dat?
Ze hebben gezichtsverlies geleden, zijn compleet voor schut gezet, ze hebben getoond kleine dictators te zijn. De wraak zal groot zijn. Er wachten JC jaren gevangenis en pesterijen.
Oud 24 mei 2021, 11:31   #80
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Ze hebben gezichtsverlies geleden, zijn compleet voor schut gezet, ze hebben getoond kleine dictators te zijn. De wraak zal groot zijn. Er wachten JC jaren gevangenis en pesterijen.
Het enige wat Juergen kan redden van een heel zware veroordeling, is dat hij nu wat mensen gaat doodschieten. Misschien best nog moslims. Dan is het gezichtsverlies achter de rug, kan men zeggen dat hij wel degelijk een gevaarlijke verwarde man was, en komt er met een enkelband vanaf.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be