![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2481 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn cv al eens goed bekeken? Geloof hem maar.
|
|
|
|
#2482 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#2483 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grafeen dan nog.
Ik dacht dat het ijzeroxide was, dat vergaat nog maar het is grafeen.
|
|
|
#2484 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu moet je eens luisteren.
Moderna. Geen fda goedkeuring. Geen enkele heeft fda goedkeuring. Slechts 30 placebo gebruikt. Enz... Uw haar komt er van recht. https://m.youtube.com/watch?v=T2SgbNQx3yc
|
|
|
#2485 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Weet je hoeveel mensen een placebo hebben gekregen in de Moderna Phase 3 studie? 15170 (ongeveer de helft van de deelnemers). Niet 30. Dat kan je in de Moderna COVID-19 Vaccine EUA FDA review memorandum terugvinden. En ja, alle COVID-19 vaccins die in de VS gebruikt worden hebben een EUA. Laatst gewijzigd door Knuts : 1 juli 2021 om 16:15. |
|
|
|
|
|
|
#2486 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En blijkbaar zegt men aan de telefoon toch heel andere dingen alweer. Je hoort en ziet het. Tenzij je niet gekeken hebt. Uit labtesten is ook gebleken dat we volgepropt worden met uiterst giftig grafeen. En dat het wel magnetisch is. Tot over een paar dagen was dat ook bullshit. Maar je ziet het gebeuren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 juli 2021 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#2487 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aantal vaccindoden in Amerika passeert 6000, duizenden gevaccineerden opgenomen in ziekenhuis
Ook in de Verenigde Staten eisen de coronavaccins steeds meer levens. Daar zijn inmiddels meer dan 6100 mensen gestorven als gevolg van de prik. Nog eens 2500 mensen kregen na toediening van de prik een hartaanval en 17.000 kregen een ernstige allergische reactie. Meer dan 400.000 Amerikanen kregen na de inenting last van zeer ernstige, zelfs levensbedreigende reacties. Deze cijfers blijven elke dag stijgen, wat niet vreemd is aangezien het gaat om een volledig experimenteel vaccin dat niet uitvoerig is getest. Het lijkt bovendien niet eens te werken. Volgens de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC zijn inmiddels 4115 volledig gevaccineerde mensen met corona opgenomen in het ziekenhuis of gestorven. Autoriteiten bagatelliseren de gevaren De CDC zegt dat deze zogeheten doorbraakinfecties zich vooral voordoen bij ouderen. De autoriteiten bagatelliseren de gevaren van de prikken. Zo zei Paul Offit, een adviseur van de Amerikaanse medicijnautoriteit FDA, dat deze gevallen ‘te verwachten zijn’ en dat de prik ‘niet 100 procent effectief is’, zelfs niet tegen ernstige ziekte. In Israël is de helft van de mensen die nu besmet raakt met corona volledig ingeënt. De CDC doet ondertussen onderzoek naar de dood van een 13-jarige jongen uit Michigan die drie dagen na de prik overleed. Zorgwekkende bevindingen In The New England Journal of Medicine staan zorgwekkende bevindingen. Ongeveer 13 procent van de vrouwen die de prik nam, kreeg een miskraam. Bij het VAERS, dat bijwerkingen in de VS bijhoudt, zijn in totaal 720 miskramen gemeld na coronavaccinatie. Het vaccin lijkt mensen niet te beschermen tegen het virus en heeft dodelijke gevolgen. Het lijkt daarmee problematischer te zijn dan de ziekte waartegen het is ontwikkeld ------ Deze techniek bestaat 40 jaar. 40 jaar zonder 1 succes. Geklungel op Geklungel. Alle proefdieren in die 40 jaar dood. En nu spuiten ze er u mee in! Zit dan nog barstensvol grafeen. Ga je ook stikdood van. Dat grafeen vonden ze ook terug in de mondmaskers. Toeval ? Je ziet het met eigen ogen gebeuren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 juli 2021 om 21:34. |
|
|
|
|
|
#2488 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat die kerel aan de telefoon zegt is dat er in de testfase 30 deelnemers een COVID-19 infectie met ernstige symptomen hebben gekregen (tenminste 14 dagen na dosis 2), en dat die 30 allen in de placebo groep zaten (begint op 2'15° in jouw filmpje). Dat had je overigens ook in de pdf waarnaar ik linkte kunnen lezen (pagina 32): Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2489 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is zo een beetje een Jurgen tegenstelling he. Oftewel zijn die posters "echt" en dan zijn ze zo ver heen dat je evengoed tegen uw goudvis kunt discussieren, oftewel - en dat is mijn vermoeden - doen die mensen dat express om zodanig belachelijke lulkoek de wereld in te sturen dat dat een aanknopingspunt is om iedereen die het niet eens is met de TV kwakzalvers, daarmee te identificeren, en dan ga je natuurlijk ook totaal bot vangen. |
|
|
|
|
|
|
#2490 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het zou dan toch beter zijn dat de moderatie dit soort posts naar een apart subforum verplaatst, "Samenzweringstheorieën" of zoiets. |
|
|
|
|
|
|
#2491 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
In maart vorig jaar werd elke reclame voor mondmaskers gecensureerd als fake news bijvoorbeeld. Alles wat met ivermectine en zo te maken heeft, wordt gecensureerd. Ze hebben zelfs medische tijdschriften gecensureerd. Want de waarheid kent natuurlijk niemand. Natuurlijk zijn er dingen die helemaal heen zijn, zoals nogal veel van mambo's bijdragen, maar waar trek je de lijn ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2021 om 09:24. |
||
|
|
|
|
|
#2492 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp jullie best wel.
Jullie ondergaan de emoties. Blij Bang Boos Bedroefd T'is normaal. Dat is de ontkenning stadium. Op het einde komt er nog eentje. Berusten. En dan pas zal je mee zijn. Ondanks wat op papers staat hoor je de moderna afgevaardigde duidelijk zelf zeggen "30" in fase 3 welke nog bezig is. Ik neem aan dat je het ook hoort?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 juli 2021 om 10:14. |
|
|
|
|
|
#2493 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Leg uit: Waarom is Corinne Vandermeulen fout en Geert Vanden Bossche juist? Omdat commonsense TV het zegt? Omdat wat hij zegt overeenkomt met wat jij denkt en wat Vandermeulen zegt niet?
Ze ontkracht wat hij zegt. Ja, hij zal wel kennis van zaken hebben, maar de vaccinologe zegt dat hij eerder beschrijft hoe bacteriën werken en dat virussen zo niet werken. Kort gezegd: Ze zegt dat hij de bal misslaagt. Wat Geert zegt wordt dus ontkracht door iemand die er door gespecialseerd is. Ik zal even een vergelijking maken: Geert is een loodgieter. Een hele goeie zelfs, maar zijn uitspraken over hoe je een muur metselt zijn verkeerd, beweert de metser Corinne Vandermeulen. Snap je het nu? |
|
|
|
|
|
#2494 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Geupload door "potteraskwhy". https://www.factcheck.org/2021/03/sc...accine-safety/ Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die kerel staat aan de wereldwijde top en de verpleegster weet het weeral beter. Kijk eens aan.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 juli 2021 om 11:16. |
|
|
|
|
|
|
#2496 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe de feiten verdraaid worden.
Herinner u jongstleden nog de openbare omroep. Mensen die magnetische ervaringen hadden. Oh wat een lol. Dat kan niet en een hoop wetenschappers kwamen het bewijzen. Zijn ze mis ja. Het is bewezen! Nano deeltjes? Ga toch weg man. Is inmiddels wel bewezen! Sjoemel patienten ? Och zeveraar. Ook bewezen. En nog zoveel meer. Dat onafhankelijke nieuws en opiniesites door de overheden en de mainstream media worden weggezet als verspreiders van nepnieuws is alom bekend. Er moet een verhaal verkocht worden en elk tegengeluid moet worden geëlimineerd. Zelfs wetenschappelijke onderzoeken, meningen van ervaren en gerenommeerde artsen, immunologen, vaccinwetenschappers, als het niet in het overheidsstraatje past moet het worden gecensureerd. Trollen worden ingezet om alles wat op onafhankelijke sites wordt besproken en zelfs wordt bewezen, weg te zetten als onzin. ‘Factcheckers’ (die van Reuters, de meest gekopieerde, laat me niet lachen) worden ingehuurd om de bevindingen van bovengenoemden af te doen als nepnieuws. Soms is het bijna lachwekkend. Tucker Carlson van Fox News intervieuwde dr. Robert Malone en de video werd verwijderd van YouTube. Evenals een aantal berichten die dr. Malone plaatste op zijn twitter account. Dr. Malone waarschuwt voor enkele gevaren die verbonden zijn aan de mRNA vaccins, vindt dat de vaccin-experimenten niet mogen worden toegepast op kinderen, vindt dat de overheid de mensen niet correct informeert over de mRNA vaccins en vindt het een universeel recht van de mens om zelf te beslissen of een vaccin moet worden ingespoten. Nou dat past natuurlijk niet zo goed in het overheidsverhaal. Dus moet dat worden gecensureerd! Maar dr. Robert W Malone is de uitvinder en patenthouder van de mRNA techniek. Al sinds de jaren 80 van de vorige eeuw doet dr. Malone onderzoek naar vaccins en andere genezingswijzen die gebruik zouden kunnen maken van deze techniek. Als er op de wereld EEN autoriteit is op het gebied van deze techniek, dan is het wel dr. Malone. https://www.foxnews.com/media/tucker...ccine-inventor Maar ja: you can fool some people all the time, you can fool all the people some time, but you can not fool all the people all the time! De onafhankelijke nieuws en opiniesites genieten wereldwijd steeds meer en meer belangstelling. Mensen beginnen steeds meer in te zien dat het verhaal dat de overheden ze opdringen misschien wel eens niet het volledige verhaal kan zijn. Ook op CommonSenseTV proberen wij onze lezers zo correct en eerlijk mogelijk te informeren. Vaak met onderzochte feiten en soms ook met opinies. Wij hebben geen agenda uit te voeren. Wij hebben geen opdrachten. Dat steekt bij de overheden. Ze hebben ons en vele anderen al weten te verwijderen van facebook en youtube. Maar op de eigen websites blijven we de waarheid verkondigen. En dat vinden ze niet leuk. Recent verschijnen er echter documenten en video’s die ons bij CSTV soms verbaasd doen opkijken. Het lijken vertrouwelijke documenten en beelden die impliceren dat er nog veel grotere complotten op de achtergrond spelen dan dat wij vermoeden. Er circuleert een document van Neil Ferguson (de Engelse van ranst/osterhaus) die vanaf deze zomer aankondigt dat heel Groot Brittannië in een volledige lockdown gaat. Alle tot aan de meest extreme maatregelen voor de komende jaren wordt in dit document uitvoerig uit de doeken gedaan en met zijn vriendjes besproken. Voer voor complotdenkes, zou je zeggen. Ik heb het document onderaan dit artikel geplaatst indien u het wilt nalezen. Ook kwam ik een video tegen waarin klaus schwab soortgelijke teksten uitsprak als in bovengenoemd document van Ferguson. Toen ik hem hoorde praten dacht ik: Zozo, die heeft op zijn oude dag nog even snel een cursus Engels gevolgd. Zijn nazi Duits accent was bijna verdwenen. Maar u heeft vast weleens van Lippsynch gehoord. De originele video was opnieuw ingesproken, waarbij de lipbewegingen zoveel als mogelijk worden gevolgd maar waarbij er wel heel andere teksten worden ingesproken. (Ik kan de video helaas niet meer vinden. Jammer want hij was best hilarisch) Twee vreemde zaken. Nou is achterdochtigheid een sterke karaktereigenschap van mij. En toen ik over deze voorvallen ging nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat ook dit een deel is van de overheidsterreur. Ze slagen er maar niet in om onafhankelijke nieuwsbrengers monddood te maken. En dus zetten ze op deze manier de aanval in. Ze sturen nepnieuws berichten met ‘bewijzen’ de wereld in om ervoor te zorgen dat we gaan denken dat er echt allerlei absurde en in het extreme getrokken complotten spelen. En als dan de mensen vervolgens kunnen waarnemen dat het toch niet waar blijkt te zijn, dan kunnen de regimes de onafhankelijke nieuwssites verder in diskrediet brengen. Wij, die bestempeld worden als de brengers van het door hun verklaarde nep-nieuws, moeten dus tegenwoordig alert zijn op nep-nep-nieuws!
|
|
|
#2498 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enkel in uw fantasie, niemand kent die pippo en echte virologen lachen hem vierkant uit om zijn hol gezwets. De top in complotland, daar zit hij misschien wel op. Maar dat is de top van een mesthoop zoals we allemaal weten. |
|
|
|
|
|
|
#2499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geheugenverlies ? Wie is Geert Vanden Bossche? Vanden Bossche behaalde zijn DVM aan de Universiteit van Gent, België, en zijn doctoraat in Virologie aan de Universiteit van Hohenheim, Duitsland. Hij bekleedde adjunct-faculteitsbenoemingen aan universiteiten in België en Duitsland. Na de academische wereld zat Geert in de top van verschillende vaccinbedrijven (GSK Biologicals, Novartis Vaccines, Solvay Biologicals) om verschillende rollen te vervullen in O&O voor vaccins en in de ontwikkeling van late vaccins. Geert ging vervolgens over naar het Global Health Discovery-team van de Bill & Melinda Gates Foundation in Seattle (VS) als Senior Program Officer; Vervolgens werkte hij bij de Global Alliance for Vaccines and Immunization (GAVI) in Genève als Senior Ebola Program Manager. Bij GAVI volgde hij inspanningen om een ebola-vaccin te ontwikkelen. Hij vertegenwoordigde GAVI ook in fora met andere partners, waaronder de WHO, de vorderingen bij de bestrijding van ebola te evalueren en plannen op te stellen om op wereldwijde pandemieën voorbereid te zijn. Na voor GAVI te hebben gewerkt trad Geert toe tot het Duitse Centrum voor Infectieonderzoek in Keulen als hoofd van het Vaccin Development Office. Momenteel doet hij voornamelijk dienst als biotech- / vaccinconsulent, terwijl hij ook zijn eigen onderzoek doet naar vaccins op basis van Natural Killer-cellen. Nu niet direct een anti vaxer alswel pipo he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 juli 2021 om 11:40. |
|
|
|
|
|
|
#2500 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oh, het is een spelletje he. We weten allemaal dat Mambo (en Oma voor ze gebannen werd) de grootste onzin post, maar die geloven dat wel degelijk echt, omdat ze in een Alternative-Reality-Bubbel zitten, net zoals Flat Earthers en Qanon-lemmingen. Het spelletje is : doorprik de bubbel. Dat werkt nooit onmiddelijk, maar na een paar maanden/jaren prikken kan je geluk hebben, je moet die mensen zien als gelovigen die een cult zitten waardoor ze totaal geprogrammeerd zijn om enkel te zien en horen wat de alternative reality bubbel doorlaat. Bij Flat Earthers bijvoorbeeld was het wel leuk om foto's te posten van de Starlink Sateliettreintjes die overvlogen vorig jaar en die ik en vele anderen zelf gezien heb. Dan staan ze eigenlijk in hun blootje want hun tegen-argument : "Ballonnen" snijdt niet echt hout natuurlijk, tegen die snelheid en in zo'n rechte formatie : onmogelijk. Maar het overtuigde hen ook niet natuurlijk, ze blijven erbij : De aarde is plat, alle wetenschap is fout of fake, de ruimte bestaat niet, satelieten bestaan niet en Zwaartekracht bestaat niet. Mambo heeft hetzelfde probleem, een slachtoffer van de desinformatie-pandemie. En de oplossing is zoals ook bij die andere Pandemie : Prikken en blijven Prikken. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 juli 2021 om 11:43. |
|
|
|
|