![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nieuwscheckers.nl/nieuwschec...schoolkantine/ Citaat:
https://pnws.be/kindertjes-op-vlaams...ost-te-vreten/
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit de waarheid in de weg laten lopen van een 'leuk verhaal'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke politici kijken weg wanneer bedrijven daar energiebronnen verzamelen, vaak via kinderslavernij? We gebruiken allemaal multimediamiddelen en grondstoffen op rug van arme Afrikanen. Hence #LaatZeBinnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de nostalgie van de goede oude tijden met de Alte Kameraden zet nu eenmaal aan tot mijmeren he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
I.p.v. dat getrol. Ik heb daar echt geen zin in wegens tijdverspilling. Zelf ook schuldig, maar toch, is is eindeloos en heeft soms de allures van een bejaardentehuis. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juni 2021 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat wij zo goed zullen behandeld worden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beetje zoals Polspoel en Desmet toen ze een Vlaams Blokker uitnodigden. Dan was het een partijtje van 'hoe zet ik het VB te kakken?'. Dat duo heeft het VB onbewust veel stemmen doen winnen, geloof ik. De boodschap die steeds uitgezonden werd was 'wij zijn tegen debat en het vrije woord, terwijl het VB wel beargumenteert'. Maar hun ideologische oogkleppen zagen dat niet. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juni 2021 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de omvolking is nog niet voltooid natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling is dat een territorium in de handen blijft van de nazaten van zij die dat territorium aangeslagen hebben he, ttz, uw eigen volk. Niet dat dat verkwanseld wordt aan andere volkeren. Dat er zo nu en dan ene van een ander volk "de sprong maakt" is geen probleem zolang dat een verwaarloosbare minderheid is die zelf niet kan samenklissen. Maar dat moet niet in regeltjes gegoten worden, dat moet zichzelf regelen. Vandaar mijn "open grenzen, open blaffers". Iedereen mag hier binnen komen. Geen grenzen sluiten. Maar we mogen ook iedereen aflappen. Zij die overblijven, zijn dus "welkom". Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juni 2021 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu anno 2021 : heeft Tömmchen ooit een rechtzetting gedaan ? Heeft hij ooit afscheid genomen van zijn bewondering voor een nazi, en dus voor die ideologie ? Dat zijn dingen die ik in het interview van reclameman Tom in De Tijd alvast volledig mis. Het verleden (=zijn verleden...) blijkt geen rechtzetting nodig te hebben. Dan weet je toch genoeg ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is altijd een beetje idioot om zich te vereenzelvigen met historische stromingen natuurlijk, want de wereld verandert, en men dient een politieke ideologie vandaag te bekijken, en niet in het licht van de successen en het falen van het verleden, hoewel dat falen in het verleden wel dient om lessen uit te trekken. Het is dus te hopen dat mensen die de nazi doctrine willen volgen, niet op dezelfde wijze zullen falen, en daar lessen uit trekken om dat de volgende keer beter te doen, is het dat wat je wil zeggen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juni 2021 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In dat opzicht zijn Urkers slimmer. Bijvoorbeeld een vacature voor huisarts (vaak mensen buiten hun dorp) vermeldt dat je affiniteit met de Gereformeerd Protestantse geaardheid moet hebbem. Onder het mom van religie mag dat. ![]() Sowieso is het zo dat cohesie enkel echt mogelijk is met dezelfde cultuur. Dat merk je. Mijn buren zijn Marokkanen die hun blaffeturen 100% van de tijd naar beneden hebben. Vriendelijke mensen verder en ik heb hen liever dan mijn vorige buren (viezeriken). Toch vind ik het storend dat net zij als enigen in de straat dat doen, want ik kom uit dezelfde gang/deur en werd daarmee geassocieerd. Het is ongezellig. Doe je dat in een cultureel homogene straat in de Bijbelgordel bijvoorbeeld, dan zal je bezwijken onder de gemeenschapsdruk dat niet te doen. En je bent ook verplicht je voortuin net te houden, kennis te maken met de buurt, je te engageren in het dorp, enz... En dat is hoe een cultureel homogene Nederlandse samenleving dus vaak is. Ik lach al lang niet meer met die mensen. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juni 2021 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ? Dan weet je toch genoeg ? Voor mij is het niet bewezen dat die Tommchen van Grieken was. En wat dan nog. Wat de man in zijn studententijd zei, dat kan danig verschillen met zijn opvattingen van nu. Bewijs dus maar eerst glashard dat die Tommchen Van Grieken is. Ik vrees dat u dat niet kan. En het gaat over amper 300 posts. Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 juni 2021 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Los van het feit dat de reikwijdte van het marxisme beperkter is dan die van de mimetische theorie.) Ik bedoel maar: wetenschappelijke inzichten zijn iets anders dan ideologie.
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Linkse partijen zullen dit onder de loupe nemen Als ze ook maar iets vinden. Gaan ze dit voor de rechtbank slepen Als dit niet gebeurt. Dan is dit geen racisme
![]() |