![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Minister-President
|
Een lafaard gaat zijn leven niet wagen in Joegoslavië, Bosnië, Kosovo, Libanon, Irak en Afghanistan. De veteraan kwam terug met een trauma (PTSS). Defensie doet simpelweg veels te weinig voor deze veteranen.
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een inspiratie bron voor velen, dat hopelijk navolging vindt, zoals Batman en zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 12:28. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze vinden het lijk "plots" op de verjaardag van Van Ranst, wat een grap he Het stinkt zo hard dat men het niet vond, tot men het vanop de weg herkent. Uiteraard is dit de Jurgen, we wachten al zo lang op de vrijgave van dat lijk. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2021 om 12:34. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals al eerder vernoemd, was de bedoeling waarschijnlijk om dat lijk "neer te schieten" in een vuurgevecht met een license to kill. Maar toen dat niet in goeie aarde viel bij de bevolking, zaten ze ermee he. Hoe moesten ze dat lijk nu "vinden" ? Hoe zou hij gestorven zijn, terwijl het een gevaarlijke terrorist was die nog moest dienen om extreem rechts te koppelen aan viro tegenspruttelen ? Wat ik echt niet weet, is of een deeltje van het verhaal klopt, en Jurgen gewoon zelfmoord heeft gepleegd, dan wel of men een nietsvermoedende Jurgen is gaan kalt stellen om deze cinema helemaal op te voeren. Ik hoop op het laatste omdat dat beter past bij het totalitaire regime, maar ik vrees eigenlijk dat ze dat zelfs niet kunnen. En ja, de kans is heel klein, maar uiteindelijk kan het allemaal waar zijn en dan hebben we een nog 1000 keer belachelijker en onbekwamer overheid dan men zich zelfs in de wildste dromen niet kon inbeelden. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen wonder dat de Jurgen "ziek" werd.
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had dit al ver van te voren zien aankomen. Ik merk dit bij veel onderwerpen. Al jaren beschik ik over inzichten, die andere niet hebben. Meestal krijg ik gelijk. Is leuk en eenzaam tegelijkertijd.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Naar verluidt zou de Koning zijn naamgenoot, Conings te zijner tijd gepast naar zijn laatste rustplaats willen vergezellen ten einde de vele lijdende psychotische zieken in dit land een riem onder het hart te steken.
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Héél weinig belgskes hebben in deze gebieden gevaar gelopen, meestal waren het logistieke of bewakingsopdrachten voor andere troepen. Enkel in Rwanda zijn er gevechtstroepen omgekomen door een laf VN mandaat men doet maar, jaarlijkse processie, nen nieuwe feestdag voor de extremisten, voor wat uiteindelijk een scheet (schot) in een fles was. De man heeft uiteindelijk zijn grootste vijand omgebracht, namelijk zijn psychotische ik Laatst gewijzigd door edwinp : 21 juni 2021 om 13:05. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als men een leugen vertelt dan weet men de waarheid maar verbergt die bewust. Hier had me geen idee waar hij was. Voor zover ik weet heeft hij geschreven dat hij een eind aan zijn leven zou maken maar dat hij dit niet zomaar ging doen. Dit en nogal wat wapens meenemen uit de voorraadskast lijkt me toch een reden om voorzichtig te zijn. Een paar jaar geleden heeft een vliegtuigpiloot met zelfmoordneigingen meer dan 300 mensen meegenomen in de dood, het lijkt me verstandig om daar voorzichtig mee om te springen. Het woord leugen hier gebruiken vind ik ongepast en populistisch. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit moet onderzocht worden, tot op het bot !!! |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
U lijkt me uiterst nauwkeurig en diepgaand geïnformeerd over deze zaak. Ik stel daarom voor het onderzoek met de analyse van uw bot te starten.
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#118 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Trouwens wat zou een zielige psychisch zieke nu harten onder de riem kunnen steken ? Maat van een gestoorde gek nu toch geen heilige aub ? De wereld is al zot genoeg.
|
|
|
|
#120 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
"Verontrustende passages in afscheidsbrief van Jürgen Conings" Citaat:
Kortom, wat hier al anderhalf jaar normaal is op dit forum en gewoon getuigt van inzicht in de situatie, wordt beschouwd als zijnde een terroristische dreiging. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 14:16. |
|||
|
|
|