![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie onder meer de gemeenschappelijke kosten toch zo'n 200e/maand bedragen, dus men zal eerder geneigd zijn iets te zoeken dat iets minder maandelijks kost & misschien ook iets groter(?). + Het zou kunnen dat ze struikelen over dat er nergens melding is v wasmachine te kunnen plaatsen........ Laatst gewijzigd door bembem : 29 juni 2021 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tous cas, ik heb iets SUPER op het oog en het IS wellicht binnenkort v mij!!
Echter ik verklap nog niets!!! Teehee!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel succes!
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn verdere zoektocht is -althans tot nu toe, heel positief uitgedraaid. ![]() ![]() #aka zo'n 31m2 meer en! 1 extra kamer + wasruimte erbij. En! Een super MOOI terras!! En! SUPER CENTRAAL* gelegen vlakbij de Sun Wah, de Criee Delhaize, de Albert Heijn, de Lidl!!!!!!!!! & I almost 4get: de McDo!! (* ok dat is de Osystraat ook, maar dees is dus -zeker naar gevoel, nog! centraler! En op de koop toe ook een mooier gebouw van buiten! En sowieso minder smog & uitlaat vd bussen! Hehehehehe xD) #Dus achteraf gezien ben ik HEEL BLIJ dat dit dus vd Osystraat uiteindelijk NIET is doorgegaan! #Ehehehehehehe! xD! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 29 juni 2021 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word aangestoken door het enthousiasme van Bembem en heb dus net ook een half uur appartementen aan het zoeken geweest. Helaas de meeste te duur voor mijn portemonneetje
![]() Als de prijsklasse toch redelijk is, dan zijn het gewoonlijk appartementen op een verdiep in een gebouw zonder lift. Ik ga op mijn leeftijd geen trappen meer doen nadat ik meer dan 50 jaar op een gelijkvloers woonde. Morgen nog eens een keer meedoen met de lotto ........
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden gebouwd voor jonge afgestudeerden met goeie vooruitzichten en die levenslang willen betalen. Of voor wie nog kan erven en dus kan genieten van de spaarpot van ouders. Voor de meesten is huren de beste optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |