![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel van die mensen die meer dan meer dan 75 jaar geleden bij die acties betrokken waren, leven nog? Ik begrijp niet dat mensen van gezindten die zeggen dat de kinderen van Dutroux niet mogen lijden onder zijn daden of dat de familie van de daders van Zaventem en Maalbeek niet over dezelfde kam mogen geschoren worden als de daders, wel nog kinderen, kleinkinderen en zelfs achterkleinkinderen van mensen die zich in WO II misdragen hebben, met de erfzonde blijven beladen, meestal uit schrik om hun eigen politieke macht te verliezen. Het wordt, neen, het is een absoluut zwaktebod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer daarin absoluut geen troost of afleiding te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die gasten of hun erfopvolgers nog geen verontschuldigingen horen formuleren over hetgeen zij of hun voorouders hebben uitgevreten. Ook vandaag nog wordt door extreem rechts een pure maatschappij als de oplossing voor alle problemen naar voor geschoven. Ariërs ..... remember ? Wees er maar zeker voor dat deze misdaden tegen de menselijkheid nooit zullen verjaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 juni 2021 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang dat geleden is maakt geen ene moer uit. Wees er maar zeker voor dat deze misdaden tegen de menselijkheid nooit zullen verjaren!
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil mij ook verontschuldigen voor mijn grootvader die één keer door het rood is gereden. Beseft u wel hoe belachelijk dit allemaal is. En hoe idioot selectief u bent ? Zelfs vandaag gebeuren er nog steeds genocides gewoon door stammen kwesties hutus tutsis. De mens heeft niet veel reden nodig. Maar u focust enkel maar op alles wat voor u langs de rechterkant staat. Wat zo goed als alles is gezien u wel heel links bent. En dan nog met maar één aandachtspunt en daar serieus over door trolt zonder steek houdende argumenten. Ik heb de hoop al lang opgegeven van u ooit een post te zien met deftige argumentatie. Terwijl u dapper aanzet tot haat via uw hatelijke avatar. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 juni 2021 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoor ook niemand over 'Ariërs' praten in dit land. Dat die misdaden nooit zullen verjaren, is ok voor mij. En u mag die misdaden gerust aan de persoon in kwestie aanrekenen, De vraag is alleen hoeveel mensen u dit nog kunt aanwrijven. Er zullen,len hoogstens nog maar een handvol van hen i leven zijn. Maar zeg eens, welke misdaden hebben die kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen van die 'misdadigers' ooit gepleegd? Kan u die voor elk van hen eens concreet opnoemen? Haat - en dan nog tegenover mensen omwille van hun afkomst - wordt toch door elk traditionele of groene aanhanger als extreemrechts weggezet. Sommigen hier verwijten dus anderen hetgeen ze zelf uitgesproken zijn. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 21 juni 2021 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() neen, enkel degenen die het om de 3,4 posts wensen aan te halen.
Ik hoef mij niet schuldig te voelen en laat mij dat ook geen schuldgevoel aanpraten omdat ik rechts ben, door een persoon die blijven steken is in de jaren 40-45, en die wel heel selectief is wat betreft het niet bestaan van linkse misdaden tegen de menselijkheid. Trouwens die holocoast. Is het daar mooi, mooie stranden aan die kust ? Ja die holocoast is nogal belachelijk eigenlijk. Uit blinde haat kan je al niet deftig woorden spellen, noch uitspreken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 juni 2021 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet helemaal niks, en al zeker niet meegaan met uw inhoudloos getrol
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() Beste Henri, volgens u zijn dus ook a,le Belgisch-nationalisten beladen met de erfzonde? Want onze vriend, Léon Degrelle was een Belgisch-nationalist bij uitstek. U komt in gevaarlijke wateren terecht. U belast - onbewust waarschijnlijk - uzelf als goede Belgisch-nationalist, met de erfzonde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem rechts heeft niets geleerd. Extreem rechts ijvert voor een puur vlaamse maatschappij. Extreem rechts viseert bevolkingsgroepen waaronder mensen van vreemde origine. Ik kan nog zo doorgaan..... Doen de Belgiciste partijen die ijveren voor een unitair België dat ook ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 juni 2021 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 juni 2021 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een selectieve walging maakt degene die selectief walgt nog zieliger. Zeker als die selectief walgende persoon onschuldigen nog met een erfzonde wilt belasten die hem als een boemerang terug in het aangezicht ploft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 juni 2021 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |