Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2021, 13:04   #581
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ieder 'ras' heeft bloed aan zijn handen. Het is toch zo gemakkelijk om het Westen steeds maar de schuld te geven.
Als het hier in het (totnogtoe nog altijd) vrije Westen zo slecht zou zijn, waarom willen ze dan allemaal naar hier komen ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 13:08   #582
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ieder 'ras' heeft bloed aan zijn handen. Het is toch zo gemakkelijk om het Westen steeds maar de schuld te geven.
Iedereen is in hetzelfde bedje ziek, alleen hebben de omstandigheden ons anders gevormd tot een gedeelde collectieve identiteit.

Er is maar 1 ras en mensen verdelen op uiterlijke of culturele kenmerken is echt wel van een voorbij gestreefd tijdperk naar waartoe we “never again” zeiden.
Oppassen dat je niet wordt wat je veroordeelt, niet de zwarten of moslims zijn het probleem, noch de blanke. Het is westerse politiek: die vieze nwo fascisten die ons kapot verdelen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juni 2021 om 13:10. Reden: Dt
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 13:08   #583
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Als het hier in het (totnogtoe nog altijd) vrije Westen zo slecht zou zijn, waarom willen ze dan allemaal naar hier komen ??
Heb ik hier al meermaals geschreven: ik snap niet hoe men er toe komt om tussen de blanke smeerlappen te komen leven. Ik zou nooit naar een land emigreren of 'vluchten', waarvan ik weet dat ik daar racistisch zal behandeld worden.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 juni 2021 om 13:09.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 13:16   #584
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
We gaan het moeten vragen aan zij die van een blanke samenleving een vereiste maken.

Maar ik noteer als uw insteek dat al wat van rond de Middellandse Zee komt voor u blank is.
Dat is dan ook zo. Noord Afrikanen zijn blanken he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 13:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 13:20   #585
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...terwijl de partijvoorzitter het net veel restrictiever stelt : dominant (hoofzakelijk) moeten ze BLANK zijn.

Vergist Tom zich ?
Of ben jij het niet met hem eens ?
Tom heeft uiteraard gelijk, een kleine fractie vreemd volk dat zich kan inpassen is geen probleem, zolang het een kleine fractie betreft. Het gros van de Europese grond moet blijven behoren aan nakomelingen van de Europeanen uiteraard. Dat is zelfs restrictiever dan "blanken". Er moeten ook geen niet-Europese blanken in grote getallen afkomen ook niet, die Tchetchenen moeten ook niet in groep afkomen he.

Essentieel moet een territorium in handen blijven van de nakomelingen van die die dat territorium hadden, meer is daar niet aan.
Oud 2 juni 2021, 13:25   #586
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Iedereen is in hetzelfde bedje ziek, alleen hebben de omstandigheden ons anders gevormd tot een gedeelde collectieve identiteit.

Er is maar 1 ras en mensen verdelen op uiterlijke of culturele kenmerken is echt wel van een voorbij gestreefd tijdperk naar waartoe we “never again” zeiden.
Oppassen dat je niet wordt wat je veroordeelt, niet de zwarten of moslims zijn het probleem, noch de blanke. Het is westerse politiek: die vieze nwo fascisten die ons kapot verdelen.
Ik zal het eens anders zeggen: als zwarten of Arabieren (moslims) hier morgen de meerderheid moesten hebben, gaan zij de lakens uitdelen. Zo simpel is dat.

Multicultuur bestaat alleen in de hoofden van naïeve idioten en werkt niet. Er zullen altijd wrijvingen zijn. De ene wil overheersen over de andere. Zowel ras, cultuur en religie. Dat is de menselijke natuur. Denkt u echt dat bijvoorbeeld Iran, Saoedi-Arabië en andere moslimlanden het zullen toelaten dat hun land wordt overspoeld met blanke ongelovigen? Dat zij daar kerken gaan bouwen? Hun Westerse cultuur meebrengen? Tot zover uw Westerse nwo fascisten.

De sjah van Iran wilde destijds zijn land hervormen en moderniseren, maar beknotte daarbij de macht van de religieuze gekken. We weten hoe dat is afgelopen. Tot zover uw Westerse nwo fascisten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 juni 2021 om 13:31.
Oud 2 juni 2021, 13:26   #587
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
maar voor 95% islamitisch.

Citaat:
Oud 2 juni 2021, 13:27   #588
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat was reebout , waarschijnlijk ook nog afgeschoten zonder verdoving ,hij had het dus gerust kunnen opeten....
Ik verbleef enkele jaren in Zuid-Oost Azië. In Maleisië met zijn zeer religieus gemengde bevolking (moslim, hindoe, boeddhist, christen...) stond in de zelfbediening buffetten steeds vermeld welk vlees op welk bord lag. De hindoe at geen rund, de moslim geen varkensvlees, de boeddhist at vegetarisch, de rest at alles.
Oud 2 juni 2021, 13:28   #589
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Probleem met Tsjetsjenen is hun sterk tribalistische cultuur. Vroeger hingen velen onder hen mystieke soefistische stromingen aan, maar het wahabisme is er enorm aan invloed aan het winnen en hun maatschappelijke indeling heeft dat in de hand gewerkt. De gemiddelde zwart-Afrikaan intigreer je veel gemakkelijker dan de gemiddelde 'blanke' Tsjetsjeen.

Toch bestaat er ook het gevaar van 'raciale' diversiteit, omdat de mens nu eenmaal een twistzieke soort is en sociologische kwalen als BLM bijvoorbeeld zwarten potentieel vatbaar kan maken zich tegen de samenleving af te zetten.

Bovendien heeft iemand met een andere huidskleur vaak cultureel zeer andere roots dan de onze. Toch tracht ik naar normen, waarden en cultuur te kijken per individu.

Dit onderwerp kan men bijna niet over praten wegens het-lont-in-het-kruitvat-effect en het is best vervelend dat dit leidt tot een hypocriete samenleving.

Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 13:34.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2021, 13:31   #590
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal het eens anders zeggen: als zwarten of Arabieren (moslims) hier morgen de meerderheid moesten hebben, gaan zij de lakens uitdelen. Zo simpel is dat.

Multicultuur bestaat alleen in de hoofden van naïeve idioten en werkt niet. Er zullen altijd wrijvingen zijn. De ene wil overheersen over de andere. Zowel ras, cultuur en religie. Dat is de menselijke natuur. Denkt u echt dat bijvoorbeeld Iran, Saoedi-Arabië en andere moslimlanden het zullen toelaten dat hun land wordt overspoeld met blanke ongelovigen? Dat zij daar kerken gaan bouwen? Hun Westerse cultuur meebrengen? Tot zover uw Westerse politiek.
Ja maar de westerse politiek gaat verliezen omdat de islam de verlosser van dit gedrocht is he
Hopelijk lul ik maar wat uit mijn duim en ben ik weinig profetisch ^^
Oud 2 juni 2021, 13:32   #591
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die kunnen ons niet beschuldigen van racisme.
Oud 2 juni 2021, 13:32   #592
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
maar voor 95% islamitisch.
Juist, daarom dat "blank zijn" niet volstaat he.
Oud 2 juni 2021, 13:33   #593
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja maar de westerse politiek gaat verliezen omdat de islam de verlosser van dit gedrocht is he
Hopelijk lul ik maar wat uit mijn duim en ben ik weinig profetisch ^^
Ben u echt zo naïef dat u denkt dat de islam ons gaat verlossen? Dan gaat het hier helemaal de dieperik in.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 juni 2021 om 13:36.
Oud 2 juni 2021, 13:37   #594
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Multicultuur bestaat alleen in de hoofden van naïeve idioten en werkt niet. Er zullen altijd wrijvingen zijn. De ene wil overheersen over de andere. Zowel ras, cultuur en religie. Dat is de menselijke natuur. Denkt u echt dat bijvoorbeeld Iran, Saoedi-Arabië en andere moslimlanden het zullen toelaten dat hun land wordt overspoeld met blanke ongelovigen? Dat zij daar kerken gaan bouwen? Hun Westerse cultuur meebrengen? Tot zover uw Westerse nwo fascisten.
Wel, de Verenigde Arabische Emiraten heeft een meerderheid aan buitenlanders hoor. Meestal Zuid-Aziaten. Het is echter ook een dictatuur en Arabieren zijn en blijven er de baas. Ook in Saoedi-Arabië is 30% een expat. Veel uitbuiting ook en neo-slavernij.

Dus enkel 'ja' op de eerste vraag en inderdaad 'neen' op de rest.

Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 13:40.
Oud 2 juni 2021, 13:38   #595
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is Sam Van Rooy daarvan op de hoogte ? Die zijn afkeer voor bv Marokkanen (= een mediteraan type) is zowat legendarisch.
Echt consequent is hij dan toch niet ? Zijn eigen mediterane vriendin, die geen woord nederlands praat en dus weigert te integreren geniet misschien van een uitzondering op de regel ?
U lijkt me geobsedeerd door die Sam Van Rooy en zijn relaties met een klaarblijkelijk gevluchte Perzische schoonheid. Er is inderdaad een duidelijk cultuur-onderscheid tussen de Perzen en de Arabieren in Noord-Afrika en in het Midden-Oosten. Dat heeft niets te maken met de Middellandse Zee.
Oud 2 juni 2021, 13:38   #596
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben u echt zo idioot dat u denkt dat de islam ons gaat verlossen? Dan gaat het hier helemaal de dieperik in.
Neen ik geloof dat de islam de verlosser van dit westerse gedrocht aka democratie is, die een wereldrijk nastreeft zoals megalomane zotten van weleer.

Ook deze keer zal haar dat niet lukken. De vijand van mijn vijand is een dikke vriend, maar de ultieme redding komt van hogere hand.
Oud 2 juni 2021, 13:40   #597
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist, daarom dat "blank zijn" niet volstaat he.
Absoluut. Ik zei het hier al meermaals, hier in de straat woont een Rwandese familie die met iedereen goed overeenkomt, die ontbreken op geen enkel tuinfeest. Maar als er één of twee zulke families bijkomen is het "garantie" om zeep. Toen ik nog in Brussel woonde, ging ik regelmatig eens "stappen" in de Matonge-wijk in Elsene, leuk voor een paar uurtjes. Maar geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou gedacht hebben om er te gaan wonen, zelfs gratis nog niet. Ik begrijp dus volkomen de bevolking van Aalst en vooral Denderleeuw die een invasie van zwarte Afrikanen moet trotseren.

Citaat:
Oud 2 juni 2021, 13:41   #598
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen ik geloof dat de islam de verlosser van dit westerse gedrocht aka democratie is, die een wereldrijk nastreeft zoals megalomane zotten van weleer.

Ook deze keer zal haar dat niet lukken. De vijand van mijn vijand is een dikke vriend, maar de ultieme redding komt van hogere hand.
Ik lees hier stonerwijsheden in. Nooit ga ik zo worden. Brrr. Veel religieuze westerlingen vinden de Islam aanlokkelijk, maar het betreft vaak mensen met onderliggende issues.
Oud 2 juni 2021, 13:47   #599
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik lees hier stonerwijsheden in. Nooit ga ik zo worden. Brrr. Veel religieuze westerlingen vinden de Islam aanlokkelijk, maar het betreft vaak mensen met onderliggende issues.
Hoeveel moslims wonen in uw buurt en met hoeveel daarvan heb je ook effectief sociaal contact?
Ik heb meer last gehad van democraten die hun beleid opdwingen -tot zelfs pure afpersing- dan landgenoten van een andere cultuur.
We maken ons drukker dan nodig imho.
Oud 2 juni 2021, 13:49   #600
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoeveel moslims wonen in uw buurt en met hoeveel daarvan heb je ook effectief sociaal contact?
Ik heb meer last gehad van democraten die hun beleid opdwingen -tot zelfs pure afpersing- dan landgenoten van een andere cultuur.
We maken ons drukker dan nodig imho.
Best veel hoor. En ik vind je best naief. Mensen kunnen goed zijn het systeem is nog steeds totalitair.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be