![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een samenleving die debatteert kindermoorden op te drijven tot waar geslachtskeuze mogelijk is, meer stamcellen voor eugenetische doeleinden te oogsten; hoeft mij niet te professoren in wat barbaars zou zijn. De barbaren en agressors zijn wolven in schaapsklederen aka politici. Die wolven cherrypicken een underdog zoals fascistische dictators van weleer dat ook deden. Voorwaar, de islam is het laatste van onze probleem. Deze politici worden dus miljonair na hun carrière en de vrucht van hun beleid doodt onze dierbaren.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2021 om 08:30. Reden: Dt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() *knip*
nog 1tje van de heren tesamen. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er erger, een (voor gekozen) abortus of een geweldsdelict. Uw imaginair vriendje heeft u de voeling met de echte wereld laten verliezen.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25 jaar voor verkrachting met de dood tot gevolg. Zoals de moordenaar van Sofie. Om het even waar hun roots liggen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze leven liever breed met een privé butler en kok, waar niemand iets van zegt want hun haat voor 1 groepje verblindt ze naar de oorzaak te kijken. Wie is minister justitie? Hoe komt dat er zoveel meer roofmoorden, verkrachtingen met een dodelijke afloop zijn? Omdat hun vader wiens lusten ze nadoen zo geen imaginair vriendje is. We zijn in oorlog met de duivel niet met de bevolking.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vooral op seksueel misbruik is het een schande... Zeker als je weet dat we hier dan witte marsen gehad hebben na Dutroux... De belgische regering draagt een verpletterende verantwoordelijkheid hierin. Deze boys waren al gekend als de bende van... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verplicht misdienaarschap bij een pastoor met losse handjes, zeg ik. Nu ja, oog om oog, tand om tand is te barbaars. Laat hen dan maar goed opdraaien voor hun daad.
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() like als je moslim bent
islam is ons geloof liefde voor Allah Allah is er altijd beauty of the islam islam is mijn dien Het lijkt er op dat we allemaal gelijk hebben, het is een mix van allerhande marginalen. Iedereen blij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2021 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een meisje vermoord en vele gebruiken dit als mogelijkheid op de multicul en islam te bashen en vragen zich dan af waarom er straffeloosheid is. Een simpel volk vereist een simpel beleid he. Ik acht deze overheid verantwoordelijk. De daders stonden wederom bekend bij het gerecht. Want liever pestbeleid voeren op mensen die een beetje buiten de lijntjes kleuren is hier prioritair. Ik weet er alles van na meermaals gemanhandled te zijn door deze wegkijk generatie die denkt een verschil te kunnen maken met hun morele vingertje.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2021 om 09:28. Reden: Dt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja. Jij wil een theocratie en zei dat de Islam ons zal redden. Ik trek mijn conclusies. Ik ken geen enkel land met Shari'a-wetgeving waarin ik zou willen leven en geen enkel dergelijk land met moslimmeerderheid. De waarheid is soms erg simpel.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 juni 2021 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een onvermijdelijke causaliteit. Net zoals den rode draak/China de nieuwe wereldmacht wordt. Maar hier gaat het over een nieuwe wandaad die kon volgen op een homomoord. Misschien wat minder naar religieuzen wijzen en meer naar beleid.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 3 juni 2021 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Die namen maken wel iets uit, als ge ze googlet komt ge op verschillende personen met de zelfde naam uit en ook meestal in de zelfde streek, ge zult maar uw eigen naam maar tegenkomen en hiermee in verband worden gebracht. Er hangt u een zware veroordeling boven uw hooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even dit terzijde:
voor zij die hier namen en foto's posten, ik hoop echt van harte dat daar geen "spijtige vergissingen" zijn gebeurd he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben wel overtuigd dat op een bepaald moment de Islam zodanig groot gaat zijn in Europa dat ze daar , als officiële leidinggevende instantie, zullen tegen ingaan en de jeugd terug moraal gaan bijbrengen zoals de Koran het voorschrijft. We gaan dus naar betere tijden..........ahum..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 3 juni 2021 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |