![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De scheids was precies serieus omgekocht of zie ik dat als géén voetbalfan zijnde verkeerd? Eéntje van de Portugese spelers had er al mooi met rood mogen afgaan, naam vergeten. Begon met Pe geloof ik. Knap dat ze gewonnen hebben. Hopelijk gaat het goed met onze spelers die de Portugezen wilden blesseren. Hopelijk gaat het goed met Lukaku, Kevin en andere spelers die men wilde uitschakelen. (de match bleef ook ver na de 90ste minuut duren, blessuretijd of Portugal kans proberen te blijven geven????)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2021 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We? Zitten we hier met een incognito rode duivel op het forum?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien supporterde u liever voor Nederland . Welaan dan, u hebt grote pech zo te zien. Want Frank de Boer en zijn Hollands ploegje hebben er niet veel van gebakken. Buiten gekikt in een minimum van tijd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2021 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Toegegeven, in ben een chauvinist voor wat België en Limburg betreft. Vanzefsprekend steun ik de Rode Duivels. U ook?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2021 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interlandvoetbal is zoals het woord aangeeft tussen staten.
Vandaar dat het bij nationalisten, van welk type ook, vanalles losweekt. Ik las onlangs nog de mening van een aantal vooraanstaande Vlaamsnationalisten zoals Francken, die ongecomplexeerd zeggen dat ze voor de Rode Duivels supporteren. Blijkbaar is dat soort ongecomplexeerdheid niet iedereen gegeven. Het is aandoenlijk hoe sommige vlaamsnationalen steevast onder tafel duimen voor een nederlaag van de Rode Duivels. En als dat dan niet uitkomt verleggen ze de hoop naar de volgende ronde.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch, Rode Duivels finalisten?? Hmm... dat moet ik toch eerst zien vooraleer ik het geloof. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2021 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent een extreem nationalist, zoveel is duidelijk. Ik was in 2018 voor de Belgen vanwege het mooie voetbal. In 2021 heb ik daar nog niet veel van gezien, maar ik heb dat van nog niet veel ploegen gezien. De Denen charmeren me wel, net zoals de Tsjechen. Duitsland tegen Portugal was ook best leuk, maar dat was ook hun enige degelijke wedstrijd tot nu toe. Dus nee, ik heb geen enkele ploeg gevonden om voor te supporteren in 2021
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 juni 2021 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() [quote=fox;9714810]Waar lees je dat ik zou duimen voor een nederlaag? In 2018 vond ik de rode duivels mooi voetbal brengen. Ik vond het dan ook jammer dat ze verloren van het anti-voetbal van de Fransen. Helaas speelt België hetzelfde soort voetbal in 2021,dat is wel jammer.[/QUOTE]
Bij Frankrijk was/is dat een bewuste keuze. Intrinsiek is de kern van Frankrijk sterker, dus mag het best ambitieuzer spelen. Wat ze onder DiDe nooit doen. Bij de Belgen is het af en toe uit noodzaak. Zeker gisteren: kwaliteit van het veld trok op niets. Op een paar flitsen na vind ik het spel van de RD niet om aan te zien. Maar met wat de Portugezen gisteren bezielden vind ik het niet eens zo erg dat de RD's zo speelden. Vermaelen had Ronaldo in z'n achterzak. De oudjes achteraan deden het best goed. En de als-dannetjes: Als het truitjegetrek bij Lukaku met geel zou worden beloond, zal de aanslag op KDB niet plaatsgevonden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek ik over u?
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al jaren complex: de relatie tussen de Rode Duivels en Vlaamsgezinde partijen Is het voor Vlaams Belang-leden en -sympathisanten dan not done om voor België te supporteren? Dat kan zeker, vertelt woordvoerder Jonas Naeyaert. “Het talent bij de ploeg valt niet te miskennen.” Al mogen die prestaties ‘niet politiek misbruikt worden’. De partij pleit er wel voor om de voetbalploeg te splitsen. “Vlaamse Leeuwen in plaats van Rode Duivels”, stelde VB-kopstuk Filip De Winter al in 2010 voor. “Met een onafhankelijk Vlaanderen komt er sowieso een eigen voetbalploeg. Het Vlaams Belang is er voorstander van om zo’n ploeg al aan te maken nog voor het land splitst”, aldus Naeyaert. “Vlaamse Leeuwen in plaats van Rode Duivels? Dat is echt geen topic binnen onze partij”, zegt N-VA-woordvoerder Philippe Kerckaert dan weer. “Voor N-VA gaat het om het politiek project van het confederalisme. Laat mensen zich vooral amuseren met dit mooie sportgebeuren. Ook binnen ons model van confederalisme blijft er plaats voor de Rode Duivels.” … “Natuurlijk liggen de Rode Duivels moeilijk voor Vlaamsgezinde partijen”, gaat Sinardet verder. “Dat sport en politiek volledig los staan is flauwekul. Wanneer de Ronde van Vlaanderen passeert, roepen dezelfde partijen op om leeuwenvlaggen uit te hangen.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 juni 2021 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop alleszins dat De Bruyne en Hazard kunnen recupereren van hun blessures.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 juni 2021 om 13:49. Reden: Ik bedoelde natuurlijk Hazard, niet Courtois lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier hangen her en der Belgische vlaggen. Sommige huizen zowel de Belgische als de Nederlandse. Eén buurtbewoner had zelfs zowel de Belgische als de Portugeze hangen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 juni 2021 om 14:07. |
![]() |
![]() |