![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent geen racist omdat je de feiten bij de naam noemt. Europa is blank zoals Afrika zwart is. In Europa is iedereen welkom die onze zeden en waarden respecteert, al de rest is larie en apekool. Islamieten doen dat niet, haten ons en komen met veel te veel dan nog ons sociaal systeem uithollen.
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Please... doe het me niet aan dat ik weer die 26 pagina's met voor 3/4 gespam door Blokkers moet doorploegen...
edit : 't zijn er ondertussen 27 ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 juni 2021 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De stelling dat hij een dominant blanke samenleving wil klopt niet. Door het zo te stellen lijkt het alsof hij wil dat blank wereldwijd dominant zou zijn. Het is duidelijk dat met het artikel dat jullie trachten te gebruiken om dat te bewijzen dat verhaaltje niet klopt. We hebben het dan al over legio zaken gehad. Onder andere over excuses die panda niet wil geven. Met andere woorden hij zou nog steeds liever VBers in rook zien opgaan. Door te liegen uw gelijk proberen te halen is nog nooit gelukt. U kennende zal u wellicht blijven proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polariseren is zeer respectloos, toch verwacht u een positief resultaat te behalen door een bevolkingsgroep te stigmatiseren via polarisatie? Ik voel me niet gehaat door islamieten en heb er minstens 100 als buur in een r van amper 50m. Wij leven hier allemaal in vrede. Als er problemen zijn moet dat probleem aangepakt worden en niet vertaald worden op individuen die er niets mee te maken hebben. Respect moet ook van onze kant komen.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juni 2021 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 juni 2021 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taal spreken en aan de wet houden is voor mij integratie genoeg. Deze nwo fascisten hebben zoveel aan migratie gedaan om een buffer tussen zichzelf en het volk te hebben. Samen staan we sterker. Het probleem is beleid, de moslim is een mede burger die gelijk voor de wet is. Benadeel deze en je snijdt in je eigen vlees.
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen Aziaten een dominant blanke samenleving ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
|
![]() woekerende aantallen
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal, voor het eerst in de geschiedenis zitten we met een volk dat zichzelf wil uitroeien vanuit een soort utopische multiculturele gedachte. Die denken dat ze dominantie op 1 of andere manier kunnen uitroeien. Die geloven waarschijnlijk echt in een harmonieus geheel waarbij volkeren niet in concurrentie met elkaar treden voor de schaarse middelen op deze planeet. Het is gek, maar je hebt echt idioten genoeg die dat geloven. En als je dergelijke zaadjes weet in te planten in een cultuur dan kan je die gewoon zonder slag of stoot gaan veroveren hé. Dat is wat er aan het gebeuren is en West Europa stond er bij en keek ernaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar plaats ik het volgende dan weer ? Citaat:
Val ik even in herhaling daar ik het al ergens anders gepost had ... "Is het normaal om mensen met een andere mening fascist te noemen?" BRON
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juni 2021 om 08:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
|
![]()
![]() |
#538 | |
Europees Commissaris
|