![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet dat er hier enkelen zijn die de ouderen liever zien creperen want ze kosten teveel. Maar die jongeren vergeten dat ze nu een grote muil kunnen opzetten omdat die ouderen voor hun onderwijs en rechten betaald hebben. Ik hoop als jullie ook "ouderen van dagen zijn" dat er dan ook jongeren zijn die u liever zien creperen zoals een nutteloos geworden ongedierte dat alleen maar geld kost en in de weg loopt. |
|
|
|
|
|
|
#11242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mensen hebben we echt niet geholpen hoor. En dan nog, baby Pia kreeg geen 1 miljoen omdat dat te duur is, voor een bejaarde die nog 1 jaar te gaan heeft is 6 miljoen en veel meer dan dat geen probleem. Er is geen logica in dit alles. |
|
|
|
|
|
|
#11243 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#11244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11245 |
|
Europees Commissaris
|
Ik overweeg een citytrip maar gezien de covid-toestanden overal niet te ver: denk jij als halve Fransman dat ze in Frankrijk / Parijs deze zomer nog de zot gaan uithangen of gaat het meevallen? De Duitsers bv. nemen het wel heel serieus, heb ik de indruk.
|
|
|
#11246 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 juni 2021 om 19:16. |
|
|
|
|
|
|
#11247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Thuis zitten zeiken en zagen is waarschijnlijk beter. Sommigen achten zich hier al moedige verzetsmannen door die certificaten niet te gebruiken. Iedereen doet wat zijn voorkeur is. Ge moogt gerust thuisblijven of uw vakantie doorbrengen in Blankenberge of Durbuy dat is uw imperiaal recht. Ik ben efkes België strontbeu en wil op zijn minst andere lucht, ander eten en andere zichten en ervaringen.
Ik heb trouwens evenmin moeite zo een certificaat te laten zien als mijn ID, paspoort, rijbewijs, eender wat. |
|
|
|
|
|
#11248 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#11249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11250 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zo slim ben je wel omdat te begrijpen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 juni 2021 om 19:45. |
|
|
|
|
|
|
#11251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat het toerisme in Frankrijk deze zomer minder gepest gaat worden dan in landen waar de bevolking nog gewilliger is. Ik ga wel geen grenzen over. Had gedacht mijn ma in Belgie te bezoeken, maar zolang er covid gemaatregel blijft, doe ik dat niet. Het is dus goed mogelijk, als dat nog lang duurt, dat ik ze niet meer zal zien, maar tant pis he. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juni 2021 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#11252 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11253 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 juni 2021 om 19:54. |
|
|
|
|
|
|
#11254 |
|
Europees Commissaris
|
Is dat niet wat overdreven?
|
|
|
#11255 |
|
Minister-President
|
Dat zei de nazi-tandarts ook in het kamp toen de jood een verdoving weigerde.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#11256 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu, patrickve had het over zijn moeder, dat gaat nog verder dan toerisme.
|
|
|
|
#11257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11258 | |
|
Minister-President
|
Hopla!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210621_92685478 Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11259 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daar staan ze dan... "ik laat me vaccineren want ik wil mijn vrijheid terug" ... zolang de verantwoordelijken voor deze crisis niet gestraft worden, en dan spreek ik niet over dat verkoudheidsvirusje, is er geen weg terug naar de vrijheid |
|
|
|
|
|
|
#11260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herhaal mijzelf: er zullen er meer afgemaakt moeten worden dan tijdens de Franse revolutie. Elk begin is goed om te nemen. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 10:32. |
|
|
|
|