![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Europees Commissaris
|
Ongewenst vanwege de foute houding waarvan dat zou getuigen. (Je kent ondertussen de onderbouwing van de rationele ethiek, ik stel voor dat we ons hier meer tot het concrete onderwerp beperken.)
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 mei 2021 om 16:25. |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men kan niet tegelijkertijd beweren dat er geen rassen bestaan, maar dat er racisme is he. Want als er racisme zou bestaan, is dat gebaseerd op een zogezegd niet-bestaand onderscheid. Gaat niet he. Als ik als niet-bestaande blanke morgen racisme roep omdat een andere niet-bestaande blanke mij zogezegd racistisch heeft bejegend, gaat men goed lachen natuurlijk. Waarom lacht men dan niet altijd met een "racisme" klacht ? Er moet dan toch wel iets zijn dat een onderscheid toelaat, nee ? Waar het in de grond om gaat, is "ander volk". En ja, je kan soms ander volk HERKENNEN aan andere kleur van vel. Dat is daar geen oorzaak van, maar een manier om die te herkennen. En ja, er is ook eigen volk met ander vel, maar minder. Dan is de vraag of we precies willen zijn, en dat eigen volk ontzien, of er met de grove borstel door gaan, en dus ook een deel eigen volk mee afmaken. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 mei 2021 om 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#164 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
N-VA wou Migratiepact ook ‘actief promoten’ Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het hangt allemaal aaneen he. Ik beschouw "het aflappen van ander volk" als een normale immuunreactie. En ja, daarbij worden soms goeie celletjes afgemaakt ook. Tant pis he.
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 mei 2021 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenzij je heel Disneyland, Neverland kan kopen. -lol- Genoeg geld en vele deuren gaan open.... Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 31 mei 2021 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat wel zo is, is dat er in Noord-Afrika ook vandaag los van godsdienst racisme bestaat ten aanzien van negers.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 mei 2021 om 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#173 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
TVG moet niet de Calimero uithangen: hij wist wat hij zei en het past bij eerdere uitingen van hemzelf en zijn companen.
|
|
|
|
#174 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 mei 2021 om 16:40. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben dat gezaag over "mensenrassen" bestaan niet, kotsbeu.
Biologisch bestaan die inderdaad niet. Maar in de gewone omgangstaal heb ik al zeer lang geleden, in het tweede studiejaarke geleerd dat er het blanke, het zwarte, het gele en het rode ras is. En een bestaand hedendaags probleem is inderdaad dat sommige mensen die andere rassen als minderwaardig beschouwen. Andere mensen dan weer beschuldigen je van racisme als je ook maar durft beweren dat één m/v/x van een ander ras een deugniet of zo is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu over de uitspraken van Van Grieken over 'dominant blank'.
Dat lijkt me nog lang geen racisme te zijn. Maar ik zou het zeker niet zo geformuleerd hebben; en ik zou niet graag hebben dat mijn partij die term zo zou gebruiken. Wel: de Westerse cultuur moet in Vlaanderen en in Europa (zo lang we deel uitmaken van de eu) dominant zijn. En over dat katholieke ben ik wel heel erge tegenstander. Vlaanderen, en Europa, moeten vooral seculier zijn (laïcité: scheiding van staat en kerk), zelfs al zijn onze wortels Joods-katholiek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 31 mei 2021 om 16:48. |
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Europees Commissaris
|
Als ik hier het topic doorlees zijn de linkse ratten ???? al de gaskamers aan het installeren, en dat voor een uitspraak die verdraaid is om toch maar het Vlaams Belang te kunnen beschadigen,.. Ze zijn verdomd vroeg in verkiezingscampagne geschoten.
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is gelijk het Engels van Charles Michel: krom. Hij kan het, men begrijpt hem wel, maar het is krom.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|