![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3501 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kan ook moeilijk anders. Neem nu die analyse die intern toezicht aangaande valsheid in geschrifte in een PV dat de directe aanleiding was voor de foute belasting. We weten dat een PV speciale bewijskracht heeft en dat wat daarin verklaard is enkel kan worden ontkracht door een uitspraak van een rechter. Wat verklaart nu intern toezicht: de hiërarchische overheid mag aan ondergeschikten opdragen om een PV aan te passen en het maakt helemaal niet uit of die 'hiërarchische overheid' in een positie verkeerd om die 'aanpassingen' door te voeren. Zo hoeft die 'hiërarchische overheid' helemaal niet aanwezig te zijn bij de feiten die in het PV zijn opgenomen, Die 'hiërarchische overheid' mag die opdracht ook geven 18 maand na de bewuste feiten En die hiërarchische overheid mag zelfs werkzaam zijn in een ander gewest. De enige voorwaarde waaraan die 'aanpassingen' moeten voldoen is de volgende: Er mag geen bewijs van bestaan dat die 'aanpassingen' op fantasie zijn gebaseerd. 'Ik heb het gehoord van horen zeggen' .... is voor die hiërarchische overheid dus perfect bruikbaar. Fantasie omvormen naar een onweerlegbaar bewijs ... zo gebeurd het. Slaap lekker.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 mei 2021 om 06:45. |
|
|
|
|
|
|
#3502 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 mei 2021 om 07:19. |
||
|
|
|
|
|
#3503 |
|
|
Hoeveel bronnen had je graag willen zien?
https://www.erikraeven.be/de-lezer-a...astingaanslag/ https://www.jodaeseman.be/het-boek/
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 mei 2021 om 14:42. |
|
|
|
|
|
#3504 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3505 |
|
|
Onze eindconclusies, net binnen om na te lezen.
Er is volgens mij binnen de fiscus heel veel werk aan de winkel. En het is niet eender wie die dit heeft opgemaakt.... ![]()
|
|
|
#3506 |
|
|
Waarom deze hele zaak op het juridisch forum aan topsnelheid wordt gecensureerd, ik heb er geen flauw idee van...
![]()
|
|
|
#3507 |
|
Europees Commissaris
|
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 7 juni 2021 om 13:00. |
|
|
|
|
|
#3508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dit nu nog steeds niet opgelost ?
|
|
|
|
|
|
#3509 |
|
|
Als een ambtenaar zich vergist en een verkeerde persoon laat doorgaan als zaakvoerder dan is het toch normaal dat dit in een land
als België 13 jaar aansleept. Nu, van de kwaadwillige bende is nu iedereen op pensioen en de nieuwkomer heeft het hele dossier afgedaan als zever. Klein meningsverschil nog, volgens onze fiscus heb ik HUN werk niet snel genoeg uitgevoerd en heb ik hen pas enkele maanden geleden op de hoogte gebracht dat er sinds 2010 binnen de fiscus een dossier bestaat waar men alle relevante info in kan terug vinden. In die context kan je deze blog eens van bij aanvang doorbladeren... Hadden we daar geen buitenlander die in Charleroi door agenten tot de dood is mishandeld? Hebben we niet ergens een soldaat die met wat zware wapens aan de haal is gegaan? Hebben we daar niet ergens een gezin dat door de fiscus onterecht op straat is gezet? Als we er het nieuws op naslaan lijkt het niet laten doorstromen van informatie een voorwaarde te zijn om bij overheidsdienst aan de slag te gaan.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 7 juni 2021 om 13:30. |
|
|
|
|
|
#3510 |
|
Europees Commissaris
|
Aanzetten tot zelfmoord is strafbaar.
|
|
|
#3511 |
|
|
Beginnen uw pesterijen weer?
Bericht gemeld.
|
|
|
#3512 |
|
Europees Commissaris
|
Ik dacht dat je het zelf als grap bedoelde (in de zin van 'wie zou dat nu doen').
Serieus dan: als we toch alles 'van bij het begin' mogen nagaan, krijgen we dan ook de ontbrekende informatie? (integrale motivatie vonnis eerste aanleg bv., al is het maar om er eens op terug te kijken he, en te zien waar het 'fout zat')
|
|
|
#3513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alle informatie aan het brede publiek willen geven. Hoe noemen we dat ?
|
|
|
#3514 |
|
|
Kijk, de volgende meld zich ook al met een waardevolle bijdrage. Nu nog nummer drie en ze kunnen weer onderling beginnen lullen.
|
|
|
#3515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik duid gewoon de lezers op het feit dat je niet alles wenst te zeggen. De lezers hebben toch dat recht of niet ? Nog een vraag dus... Wie is hier nu aan het lullen ?
|
|
|
|
#3516 |
|
|
Twee van de drie die we gewoon zijn. Waar blijft nummer 3 eigenlijk?
En, je weet toch dat ik de post's die jullie 3 zo graag zien achteruit schuiven gewoon weer bovenaan zet ...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 8 juni 2021 om 00:26. |
|
|
|
|
|
#3517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alé, vanaf nu is 'een vraag stellen die Mr Daelemans niet aanstaat' = 'lullen'. Ga je dat binnenkort tegen de rechter ook zo zeggen als hij je eens een moeilijke vraag stelt ? Dan kom ik kijken !
|
|
|
|
#3518 | |
|
|
Citaat:
Hier alvast datum en plaats waar je moet zijn. Je zal niet alleen zijn. Hof van beroep Luik. Kan je een beetje Frans? ![]() Nu, ik laat het op tijd nog eens weten hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 8 juni 2021 om 00:16. |
|
|
|
|
|
|
#3519 |
|
|
Als je ze al 25 keer heb gesteld en de uitleg hebt gekregen waarom ik er geen tijd in steek dan is dat lullen. Heb je voor je gedrag een andere uitleg?
|
|
|
#3520 |
|
|
Onze eindconclusies, net binnen om na te lezen.
Er is volgens mij binnen de fiscus heel veel werk aan de winkel. En het is niet eender wie die dit heeft opgemaakt.... ![]()
|