Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2021, 17:43   #201
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor mij is er wel iets mis aan.
Het is gelijk het Engels van Charles Michel: krom. Hij kan het, men begrijpt hem wel, maar het is krom.
Europa dominant zwart ?
Dat is niet krom dan ?
Hij zegt gewoon de waarheid maar die is weer niet politiek correct, en dus wordt er weer veel over de vorm gezeverd en niet op de inhoud.
Als op den duur meer dan 50% van de parlementsleden van allochtoonse afkomt is omdat de bevolking ook meer dan 50% allochtoon is. Dan wil ik u nog wel eens horen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 17:43   #202
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
1. Fascisme is niet hetzelfde dan racisme, zoals U verderop stelt.
2. Heeft van Grieken gezegd dat blanken een ander ras moeten domineren? Zo ja, dan heeft U gelijk, zo neen, dan bent U weer flink uit uw nek aan't lullen.

Voor zover mijn bijdrage aan deze draad, want VB is net zoals alle andere partijen, politiek, inherent collectivistisch, en dus mijn vijand.
Ik heb ook een afkeer van partijpolitiek (mijn forumnaam is hopeloos gedateerd) en sta dus achter geen enkele politieke partij maar dat wil daarvoor niet zeggen dat we het niet kunnen/mogen discussiëren over uitspraken van een politicus.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 17:43   #203
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Je gaat Orban wel moeten betalen, persoonlijk of aan zijn familie. Als meest corrupte staatshoofd van de EU doet hij niet voor niets.
Da's dan beter dan hier, hier betalen we de corrupte overheid ook, maar krijgen we NIETS terug
dju, heb ik in deze politieke draad toch nog gepost....

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 mei 2021 om 17:44.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 17:45   #204
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Da's dan beter dan hier, hier betalen we de corrupte overheid ook, maar krijgen we NIETS terug
dju, heb ik in deze politieke draad toch nog gepost....
De Hongaren krijgen in de plaats steeds minder vrije mening.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 17:45   #205
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gaat Orban wel moeten betalen, persoonlijk of aan zijn familie. Als meest corrupte staatshoofd van de EU doet hij niet voor niets.
Dat is jouw probleem niet, blijf jij maar in een door burgeroorlog verscheurd multicultureel "paradijs". Of wie weet wordt je dan wel opeens pro-Orban.
Oud 31 mei 2021, 17:46   #206
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Hongaren krijgen in de plaats steeds minder vrije mening.
Stop islamisering!

Waar is er steeds minder vrije meningsuiting, zeg je?
Oud 31 mei 2021, 17:50   #207
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Dat is jouw probleem niet, blijf jij maar in een door burgeroorlog verscheurd multicultureel "paradijs". Of wie weet wordt je dan wel opeens pro-Orban.
Ik woon inderdaad in een paradijs. En tenzij schapen of koeien plots interesse zouden hebben in wapens en ermee zouden kunnen omgaan zie ik in de verste verte geen burgeroorlog opdoemen.
Oud 31 mei 2021, 17:58   #208
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is algemeen geweten dat Arabieren en Turken extreem racistisch zijn, hier twee willekeurige foto's van zwarte "vluchtelingen" in Libië:

Slaves in islam, ze lachen er niet mee, dat zijn er twee die hadden gehoopt dat ze thuis waren gebleven. Ze hebben net het paradijs niet gehaald.

Dadee en Pandareus: dit is racisme, in Europa kennen we dat niet eens.
Het grappige is dan ook dat veel zwarten (zoals Casius Clay, alias Mohamed Ali) zich bekeren tot de islam omdat ze blanken racistisch vinden, zowel in de VS als in Afrika zelf. Krijgen die zwarten dan geen geschiedenisles, vraag ik mij af.
Oud 31 mei 2021, 18:08   #209
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Tja, het beste resteert absurdistisch te kijken op de multiculturele situatie en proberen traag maar gestaag secularisatie te bewerkstelligen. Grenzen dicht kan helpen. Buitengrenzen van de EU, niet de binnengrenzen, zot.

Sowieso denk ik dat racisme minder een ding van nu is. Ik zie toch een minder moeilijke verhouding met niet-blanken tegenover vroeger. Zet die lijn door en we komen er wel. Andere religies als de Islam zijn een ander paar mouwen, maar ook hun drijf naar fundamentalisme is een uiting van reactionisme, vermoed ik. Wel een fel reactionisme dat we niet dienen te onderschatten.

Tegen 2400 kunnen we misschien een veel betere relatie kunnen als Europa, Noord-Afrika en het Midden Oosten.

Laatst gewijzigd door Weyland : 31 mei 2021 om 18:10.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 18:09   #210
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is zijn goed recht om zijn masker te laten vallen. Op regeringsdeelname moet hij toch niet hopen dus hij is volledig vrij in zijn woordkeuze.
Hierover zijn we het eens : ik heb het ook veel liever als extreem-rechts gewoon recht door zee gaat en hun echte bedoelingen kenbaar maakt.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 18:16   #211
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Tja, het beste resteert absurdistisch te kijken op de multiculturele situatie en proberen traag maar gestaag secularisatie te bewerkstelligen. Grenzen dicht kan helpen. Buitengrenzen van de EU, niet de binnengrenzen, zot.

Sowieso denk ik dat racisme minder een ding van nu is. Ik zie toch een minder moeilijke verhouding met niet-blanken tegenover vroeger. Zet die lijn door en we komen er wel. Andere religies als de Islam zijn een ander paar mouwen, maar ook hun drijf naar fundamentalisme is een uiting van reactionisme, vermoed ik. Wel een fel reactionisme dat we niet dienen te onderschatten.

Tegen 2400 kunnen we misschien een veel betere relatie kunnen als Europa, Noord-Afrika en het Midden Oosten.
Nee, het gaat niet beter tussen de rassen, zeker BLM is ronduit gevaarlijk en racistisch.

https://www.frontnieuws.com/blm-aanh...e-blanke-baby/

https://www.hln.be/buitenland/enige-...pest~ae473562/

Denk ook aan de moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika.
Oud 31 mei 2021, 18:20   #212
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, het gaat niet beter tussen de rassen, zeker BLM is ronduit gevaarlijk en racistisch.

https://www.frontnieuws.com/blm-aanh...e-blanke-baby/

https://www.hln.be/buitenland/enige-...pest~ae473562/

Denk ook aan de moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika.
Anti-blank racisme wordt tegenwoordig wel vaker aangekaart, maar niet genoeg inderdaad. Het helpt ook niet dat blanken vaak stoïcijnser zijn en er de illusie bij opwekken dat het 'ok' is. Christelijke ethiek is dat.

Laatst gewijzigd door Weyland : 31 mei 2021 om 18:20.
Oud 31 mei 2021, 18:24   #213
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Tegen 2400 is het een grote monoculturele islamitische bruine soep, dan zijn er geen verschillen meer en kan het misschien beter gaan als ze niet onderling beginnen te vechten, want dat gebeurt ook regelmatig.
Oud 31 mei 2021, 18:25   #214
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mannen van voorpost met hun spandoek tegen islamisering zijn ook maar gewoon bezorgde werkmensen die bang zijn voor de toekomst die het regime ze door de strot ramt. Nu krijgen ze zware straffen omdat ze hun wanhoop laten zien/horen, hoe moeten ze in de toekomst hun frustratie, angst, uitzichtloosheid uiten?
'Werkmensen'

Op de payroll van het Vlaams Blok betaalde agitatoren zul je bedoelen. Zoals Luc Vermeulen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 18:25   #215
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Tegen 2400 is het een grote monoculturele islamitische bruine soep, dan zijn er geen verschillen meer en kan het misschien beter gaan als ze niet onderling beginnen te vechten, want dat gebeurt ook regelmatig.
Hier zouden 'decadente' geëuropiseerden wonen of juist overfanatieke salafisten die te fanatiek zijn voor zelfs die van Noord-Afrika en het Midden Oosten. Helaas kunnen we het zelf niet meer te weten komen.
Oud 31 mei 2021, 18:27   #216
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'Werkmensen'

Op de payroll van het Vlaams Blok betaalde agitatoren zul je bedoelen. Zoals Luc Vermeulen.
Ik zou het niet durven, zo herkenbaar voor mijn werkgever. Dat zou me mijn baan kosten. Niet dat ik het anders wel zou doen.
Oud 31 mei 2021, 18:53   #217
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het grappige is dan ook dat veel zwarten (zoals Casius Clay, alias Mohamed Ali) zich bekeren tot de islam omdat ze blanken racistisch vinden, zowel in de VS als in Afrika zelf. Krijgen die zwarten dan geen geschiedenisles, vraag ik mij af.
Die bekeren zich net tot het geloof van de slavenhandelaars die hen uit Afrika hebben geroofd.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 19:10   #218
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Wat is hier precies mis mee??
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2021, 19:10   #219
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Die bekeren zich net tot het geloof van de slavenhandelaars die hen uit Afrika hebben geroofd.
Blijkbaar hebben de slavenhandelaars meer krediet dan de slavenuitbuiters ...
Slaven werden door de meeste Arabische slavenhandelaars "redelijk" niet al te slecht behandeld, ze waren tenslotte geld waard. Vanaf ze de oversteek moesten maken, een zuivere Westerse blanke business, kon het die laatste blijkbaar geen kloten meer schelen hoeveel er de overtocht levend konden maken.
Oud 31 mei 2021, 20:01   #220
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar hebben de slavenhandelaars meer krediet dan de slavenuitbuiters ...
Slaven werden door de meeste Arabische slavenhandelaars "redelijk" niet al te slecht behandeld, ze waren tenslotte geld waard. Vanaf ze de oversteek moesten maken, een zuivere Westerse blanke business, kon het die laatste blijkbaar geen kloten meer schelen hoeveel er de overtocht levend konden maken.
Je hebt geen flauw idee waarover je het hebt, wat een hersenloos gelul altijd bij jou.

Arabieren waren niet alleen slavenhandelaars maar ook de eerste "slavenuitbuiters". Zelfs vandaag de dag bestaat er moderne slavernij in veel Arabische landen. Heb je de foto's uit hedendaags Libië gemist die ik hier heb gepost? Het was omgekeerd, Arabische slavenhandelaars gingen als beesten tekeer, bij de blanken was het in ieder geval minder erg.

Als je echt niet weet waarover het gaat kan je beter niet reageren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be