![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom werd die Jurgen door de pers en politici dan de eerste weken van z'n verdwijning afgeschilderd als 'n gevaarlijke Rambo ? Was de Jurgen dan geen mean killer machine en was die hele hetze errond een (doorzichtige) framing van een onervaren maar 'lastige' boefer, dit om een politieke partij te beschadigen ?
|
|
|
|
#242 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
ik ben niet links, ik ben rechts zoveel is zeker, maar het Qanon gehalte van onze VB forummers, daar pas ik voor. Ik ben vrij zeker dat een deel van deze debielen te weinig hersencellen hebben om de maatschappij te kunnen bevatten en zich daarom storten op extremistische kwakkels en hun partijen.
IK maak er mij niet meer moe aan, ik heb trouwens geen opleiding gehad om om te gaan met mentaal achtergestelden en hun complottheorietjes... Heb een berisping gehad van de moderatie, hun recht het is hun forum, net zoals FB alles over terroristen (ook de mislukte) mag blokkeren. Abdeslam, de laffe hond die in Parijs zijn bommengordel in een vuilbak gooide, wordt ondertussen door zijn copains de prisonniers vereerd als een held. Nuff said, idem dito aan de debiele extremisten die een 'feestdag' willen invoeren voor hun held. Het NV-A kotst op de hypocrisie van het VB, groot gelijk hebben ze, doei kust ze Gééén enkel woord van de ex en de kids en andere naasten over deze hollowpoint head psychoot, sommigen hebben nog verstand Laatst gewijzigd door edwinp : 23 juni 2021 om 17:56. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch perfect analoog ?
Een Belgische militair schrijft (zogezegd?) een brief waarin hij het corona fascisme laakt. Hij pleegt daarvoor (zogezegd?) zelfmoord. Het zou een lafaard zijn omdat hij - in tegenstelling tot zijn schrijven - eigenlijk zijn eigen problemen niet aankan en dat op het regime steekt. Een Duitse militair schrijft een brief waarin hij het nazi fascisme laakt. Hij pleegt daar zelfmoord voor. Het zou dus ook een lafaard zijn omdat hij - in tegenstelling tot zijn schrijven - eigenlijk zijn eigen problemen niet aankan en dat op het regime steekt. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2021 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Banneling
|
opletten voor de berispingen..trollen zijn sterk in deze provocaties
Laatst gewijzigd door edwinp : 23 juni 2021 om 18:20. |
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan U verzekeren dat ik nooit van ze leven op een rood driehoekje druk, hoor. Ik vind argumentatie veel en veel te belangrijk om met zulke censuur middelen af te komen. Ik ben eerder perplex hoe men tot zulke verwondering kan komen terwijl het voor de hand liggend is. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2021 om 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
Sommige mensen zijn niet vatbaar voor een discussie ( ik zeg niet logica), maar tegen Qanon logica is geen enkele argumenatie opgewassen
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien dekt de term de lading verre van altijd. Ik heb het nog eens aangehaald vroeger. Zo willen de Groenen de natuur zoveel mogelijk behouden. Dus zou men kunnen concluderen: ze zijn rechts , conservatief, vermits ze willen conserveren en de natuur minstens willen behouden zoals ze is. En toch beschouwt men hen als 'links'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 juni 2021 om 18:43. |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ofwel meen je alles wat je post, en mag je je dierbaren daarvan op de hoogte stellen, ofwel provoceer je graag Maar voor mij is de maatvol |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zoek dan maar een andere linkse kwal voor u te ondersteunen, byyyyyyyyeeee |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Of de maat voor jou nu vol is of niet interesseert geen kat Je kan patrickve gewoon negeren en verder posten in de topics die je aangaan.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dus vlakaf zeggen: 'ik ben links' of 'ik ben rechts' is weinig zinvol. Die tijden zijn voorbij. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 juni 2021 om 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#255 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat dat in de praktijk niet zal gebeuren, verandert niks aan het principe: als men zo brutaal de burgervrijheden aantast (en dus per definitie een fascistisch regime is) dan moet men ter dood gebracht worden. Meer is daar niet aan. Ik kan aannemen dat men kan praten over hoe erg een implicatie moet zijn in het regime, om ter dood veroordeeld te worden en dergelijke zaken meer (ttz, welke is de drempel van collaboratie om veroordeeld te worden, en welke kleine zondes vergeven we), of er geen verzachtende omstandigheden zijn, en of de doodstraf wel "rechtvaardig" is, maar dat zijn details, ik heb het over het principe. Een volk moet zijn fascistisch bewind en de verantwoordelijken daarvan, afmaken, punt. En een fascistisch bewind heb je wanneer men grof de burgervrijheden aantast. Wat hier zonder de minste twijfel gebeurd is. Dat je een andere mening hebt, kan zijn, dan moet je maar argumenteren dat er momenten zijn waarop fascisme nu eenmaal moet of zo. Mijn ANALYSE van de covid crisis heeft niks fascistisch, in tegendeel. Eens je jezelf ontdoet van alle emo belemmeringen van wat logisch redeneren, kan gemakkelijk beseffen dat men 4 miljoen levensjaren kapot gemaakt heeft, en dat 4 miljoen levensjaren kapot maken equivalent is aan het executeren van 100 000 mensen willekeurig in de bevolking gekozen. Dat is niet wat ik voorstel, dat is WAT MEN GEDAAN HEEFT. Wat jij staat toe te juichen. DAT is wat ik juist "fascisme" noem. Ik zeg ook dat om zelfs maar evenveel levensjaren gered te hebben, ttz, om die 4 miljoen de facto vernietigde levensjaren met iets te compenseren, men 400 000 corona doden had moeten vermijden. Maar men heeft BIJLANGE geen 400 000 corona doden vermeden, die konden er gewoon niet vallen. Er zouden MISSCHIEN 20 000 extra doden gevallen zijn zonder maatregelen. Maar er hadden er evengoed zelfs MINDER kunnen vallen dan vandaag. Maar zelfs in het uiterste geval van het vermijden van 20 000 extra corona doden, zou men toch maar 200 000 levensjaren gered hebben, en dan waarschijnlijk nog niet eens hoge kwaliteitslevensjaren. Men heeft dus zonder blozen 4 miljoen levensjaren met dwang kapot gemaakt, om er minder dan 200 000 potentieel te redden. Dat is niet mijn keuze, dat is wat dit regime GEDAAN HEEFT. Ik begrijp niet waarom je zegt dat die NUCHTERE VASTSTELLING "naar fascisme ruikt". Ja die analyse ruikt naar het BESEFFEN DAT MEN EEN FASCISTISCH REGIME heeft, inderdaad. Het is juist omdat overheden die fascisten zijn, altijd zulke gigantische brokken maken, dat er burgervrijheden zijn waar niet mag aangekomen worden. En dat men meedogenloos de kwiebussen die dat aan hun laars lappen, moet executeren. Citaat:
Jij vindt het dus niet erg dat men het equivalent van 100 000 doodgeschoten burgers heeft veroorzaakt, maar oeioeioei als men een prentje van een dode toont ?? Iemand die daar niet voor uit de bol gaat, DAT is een fascist voor U ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2021 om 19:21. |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zie maar dat je niet eindigt zoals de Jurgen he, die zijn maat was ook vol
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2021 om 19:22. |
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
FEIT is dat Vivaldi al maandenlang een pandemiewet probeert door te drukken. Deze wet is nodig omdat deze regering de coronacrisis aanpakte via ministeriële besluiten. Ze zette daarmee het parlement buiten spel. Dit WAS/IS ongrondwettelijk.
Een pandemiewet moet deze ongrondwettelijkheid wettigen. Citaat:
Het is de zoveelste keer dat de Belgische grondwet tot een vodje papier wordt gedegradeerd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juni 2021 om 20:00. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die zit!
|