![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en ik denk niet dat wij als buitenstaander daar nog iets van gaan zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gantz bevestigde dat gisteren nog, dat ze dat vanaf nu nog veel rigoureuzer gaan toepassen. Het kenmerkende 'getwijfel' van Netanyahu zal niet langer hun handelen aansturen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom meteen niet Bennett die het best ok vindt om Arabieren te vermoorden?
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zou het anders moeten toelichten ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 1 juni 2021 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is "die ideologie" dan Israëlische minister van Defensie?
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PLO had andere mogelijkheden, Hamas is gewoon perfect voor Israëli politici.
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat u natuurlijk niet op reageren. Dat kan ook niet het is een schoolvoorbeeld van terrorisme. U vind dat de Gazanen het recht niet hebben zich tegen de blokkade en bezetting te verzetten, of zie ik dat verkeerd?
![]() |
![]() |
#630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kunt u ook even verklaringen geven over de duizend andere gebouwen openbare voorzieningen) die plat gegooid zijn? En het was naar mijn mening een stommiteit. Men had zich beter beperkt tot een precisieaanval.[/quote]
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze doen wat ze willen i.v.m. de blokkade, daar gaan Israël noch Egypte ook maar één seconde van wakker liggen. En bezetting van Gaza is de facto afgelopen na 2005 dus dat is ook een onbestaand probleem. Daarin ligt dan ook het grote verschil met westbank, waar bezetting een realiteit is.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2021 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niemands zorg. Of Israël de lokalisatie van die Hamas cel met hun GPS jammers nu via technische middelen, of via betaalde palestijnse informanten wist te bekomen is HUN zaak. Dat gaan ze heus niet publiek maken. Dat is volgens mijn aanvoelen de reden dat men er de nadruk op legde dat de israëlische info over die building & de Hamas doelen daarbinnen, door hun veiligheidsdiensten zijn overgemaakt aan de veiligheidsdiensten van de VS, zodat alles (bewust) undercover kan blijven. Er komen met quasi zekerheid nog conflicten, niemand wil zijn bronnen verbranden. Wat de rest v/d wereld daarover denkt, weegt niet door tegenover het doel van enkel te kijken naar de eigen veiligheid en wat daarvoor moet gedaan worden.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2021 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als u het niet erg vind hanteer ik de internationaal aanvaarde status van gaza als bezet gebied. De bezetter zelf bepaald niet of het gebied bezet is of niet . Ik verdedig het recht op het voortbestaan van Israel als staat , van u mogen de Palestijnen geen staat en u propageert het geweld jegens hen hier volop.
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Als dit selfdefence is , hoe ziet het resultaat van een aanval er dan uit ??? Voor alleen de luchtaanvallen gebruikte Israel naar schatting van de VN 10000 ton aan explosieven op Gaza in 2014.
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is het gevolg van 24u en een kleine 4000 ton aan bommen. ![]() Ik denk niet dat Gaza daar van heeft mogen genieten. Wat de VN ook beweert.
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals... ze mogen voor mijn part doen wat ze willen, maar moeten er natuurlijk ook wel de gevolgen van dragen. Het een gaat samen met het ander hee. ![]() De 'internationale status' van Gaza interesseert me evenveel als wat de VN zegt over de Rohingya, of over de koerden, de oeigoeren. Nobody cares. Dat zijn oefeningen in nutteloosheid, iedereen weet dat er niets gaat veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0ZEmLosVXE
![]() |
![]() |
#639 |
Minister-President
|
![]() alles plat bombarderen -> israel aanhangers op politics.be. "zo moet het".
![]() dus als vlaanderen ooit in een militair conflict geraakt , en het land in conflict bombardeert gans zijn stad plat... dan kan maddox ook prentjes posten van atoombommen om het te nuanceren. Laatst gewijzigd door Tamam : 1 juni 2021 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |