![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is niet krom dan ? Hij zegt gewoon de waarheid maar die is weer niet politiek correct, en dus wordt er weer veel over de vorm gezeverd en niet op de inhoud. Als op den duur meer dan 50% van de parlementsleden van allochtoonse afkomt is omdat de bevolking ook meer dan 50% allochtoon is. Dan wil ik u nog wel eens horen. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
dju, heb ik in deze politieke draad toch nog gepost....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 31 mei 2021 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
Ik woon inderdaad in een paradijs. En tenzij schapen of koeien plots interesse zouden hebben in wapens en ermee zouden kunnen omgaan zie ik in de verste verte geen burgeroorlog opdoemen.
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tja, het beste resteert absurdistisch te kijken op de multiculturele situatie en proberen traag maar gestaag secularisatie te bewerkstelligen. Grenzen dicht kan helpen. Buitengrenzen van de EU, niet de binnengrenzen, zot.
Sowieso denk ik dat racisme minder een ding van nu is. Ik zie toch een minder moeilijke verhouding met niet-blanken tegenover vroeger. Zet die lijn door en we komen er wel. Andere religies als de Islam zijn een ander paar mouwen, maar ook hun drijf naar fundamentalisme is een uiting van reactionisme, vermoed ik. Wel een fel reactionisme dat we niet dienen te onderschatten. Tegen 2400 kunnen we misschien een veel betere relatie kunnen als Europa, Noord-Afrika en het Midden Oosten. Laatst gewijzigd door Weyland : 31 mei 2021 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hierover zijn we het eens : ik heb het ook veel liever als extreem-rechts gewoon recht door zee gaat en hun echte bedoelingen kenbaar maakt.
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
https://www.frontnieuws.com/blm-aanh...e-blanke-baby/ https://www.hln.be/buitenland/enige-...pest~ae473562/ Denk ook aan de moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 31 mei 2021 om 18:20. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tegen 2400 is het een grote monoculturele islamitische bruine soep, dan zijn er geen verschillen meer en kan het misschien beter gaan als ze niet onderling beginnen te vechten, want dat gebeurt ook regelmatig.
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op de payroll van het Vlaams Blok betaalde agitatoren zul je bedoelen. Zoals Luc Vermeulen. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hier zouden 'decadente' geëuropiseerden wonen of juist overfanatieke salafisten die te fanatiek zijn voor zelfs die van Noord-Afrika en het Midden Oosten. Helaas kunnen we het zelf niet meer te weten komen.
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die bekeren zich net tot het geloof van de slavenhandelaars die hen uit Afrika hebben geroofd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is hier precies mis mee??
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
|
Citaat:
Slaven werden door de meeste Arabische slavenhandelaars "redelijk" niet al te slecht behandeld, ze waren tenslotte geld waard. Vanaf ze de oversteek moesten maken, een zuivere Westerse blanke business, kon het die laatste blijkbaar geen kloten meer schelen hoeveel er de overtocht levend konden maken. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Arabieren waren niet alleen slavenhandelaars maar ook de eerste "slavenuitbuiters". Zelfs vandaag de dag bestaat er moderne slavernij in veel Arabische landen. Heb je de foto's uit hedendaags Libië gemist die ik hier heb gepost? Het was omgekeerd, Arabische slavenhandelaars gingen als beesten tekeer, bij de blanken was het in ieder geval minder erg. Als je echt niet weet waarover het gaat kan je beter niet reageren. |
|
|
|
|