![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zue7wsi_xeo Probeer deze maar eens, ik geef u ineens de 17 minuten versie mee, die swingt goed, maar het gaat maar om de eerste 3 minuten of zo, dan heb je de tekst wel gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=hg9gvz5n614
Nu we hier toch door de analen van de disco aan het gaan zijn, ... Pino D'Angio - Ma Quale Idea en die tekst man, |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzinnig liedteksten & nutteloze verspilling:
ElyOtto - SugarCrash https://www.youtube.com/watch?v=6uaq8GJJxAQ Onzinnig liedteksten: Cartoons: (oe ie oe aa aa aa) Witch Doctors https://www.youtube.com/watch?v=UNAr5tzZxdk Technohead - I Wanna Be A Hippy https://www.youtube.com/watch?v=QMkIHLJkirE
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die het nog anders weten te parodiëren.
Citaat:
Staande onder de douche zing ik wel altijd: O! Sole Miooooooo!!! ![]() Best raar dat er véél liedjes/gedichten zijn die met o! beginnen. O! 't ruischen vant ranke riet van de hand van Gezellige Guido O! Lieve Vrouwentorennnnnnn (<- dat is die tremolo) van wijlen La Esterella
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2021 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Papegaai is ziek en hij moet sterven
Maak een appelmoes al van conserven Voor onze gaai, voor onze gaai Voor onze allerliefste, zoete papegaai. Papegaaitje leeft gij nog eeja-deeja Ja meneer, ik ben er nog eeja-deeja 'k Heb mijn eten opgegeten En mijn drinken laten staan Eeja-deeja boem
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kili kili kili watch watch watch watch
Ke um ken ke ava Ali at chalma, at chalma poli watch ...
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat liedje is echt wel ouder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zingen is een fysieke bezigheid die onze geest verlucht.
Recent blijkt dat "roepen en tieren, zoals supporters op een voetbalveld" van 't zelfde is. Ook een soort opium dus, maar niet voor 't volk, wel individueel. Zingen jonge moeders nog voor onze Vlaams baby's en met onze Vlaamse peuters? Gelukkig de kleuterscholen wel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 juni 2021 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde Anneke Grönloh altijd graag zingen. Eén van haar grootste successen was Brandend Zand dat ze heel goed bracht met haar mooie stem. Maar naar de tekst zelf luisterde ik maar niet, die éne strofe klinkt te zot om los te lopen :
Zwarte Dino, jij wou Nina die met Rocco was verloofd. En toen Rocco werd gevonden Werd jouw onschuld niet geloofd. Ze hebben lang naar dat rijmpje gezocht.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd een vrouw vermoord
met een gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien, 't was op verdieping tien. Het bloed liep van de trap gelijk tomatensap Haar hoofd lag in de pan, ik kreeg er honger van ![]() ![]() Edith Piaff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik echt een gruwelijke tekst vind van een kinderlied is: "Alouette". Daar wordt gewoon gezongen dat die vogel beetje voor beetje gepluimd wordt! Ocharme zeg! "Alouette, gentille alouette, alouette, je te plumerai" Eerst de kop, dan de snavel, dan de nek en tenslotte de vleugels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=2RGlYLURgck |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |