Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2021, 12:23   #101
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Feitelijk is de titel Rambo totaal misplaats.
Hij is eerder het tegenovergestelde.

De man was geen held. In feite was hij een lafaard die na veel ophef te hebben gemaakt zelfmoord pleegt.
Een lafaard gaat zijn leven niet wagen in Joegoslavië, Bosnië, Kosovo, Libanon, Irak en Afghanistan. De veteraan kwam terug met een trauma (PTSS). Defensie doet simpelweg veels te weinig voor deze veteranen.
Oud 21 juni 2021, 12:27   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Feitelijk is de titel Rambo totaal misplaats.
Hij is eerder het tegenovergestelde.
Sorry, de TV Jurgen was wel degelijk een ongelofelijk gevaarlijke, vlijmscherpe, supergetrainde moordmachine he. Waar legers van 3 landen achter gezocht hebben en die moskeeen ging opblazen en fascisten virologen ging neermaaien. DAT was een held.

Een inspiratie bron voor velen, dat hopelijk navolging vindt, zoals Batman en zo.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 12:28.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 12:28   #103
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Komaan zeg, een beetje respect, de man is nog niet begraven.
Patrickve zou hierop zeggen: "Is hij wel dood? Is het wel Jurgen Conings?? Is het niet een misleiding door het 'regime'???"
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 12:30   #104
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Patrickve zou hierop zeggen: "Is hij wel dood? Is het wel Jurgen Conings?? Is het niet een misleiding door het 'regime'???"
Welnee, natuurlijk niet. Ik zit hier allang te zeggen dat ze nu opgescheept zaten met dat lijk, en niet wisten hoe het kwijt te spelen. Dat ze het wel eens zouden neerleggen elders. En ik maakte het grapje dat ze wel eens zouden kunnen vergeten van het te ontdooien, klungels die ze tot nu toe waren.

Ze vinden het lijk "plots" op de verjaardag van Van Ranst, wat een grap he

Het stinkt zo hard dat men het niet vond, tot men het vanop de weg herkent.

Uiteraard is dit de Jurgen, we wachten al zo lang op de vrijgave van dat lijk.
Oud 21 juni 2021, 12:33   #105
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welnee, natuurlijk niet. Ik zit hier allang te zeggen dat ze nu opgescheept zaten met dat lijk, en niet wisten hoe het kwijt te spelen. Dat ze het wel eens zouden neerleggen elders. En ik maakte het grapje dat ze wel eens zouden kunnen vergeten van het te ontdooien, klungels die ze tot nu toe waren.

Ze vinden het lijk "plots" op de verjaardag van Van Ranst, wat een grap he

Het stinkt zo hard dat men het niet vond, tot men het vanop de weg herkent.

Uiteraard is dit de Jurgen, we wachten al zo lang op de vrijgave van dat lijk.
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Want 'het regime' kent vele loense streken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2021 om 12:34.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 12:36   #106
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Want het 'regime' kent vele loense streken.
Uiteraard, maar dit komt hen goed uit, en is het langverwachte natuurlijke einde van de saga als je denkt aan framing.

Zoals al eerder vernoemd, was de bedoeling waarschijnlijk om dat lijk "neer te schieten" in een vuurgevecht met een license to kill. Maar toen dat niet in goeie aarde viel bij de bevolking, zaten ze ermee he. Hoe moesten ze dat lijk nu "vinden" ? Hoe zou hij gestorven zijn, terwijl het een gevaarlijke terrorist was die nog moest dienen om extreem rechts te koppelen aan viro tegenspruttelen ?

Wat ik echt niet weet, is of een deeltje van het verhaal klopt, en Jurgen gewoon zelfmoord heeft gepleegd, dan wel of men een nietsvermoedende Jurgen is gaan kalt stellen om deze cinema helemaal op te voeren. Ik hoop op het laatste omdat dat beter past bij het totalitaire regime, maar ik vrees eigenlijk dat ze dat zelfs niet kunnen.

En ja, de kans is heel klein, maar uiteindelijk kan het allemaal waar zijn en dan hebben we een nog 1000 keer belachelijker en onbekwamer overheid dan men zich zelfs in de wildste dromen niet kon inbeelden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 12:38.
Oud 21 juni 2021, 12:45   #107
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn. Want 'het regime' kent vele loense streken.
U lijkt wel een echte regime-kenner.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 12:55   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je méént het???

Geen wonder dat de Jurgen "ziek" werd.
Oud 21 juni 2021, 12:58   #109
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Had dit al ver van te voren zien aankomen. Ik merk dit bij veel onderwerpen. Al jaren beschik ik over inzichten, die andere niet hebben. Meestal krijg ik gelijk. Is leuk en eenzaam tegelijkertijd.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:02   #110
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Rust in vrede, Jurgen. Moge jou dood niet voor niets zijn geweest.
Naar verluidt zou de Koning zijn naamgenoot, Conings te zijner tijd gepast naar zijn laatste rustplaats willen vergezellen ten einde de vele lijdende psychotische zieken in dit land een riem onder het hart te steken.
Oud 21 juni 2021, 13:03   #111
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Een lafaard gaat zijn leven niet wagen in Joegoslavië, Bosnië, Kosovo, Libanon, Irak en Afghanistan. De veteraan kwam terug met een trauma (PTSS). Defensie doet simpelweg veels te weinig voor deze veteranen.
en zo worden misvattingen een mythe...
Héél weinig belgskes hebben in deze gebieden gevaar gelopen, meestal waren het logistieke of bewakingsopdrachten voor andere troepen.

Enkel in Rwanda zijn er gevechtstroepen omgekomen door een laf VN mandaat

men doet maar, jaarlijkse processie, nen nieuwe feestdag voor de extremisten, voor wat uiteindelijk een scheet (schot) in een fles was.

De man heeft uiteindelijk zijn grootste vijand omgebracht, namelijk zijn psychotische ik

Laatst gewijzigd door edwinp : 21 juni 2021 om 13:05.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:09   #112
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Iemand die in een bosje rondloopt is niet de terrorist die men ervan maakt, en het is nu dus zo goed als zeker dat hij NIET bij Van Ranst rondliep he.

Gans het "terroristen" verhaal is een leugen gebleken, en hij heeft trouwens nooit een expliciete dreiging geuit, ook al maakte men dat ervan.

Als men een leugen vertelt dan weet men de waarheid maar verbergt die bewust. Hier had me geen idee waar hij was.

Voor zover ik weet heeft hij geschreven dat hij een eind aan zijn leven zou maken maar dat hij dit niet zomaar ging doen. Dit en nogal wat wapens meenemen uit de voorraadskast lijkt me toch een reden om voorzichtig te zijn.

Een paar jaar geleden heeft een vliegtuigpiloot met zelfmoordneigingen meer dan 300 mensen meegenomen in de dood, het lijkt me verstandig om daar voorzichtig mee om te springen.

Het woord leugen hier gebruiken vind ik ongepast en populistisch.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:15   #113
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het regime, de Belgicistische Deep State de de vaccinatie maffia van de virologen hebben onze held 'gezelfmoord'. Ongetwijfeld een vuile streek vanwege 'de grote Francofonie' tegen het Vlaams Legioen.

Dit moet onderzocht worden, tot op het bot !!!
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:18   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Had dit al ver van te voren zien aankomen. Ik merk dit bij veel onderwerpen. Al jaren beschik ik over inzichten, die andere niet hebben. Meestal krijg ik gelijk. Is leuk en eenzaam tegelijkertijd.
https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:27   #115
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het regime, de Belgicistische Deep State de de vaccinatie maffia van de virologen hebben onze held 'gezelfmoord'. Ongetwijfeld een vuile streek vanwege 'de grote Francofonie' tegen het Vlaams Legioen.
Dit moet onderzocht worden, tot op het bot !!!
U lijkt me uiterst nauwkeurig en diepgaand geïnformeerd over deze zaak. Ik stel daarom voor het onderzoek met de analyse van uw bot te starten.
Oud 21 juni 2021, 13:40   #116
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We kunnen hier nog lang over doorbomen en dus is het tijd voor een besluit. Het besluit zou een titel van een boek kunnen zijn.

Die zou dan kunnen luiden:
"De totale afgang van een extreme Vlaams-nationalistische antiheld."

De verduidelijking onder de titel:
"Zijn naïeve en verblinde fans waren in bewondering en extase voor iemand die uiteindelijk een psychoot bleek te zijn."

Meer valt er over die man niet meer te zeggen. Behalve een toemaatje.

Toemaatje.
Ik vind het desalniettemin spijtig voor hem. Het blijft een menselijk drama. Geestelijk ziek zijn, is geen pretje naar het schijnt. Ook de familie leed hieronder.
Is er hier dan werkelijk niemand die mijnheer System uit Het Oosten zelfs maar een heel klein beetje gelijk wil geven ? Ik weet natuurlijk ook wel dat hij geen gelijk heeft, maar hij hoeft toch geen gelijk te hebben om een beetje gelijk te krijgen, al was het maar om zijn geestelijk evenwicht niet nog meer uit balans te brengen dan het al is ? Moet ik hier weer de enige ter wereld zijn die mededogen betoont als hij helemaal in de knoei is geraakt met zijn waangedachten ?
Oud 21 juni 2021, 13:48   #117
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Is er hier dan werkelijk niemand die mijnheer System uit Het Oosten zelfs maar een heel klein beetje gelijk wil geven ? Ik weet natuurlijk ook wel dat hij geen gelijk heeft, maar hij hoeft toch geen gelijk te hebben om een beetje gelijk te krijgen, al was het maar om zijn geestelijk evenwicht niet nog meer uit balans te brengen dan het al is ? Moet ik hier weer de enige ter wereld zijn die mededogen betoont als hij helemaal in de knoei is geraakt met zijn waangedachten ?
Het interessante aan deze post is vooral hoe je altijd weer ermee wegkomt om forumleden gestoord te noemen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 14:09   #118
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
en zo worden misvattingen een mythe...
Héél weinig belgskes hebben in deze gebieden gevaar gelopen, meestal waren het logistieke of bewakingsopdrachten voor andere troepen.

Enkel in Rwanda zijn er gevechtstroepen omgekomen door een laf VN mandaat

men doet maar, jaarlijkse processie, nen nieuwe feestdag voor de extremisten, voor wat uiteindelijk een scheet (schot) in een fles was.

De man heeft uiteindelijk zijn grootste vijand omgebracht, namelijk zijn psychotische ik
Kijktip: de film "Warriors", over wat VN "vredessoldaten" hebben moeten doormaken in ex-Joegoslavië

-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 14:09   #119
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Naar verluidt zou de Koning zijn naamgenoot, Conings te zijner tijd gepast naar zijn laatste rustplaats willen vergezellen ten einde de vele lijdende psychotische zieken in dit land een riem onder het hart te steken.
Wat zou het nuttige aan een zelfmoord kunnen zijn ?
Trouwens wat zou een zielige psychisch zieke nu harten onder de riem kunnen steken ?
Maat van een gestoorde gek nu toch geen heilige aub ? De wereld is al zot genoeg.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 14:14   #120
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Als men een leugen vertelt dan weet men de waarheid maar verbergt die bewust. Hier had me geen idee waar hij was.
Tenzij men dat natuurlijk heel goed wist, omdat men hem zelf gemold had he.

Citaat:
Voor zover ik weet heeft hij geschreven dat hij een eind aan zijn leven zou maken maar dat hij dit niet zomaar ging doen. Dit en nogal wat wapens meenemen uit de voorraadskast lijkt me toch een reden om voorzichtig te zijn.
https://www.redactie24.be/misdaad/ve...conings-123026

"Verontrustende passages in afscheidsbrief van Jürgen Conings"

Citaat:
"Ik kan niet meer en wil niet meer verder met hoe de toekomst er nu uitziet", valt te lezen in één van de passages die de Mediahuis-kranten zaterdag publiceren.

"Ik kan niet leven met de leugens van mensen die dan nog beslissen hoe wij moeten leven. De zogenaamde politieke elite en nu ook de virologen beslissen hoe jij en ik moeten leven. Ze zaaien haat en frustratie."
Dit was de grote terroristische dreiging.

Kortom, wat hier al anderhalf jaar normaal is op dit forum en gewoon getuigt van inzicht in de situatie, wordt beschouwd als zijnde een terroristische dreiging.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 14:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be