Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2021, 09:47   #181
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb al gezegd dat ik haar gelijk geef.
Dan moet u de discussie durven voeren om alle gefluoreerde koolwaterstoffen te verbieden.
Door anti-kleefpannen krijgt men meer PFOS binnen dan in de ganse A'pense grond zit.
In water en vuil afstotend textiel...idem.
Alle teflon toepassingen....
Wie A zegt moet B durven zeggen....
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 09:49   #182
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zo kennen we dadee, hé? Dewinter moet hangen, en Demir ook. Het zijn allebei Vlaams-nationalisten hé, en die zijn per definitie schuldig.
Dadee, de onafhankelijke forumrechter heeft gesproken.
Ha ok, zijn er nog zulke mensen hier die geobsedeerd zijn door een bepaalde ( of dezelfde) maatschappelijke visie? En is dat dan gewoon blinde obsessie? Ik meen al een paar constanten te herkennen maar ik vermoed dat ik wel snel zal ondervinden wie blindelings uit welk vaatje tapt.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 09:50   #183
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Nog even dit: ik heb - tot spijt van wie het benijdt - geen 'sjoesjoekes'. Ik heb een co.pleet eigen kijk op de maatschappij waarin ik leef die los staat van welke politieke partij ook. Dat u linken wil maken is uw recht.
En nu mag u verder spelen in de zandbak. Daar is materiaal genoeg om uw hoofd in te steken. Veel plezier.

PS: het probleem is niet in 2018 gecreëerd. Dat was veel vroeger. Toen was oa van Weyts nog geen sprake.
De N-VA-fobie van een aantal deelnemers hier op dit forum neemt zo langzaam potsierlijke vormen aan.
Het moet echt toch gezondheidsproblemen met zich meebrengen als men zo van 's morgens tot 's avonds (waarschijnlijk ook in hun dromen) zo gefrustreerd rondloopt en zich enkel alleen al aan het bestaan van de N-VA moet ergeren.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 09:52   #184
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dan moet u de discussie durven voeren om alle gefluoreerde koolwaterstoffen te verbieden.
Door anti-kleefpannen krijgt men meer PFOS binnen dan in de ganse A'pense grond zit.
In water en vuil afstotend textiel...idem.
Alle teflon toepassingen....
Wie A zegt moet B durven zeggen....
Dat is voortschrijdend inzicht en lijkt me normaal. Waarom zou men anders willen overschakelen van diesel naar elektrisch of DDT verbieden?
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 10:20   #185
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dan moet u de discussie durven voeren om alle gefluoreerde koolwaterstoffen te verbieden.
Door anti-kleefpannen krijgt men meer PFOS binnen dan in de ganse A'pense grond zit.
In water en vuil afstotend textiel...idem.
Alle teflon toepassingen....
Wie A zegt moet B durven zeggen....
Voor sommige toepassingen zou ik zeggen van wel.

https://waarzitwatin.nl/stoffen/perfluorverbindingen
Citaat:
blusschuim, ski-wax, waterafstotend impregneermiddel voor textiel en leer, of smeermiddel (in de vorm van PTFE spray).
Die komen bij gebruik vrij.

Dingen zoals Gore-Tex daarentegen zou ik niet verbieden.

In ieder geval: een verbod gaat grote problemen opleveren want even ‘goede’ vervangproducten zijn er nauwelijks.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 10:41   #186
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De aap van dadee komt uit de mouw.
Demir nam de vlucht vooruit. Daarom dat ze iedereen tegen zich opzette, natuurlijk. Om te verdoezelen dat ze schrik had om ontmaskerd te worden.
Gelukkig hebben we jou om Demir te ontmaskeren.
Dadee staat feitelijk gelijk met wroeten en kronkelen in de (ijdele) hoop een Vlaamsgezinde partij en dan vooral “ de boosdoenster” Zuhal Demir te kunnen bekladden. Dat hij daarbij regelmatig zwaar aan het fantaseren gaat (zoals nu) moeten we er maar bij nemen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 10:55   #187
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Den bijslaap van ene zekere Homans ?
Volgens Knack toch. Liesbeth ontkent, maar zij maakt deel uit van de verkeerde partij, dus wat zij zegt speelt geen enkele rol.

Heb je nog van die doorslaggevende argumenten?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:00   #188
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat ge mij met iemand anders verwisselt. Ik heb al gezegd dat ik haar gelijk geef.

Juist ja....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Misschien was Demir de enige in de regering die van niks wist. Of wist ze het wel en nam de de vlucht vooruit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:04   #189
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Ha ok, zijn er nog zulke mensen hier die geobsedeerd zijn door een bepaalde ( of dezelfde) maatschappelijke visie? En is dat dan gewoon blinde obsessie? Ik meen al een paar constanten te herkennen maar ik vermoed dat ik wel snel zal ondervinden wie blindelings uit welk vaatje tapt.
Ik had al na enkele reacties van jou door dat jij geen partij-aanhorige bent met driedubbele oogkleppen op.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:04   #190
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Het is natuurlijk erg dat Groen zijn core business ontnomen is in de ogen va de man in de straat en dat er nu nog enkel het opengrenzenbeleid overblijft om zich nog geloofwaardig op te focussen. Versteylen draait zich om in zijn graf omwille van zo veel ecologisch amateurisme.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:07   #191
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De N-VA-fobie van een aantal deelnemers hier op dit forum neemt zo langzaam potsierlijke vormen aan.
Het moet echt toch gezondheidsproblemen met zich meebrengen als men zo van 's morgens tot 's avonds (waarschijnlijk ook in hun dromen) zo gefrustreerd rondloopt en zich enkel alleen al aan het bestaan van de N-VA moet ergeren.
Niet alleen aan het bestaan van de N-VA. Ook aan het bestaan van de "mestkevers, bruine horde, fascisten, enz. Maar vooraal aan het feit dat die twee partijen meer kiezers hebben dan alle "Vlaamse" vivaldipartijen samen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:11   #192
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Het is natuurlijk erg dat Groen zijn core business ontnomen is in de ogen va de man in de straat en dat er nu nog enkel het opengrenzenbeleid overblijft om zich nog geloofwaardig op te focussen. Versteylen draait zich om in zijn graf omwille van zo veel ecologisch amateurisme.
De corebusiness van de groenen heeft allang plaats gemaakt voor het faciliteren van de islamisering.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 11:17   #193
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Gaat Anuna nu geen mars voor Zwijndrechtse eitjes organiseren?

Allez, als er ooit een moment was om het spijbel-momentum te hervatten is het wel nu he.

March for Eggs!
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:02   #194
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik weet niet wat die Jurgen daarmee te maken heeft.
Is dat gewoon omdat je die naam zou kunnen vernoemen omdat hij in je kraam past?
"Een Jürgerchen doen", dat zou dus zijn, zich in de bossen gaan verstoppen, bewapend, en weken onvindbaar zijn.
Bij mijn weten zit Somers nog gewoon heel vindbaar op de stoel waar hij anders altijd opzit...
Maar af en toe kruipt hij uit het raam.
Samen met iemand die een white hemdchen niet kan uitspreken
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:21   #195
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Volgens Knack toch. Liesbeth ontkent, maar zij maakt deel uit van de verkeerde partij, dus wat zij zegt speelt geen enkele rol.

Heb je nog van die doorslaggevende argumenten?
Homans ontkent niets. Integendeel dat ontkennen is een imaginatie van rechtse breinen die geen kwaad kunnen zien van hun sjoesjoekes...dat terwijl de politici letterlijk bij elkaar in bed liggen en waarschijnlijk lachen met een achterban die andersdenkenden het recht niet eens gunnen hun mening te uiten en zo snel mogelijk te muilkorven .
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:22   #196
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik weet niet wat die Jurgen daarmee te maken heeft.
Inderdaad. Geen zinnig mens snapt het verband. Behalve intelligente mensen zoals Dadeemelee. Mensen met hersens leggen niet zonder reden verbanden die niemand anders ziet, hé?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:25   #197
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Homans ontkent niets. Integendeel dat ontkennen is een imaginatie van rechtse breinen die geen kwaad kunnen zien van hun sjoesjoekes...dat terwijl de politici letterlijk bij elkaar in bed liggen en waarschijnlijk lachen met een achterban die andersdenkenden het recht niet eens gunnen hun mening te uiten en zo snel mogelijk te muilkorven .
U mag niet zo hard zijn voor Vivaldi.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:26   #198
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dadee staat feitelijk gelijk met wroeten en kronkelen in de (ijdele) hoop een Vlaamsgezinde partij en dan vooral “ de boosdoenster” Zuhal Demir te kunnen bekladden. Dat hij daarbij regelmatig zwaar aan het fantaseren gaat (zoals nu) moeten we er maar bij nemen.
Weyts is al in het vizier gekomen...hij trekt de paraplu open. Een echte trado
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/15/dading-pfos/
Citaat:
De dading werd overigens onder de vorige minister voor Openbare Werken Ben Weyts (N-VA) afgesloten. "Dat is een puur operationele beslissing geweest van de BAM, tegenwoordig Lantis. Wij gaan ervan uit dat zij die beslissing perfect kunnen uitleggen en motiveren", klinkt het kort bij het kabinet.
Wanneer gaan de nuv Vloamsche politiekertjes eens voor hun verantwoordelijkheid gesteld worden.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:35   #199
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Weyts is al in het vizier gekomen...hij trekt de paraplu open. Een echte trado
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/15/dading-pfos/


Wanneer gaan de nuv Vloamsche politiekertjes eens voor hun verantwoordelijkheid gesteld worden.
De dading is enkel afgesloten voor het saneren van gronden van Oosterweel. Het was dat of mogelijk 30 jaar stilstand. Zoiets is gangbare praktijk omdat anders het verlies wel eens vele malen groter zou zijn vermits dan heel Oosterweel dan door juridische procedures tot 30 jaar zou kunnen stilliggen. Voor de rest van de vervuiling blijft 3M verantwoordelijk.Uw schot richting Weyts is een losse flodder.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 12:40   #200
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
De dading is enkel afgesloten voor het saneren van gronden van Oosterweel. Het was dat of mogelijk 30 jaar stilstand. Zoiets is gangbare praktijk omdat anders het verlies wel eens vele malen groter zou zijn vermits dan heel Oosterweel dan door juridische procedures tot 30 jaar zou kunnen stilliggen. Voor de rest van de vervuiling blijft 3M verantwoordelijk.Uw schot richting Weyts is een losse flodder.
De NVA komt in het vizier. Het vergoeilijken is begonnen.

Hoe onverwacht.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be