Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2021, 21:18   #41
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik ben het er wel mee eens dat een link naar de nazi's leggen hoe dan ook een miskleun is.
Hele bevolkingen manipuleren en dwingen, levens nu al meer dan een jaar lang dagelijks klooien, wie anders dan nazi's doen dat?
De feiten op een rijtje, bedrijven, winkels, scholen, reizen tot zelfs louter verplaatsen toe, dat is toch nazi-territorium?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 02:09   #42
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Van Ranst staat NIET tussen een hoop kinderen.
Flauw.
Dat is mijn punt niet.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 06:49   #43
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat is mijn punt niet.
Van Ranst heeft niet getwijfeld om miljoenen kinder-levensjaren naar de knoppen te helpen, of dat tenminste te suggereren aan onze luisterende overheden he. Ik zie dus niet goed in waarom een kinderlevensjaar, dat vorig jaar minder waard was dan een mondmasker, nu plots een probleem zou zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 09:55   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat is mijn punt niet.
Wat is dan wél uw punt ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 00:45   #45
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wat is dan wél uw punt ?
Dat wat die Jürgen denkt en doet irrationeel is en haaks staat op een vrije democratie en angst en terreur zaait en burgers bedreigt, en dat mensen emotioneel reageren en niet nadenken aan eventuele gevolgen van collaterale schade, en dat mensen die hem steunen misschien eens twee keer moeten nadenken (als ze dat überhaupt kunnen).
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 00:50   #46
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Van Ranst heeft niet getwijfeld om miljoenen kinder-levensjaren naar de knoppen te helpen, of dat tenminste te suggereren aan onze luisterende overheden he. Ik zie dus niet goed in waarom een kinderlevensjaar, dat vorig jaar minder waard was dan een mondmasker, nu plots een probleem zou zijn.
Lol, Ge snapt het echt niet he? Ik zal het nog eens duidelijk zeggen met makkelijke woordjes: Van Ranst is een wetenschapper, dokter. Het is een meneer die niet zoals een minister wetten uitvoert of zoals parlementariër mee stemt. Het enige dat hij doet is advies geven. Dus voor de 20 miljardste keer: richt uw pijlen op de uitvoerende politici. Of gaat ge bij een moord ook de uitvinder van het buskruit beschuldigen?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 01:29   #47
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
In hun oorlogen geven nazi's decoraties, als propagandeske motivatie voor anderen om ook Streber te worden voor het nazi gedachtengoed.
Bij volksrevoluties is dat minder blink en mediatiek, in de plaats is het meer in iets weerdoen, iets geven, als soort van erkenning.
Nu kwam ik op een leuk idee.
De nazi's hebben hem 1 (één) straf gegeven tijdens zijn legertijd, voor zoiets als "ongeoorloofde" mening uiten op een "sociaal medium".
Element 2: hij is radioman geweest in enkele eenheden.
Wel, schenk hem een radio zender en studio.
Voor het volk (allez, voor mij toch) zou dat een echte verademing zijn van de nazi propaganda naartoe te zappen.
En dan nog het adres, frequentiebereik en bandbreedte. Ook via internet.
Wel, smijt de VRT buiten, en daar?
De beloning:


als 'em gelukkig is, want ik heb begrepen dat er nog gevangenissen in dit land zijn waar ze kakken in een emmer.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 04:37   #48
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Lol, Ge snapt het echt niet he? Ik zal het nog eens duidelijk zeggen met makkelijke woordjes: Van Ranst is een wetenschapper, dokter. Het is een meneer die niet zoals een minister wetten uitvoert of zoals parlementariër mee stemt. Het enige dat hij doet is advies geven. Dus voor de 20 miljardste keer: richt uw pijlen op de uitvoerende politici. Of gaat ge bij een moord ook de uitvinder van het buskruit beschuldigen?
Iemand die bewust meer dan een gans jaar verkeerd advies geeft mag voor mijn part mee bestraft worden.

Laatst gewijzigd door Erra555 : 14 juni 2021 om 04:37.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 04:46   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Lol, Ge snapt het echt niet he? Ik zal het nog eens duidelijk zeggen met makkelijke woordjes: Van Ranst is een wetenschapper, dokter. Het is een meneer die niet zoals een minister wetten uitvoert of zoals parlementariër mee stemt. Het enige dat hij doet is advies geven. Dus voor de 20 miljardste keer: richt uw pijlen op de uitvoerende politici. Of gaat ge bij een moord ook de uitvinder van het buskruit beschuldigen?
Je zou die vraag in de Nederlandse kamer eens moeten bekijken over ivermectine.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256540

Lees de laatste posten daar.

Daar merk je dat de echte macht bij de "experten" ligt, want de politici zeggen enkel maar dat zij doen wat de experten zeggen.

Maar je hebt natuurlijk gelijk, en het spreekt vanzelf dat MVR niet de kop van jut mag zijn die alle anderen vrijspreekt, he. Alle politici die meegedaan hebben moeten uiteraard ook geexecuteerd worden. Er moeten hier meer afgemaakt worden dan tijdens de Franse revolutie he. Maar MVR is een begin. Dus ja, ideaal gezien is dit gewoon de eerste stap van een 20 000 tal of zo he. Maar het is juist dat dat "properder" zou zijn na een volkstribunaal.
Want hier en daar zitten er misschien mensen tussen die toch binnen wat ze konden, op de rem geduwd hebben. Ik denk echter dat die twijfel er bij MVR niet is, dus formeel is het fout, maar in de praktijk komt het op hetzelfde neer he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2021 om 04:50.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 06:39   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Politieke moorden hebben altijd een averechts effect. We hebben er dus alle belang bij dat MVR blijft leven. Hoe meer hij op tv komt , hoe beter.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 06:41   #51
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
De beloning:


als 'em gelukkig is, want ik heb begrepen dat er nog gevangenissen in dit land zijn waar ze kakken in een emmer.
Dat doet me denken aan mijn kleutertijd, in de kleuterklas van onze juf (een ex-non) stond zo een blauw emmerke met een deksel op. De horror.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 06:44   #52
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Politieke moorden hebben altijd een averechts effect. We hebben er dus alle belang bij dat MVR blijft leven. Hoe meer hij op tv komt , hoe beter.
Ja dat is waar. Het mag dus niet gezien worden als "moord" maar als "terechtstelling", en inderdaad, daar is men nog niet aan toe, dat er een groot aantal fascisten geexecuteerd moeten worden. Men zou het nu inderdaad nog gaan beschouwen als moord. En je hebt gelijk, zolang dat het idee is, is het beter dat het niet gebeurt.

Aan de andere kant, vroeg of laat zou het bewustzijn toch mogen doorbreken dat wat er gebeurd is, een zodanig volksverraad is geweest, dat enkel maar de doodstraf daar een oplossing aan biedt voor allen die daar aktief aan meegewerkt hebben. Maar dat bewustzijn is nog niet algemeen op dit ogenblik, da's waar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 06:53   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja dat is waar. Het mag dus niet gezien worden als "moord" maar als "terechtstelling", en inderdaad, daar is men nog niet aan toe, dat er een groot aantal fascisten geexecuteerd moeten worden. Men zou het nu inderdaad nog gaan beschouwen als moord. En je hebt gelijk, zolang dat het idee is, is het beter dat het niet gebeurt.

Aan de andere kant, vroeg of laat zou het bewustzijn toch mogen doorbreken dat wat er gebeurd is, een zodanig volksverraad is geweest, dat enkel maar de doodstraf daar een oplossing aan biedt voor allen die daar aktief aan meegewerkt hebben. Maar dat bewustzijn is nog niet algemeen op dit ogenblik, da's waar.
Ja maar dat is dat met een Volks Rechtbank op te lossen he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 08:04   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

De Jurgen zijn fratsen hebben in elk geval het beoogde resultaat, Van Ranst is zo goed als niet meer te zien op tv.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 08:08   #55
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De Jurgen zijn fratsen hebben in elk geval het beoogde resultaat, Van Ranst is zo goed als niet meer te zien op tv.
Voila
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 08:20   #56
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De Jurgen zijn fratsen hebben in elk geval het beoogde resultaat, Van Ranst is zo goed als niet meer te zien op tv.
Het is dan ook te warm om ne pull te dragen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 08:22   #57
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het is dan ook te warm om ne pull te dragen.
We zouden moeten vergelijken met zijn verschijningen vorig jaar he bij gelijkaardige buitentemperaturen, om op die variabele een onderscheid te maken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 09:05   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
We zouden moeten vergelijken met zijn verschijningen vorig jaar he bij gelijkaardige buitentemperaturen, om op die variabele een onderscheid te maken.
Wie weet is iemand zich daar op dit eigenste moment mee aan het bezig houden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 09:29   #59
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
De beloning:


als 'em gelukkig is, want ik heb begrepen dat er nog gevangenissen in dit land zijn waar ze kakken in een emmer.
Dat is een luxe cel.

In de begijnenstraat zit daar gemakkelijk 8 man in.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 12:30   #60
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je zou die vraag in de Nederlandse kamer eens moeten bekijken over ivermectine.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256540

Lees de laatste posten daar.
Ik zie daar allemaal links naar onbetrouwbare bronnen waar "Jan en klein pierke" kan uploaden wat hij of zij maar wil. Behalve dan misschien dat document van de Rijksoverheid in NL, maar daar staat gewoon een resem vragen waar gewoon telkens "kweet nie" op geantwoord wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar merk je dat de echte macht bij de "experten" ligt, want de politici zeggen enkel maar dat zij doen wat de experten zeggen.
Ja en in de film Aliens merk je dat Xenomorphs uit eieren komen. Wat is uw punt? Als ge kunt uploaden wat je wil dan kan je ook geloven wat je wil natuurlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar je hebt natuurlijk gelijk, en het spreekt vanzelf dat MVR niet de kop van jut mag zijn die alle anderen vrijspreekt, he.
Dat is hij nochtans wel overal. Je zou haast denken dat heel de coronacrisis in elk land op heel de aardbol zijn schuld is. Wat is het volgende? Van Ranst die de president van de V.S. lockdowns afdwingt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Alle politici die meegedaan hebben moeten uiteraard ook geexecuteerd worden.
de term "gedood" is hier juister, gezien wat je hier voorstelt en aanmoedigt om te doen volstrekt illegaal is.[/quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er moeten hier meer afgemaakt worden dan tijdens de Franse revolutie he. Maar MVR is een begin.
Dus, concreet roep je hier dus op om te beginnen met Marc Van Ranst te doden? En hoe ga je dat praktisch aanpakken? Je mag je verhaal ook afmaken he, als je plannen hebt, doe ze dan ook ineens concreet uit de doeken. Leg je warme oproep aan de forummers van politics.be met het plan om Marc Van Ranst te vermoorden even verder uit graag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dus ja, ideaal gezien is dit gewoon de eerste stap van een 20 000 tal of zo he. Maar het is juist dat dat "properder" zou zijn na een volkstribunaal.
Met de nodige kermis en show voor de laaggeschoolde BSO'ers van het Vlaams Belang erbij. Eindelijk iets dat ze snappen. Ik zie uw punt wel. Volgens mij zijt ge 800 jaar te laat geboren. De wereld was toen veel mooier in uw ogen.
Want hier en daar zitten er misschien mensen tussen die toch binnen wat ze konden, op de rem geduwd hebben. Ik denk echter dat die twijfel er bij MVR niet is, dus formeel is het fout, maar in de praktijk komt het op hetzelfde neer he.[/quote]Het maakt ook niet veel uit voor jou wat Van Ranst vindt, zegt of denkt aangezien je hem toch koud gaat maken. Maar bon, we horen wel verder wat uw concrete planning rond de moord op Van Ranst zal teweegbrengen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be