![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overduidelijk. Zelfs het slap gelul over Leopold ontbreekt niet op het appèl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het 'Godwinpunt' van bepaalde Vlaams-nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg hé? "Lullen" over de Koninklijke Belgische Massamoordenaar. Foei foei foei!
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom is dat gelul "slapper", dan het gelul over pakweg Staf De Clercq en Cyriel Verschaeve ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 juni 2021 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aangepaste wet van Godwin voor de Vlaams-nationalisten hier al te gader: "Diegene die als eerste LII off topic in een slecht daglicht stelt, verliest automatisch." De verliezers zijn eigenlijk nu al gekend. Vaneiges. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou enkel radikaal links een spiegel voor het gezicht en wij hen op hun eigenste hypocrisie. Ik heb het altijd zeer raar gevonden dat rondlopen met een T-shirt van Che als doodnormaal wordt ervaren, de man was gewoon een ordinaire moordenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten gepaste tijde een godwinneke doen zoals u nogal veel doet is vooral niet achterbaks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De erfzonde is voor u wel heel belangrijk is het niet ? Overal op zoek naar linken om mensen met een andere mening dan de uwe bij te kunnen zetten bij het groot vuil. Dat is zelfs laf en in mijn ogen een verborgen persoonlijke aanval. Ik vraag me af of zulks zelfs toegelaten is op dit forum en vraag me af wat de moderatie van zulke platfloerse aanvallen en insinuaties denkt. Het is meer dan duidelijk dat je bijbedoelingen had toen je die acherbakse vraag aan mij stelde. Nota bene aan een forummer die zich niet verschuilt achter een nick die niks zegt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een extra grappige dimensie, want de meeste kwiebuskes die zo'n T-shirt dragen zijn dan nog eens holebi's ook. ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 juni 2021 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog een escapade over Ché & de homo's, zolang het maar niet over de buine smurrie VB gaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begrip erfzonde komt niet van mij. Maar van wijlen Hugo Schiltz. En hij kon het weten. En als we naar de familie Verreyken kijken van het VB, of de familie Dillen van het VB, dan is de erfzonde springlevend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bruine smurrie is dan ook een uitvinding van de mediocraten, zoals de Jood die babies opeet. Het zou een beetje raar zijn om aan Joden te verwijten dat ze het niet willen hebben over hoe ze babies opvreten, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |