![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe beter de linies aansluiten ,des te minder ruimte er tussen beschikbaar is om zich vrij te lopen om vervolgens in één tijd te combineren.... Ze hadden schrik om ruimte in de rug weg te geven omdat de verdediging alles behalve snel is ,en net daardoor geven ze de ruimte op het middenveld weg , waarom denk je dat De Bruyne zo boos keek tijdens de wedstrijd , loop dat maar dicht hé ,en vervolgens verwachten ze van je om de perfecte tegenaanval te lanceren.... Laatst gewijzigd door Svennies : 2 juli 2021 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Bruno ,ge moogt niet vergeten dat er in de tweede helft maar 2 a 3 man van ons waren die gingen jagen ,en wat deed de rest ,die bleven meters van hun tegenstanders...
Dan lopen die jagende mannen daar dan dus voor Piet Snot hé ,en dat alleen omdat de rest , met de verdediging op kop géén druk durft te zetten op zijn rechtstreekse tegenstander..... Met zo'n attitude win je nooit iets.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarbij komt nog dat België sedert de nederlaag tegen Frankrijk sowieso op het WK 20 meter dieper staat op het veld. Dat is een bewuste, en volgens mij foute, keuze van de bondscoach. Het mooie en aanvallende combinatievoetbal dat we op het WK zagen heeft plaatsgemaakt voor een zogenaamd ‘zakelijke’ aanpak, eigenlijk gewoon speculeren op de counter dus.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
En - zie mijn vorige post - dat is een proces dat al lang aan de gang is, met name vanaf die fameuze nederlaag tegen Frankrijk in 2018. Die behoudende aanpak moest inderdaad vroeg of laat afgestraft worden. Zéker wanneer je topspelers niet in topvorm zijn.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak de ruimtes klein op het middenveld en het combineren van de tegenstrever zal al een pak minder zijn.... Dan komen er meer man tegen man situaties ,en nét daarvoor had onze verdediging blijkbaar een heilige schrik.... Maar datzelfde gold ook voor de Italiaanse verdediging hé, daar staan ook géén snelheidstreinen die de gaten gaan toe lopen ,en zeker de rechtsachter positie daar.... Maar die hadden wél het lef om hoog te gaan spelen... Het is ze écht gegund ,schone en propere voetbal van achter naar voor toe ,en dat heeft ooit al anders geweest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee , bij een 2-1 achterstand is dat eerder de keuze van de verdediging hé.... Die zijn maar écht opgeschoven in de laatste 10 minuten nadat Italië zijn gevaarlijkste spelers voor een tegenaanval naar de kant hadden geroepen..... Als ge bij de rust achterstaat moet je niet meer twijfelen .... Aanvallen ,hoog druk zetten én daarbij risico nemen ,lukt dat niet dan heb je het tenminste écht geprobeerd.... En dat heb ik nét niet gezien in die tweede helft... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 juli 2021 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ploeg waarvan de meesten al jaren samen spelen die zich zo in het ootje laten nemen kunnen we niet meer spreken in de term van raspaardjes, maar eerder in steenezels.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 3 juli 2021 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik volg je wel, maar als je dat doet en je krijgt na vijf minuten 1-3 binnen dan zegt iedereen dat je ongelofelijk naïef bent geweest...
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Mja, het heeft inderdaad allemaal een bijzonder hoog déj?*-vu gehalte.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoevéél keer hebben ze de Italianen bij wijze van spreken tegen hun achterlijn geplakt.... We gaan niet veel vingers moeten opsteken om die pogingen te tellen hé... En dan stonden ze op dat moment nog achter ook hé.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Als, als, als.
Als er nu 1 ding is dat in het moment gebeurt is het topsport wel. Als is irrelevant.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat ,maar de achterlijn bepaald het succes van een ploeg als ze durven compact aan te sluiten... Deze achterlijn heeft zijn tijd gehad ,die drie spelen enkel nog om persoonlijk niet af te gaan.... Dat is dus de reden waarom die steeds weer blijven hangen hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch als ge niet verder geraakt zijt dan die drie eerste letters in die post hé...
Laatst gewijzigd door Svennies : 3 juli 2021 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foutje in het uitverdedigen bij Vertonghen.
Reuzegrote kans die niet afgewerkt werd door Romelu. Ook dat is voetbal. Tegen Portugal viel de 50-50 gunstig voor België, tegen Italië viel de 50-50 ongunstig. Met een 100% fitte De Bruyne (en een 100% fitte Hazard) hadden onze kansen hoger gelegen. Tegen het WK in Qatar einde 2022 zijn onze verdedigers weer 1,5 jaar ouder. En komt het ooit nog goed met Eden Hazard, is ook een vraag die kan gesteld worden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 juli 2021 om 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De ballon doorprikt. Falende ploeg die zonder doelman die naam waard moest optreden is zelfs een ronde te ver geraakt.
Hopelijk gaan ze voor volgende wedstrijden echt eens een doelman opstellen. Wat de huidige kluns op het EK presteerde zou een JM Pfaff zelfs nu nog kunnen. Gouden voetbalkinderen ? Overroepen pottenstampers ja ! Ik wil een uitzondering maken voor ene De Bruyne
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik er van gezien heb vazn de matrch toen mijn moeder overzapte van de éne zender naar de andere was.
Ik wist niet eens dat zij zo een greoot voetballiefhebster was. Ik miste een deel van 'Scorpion' door die voetbalzever die nog 'dramatisch' afgelopen is naar het schijnt. (gelukkig heb ik de serie ook op DVD) Wat ik er van gezien heb: Men stelde zich bij een Italiaanse ploeg nog altijd (ver verleden) die mannetjes met hun korte beentjes voor, dat veranderde wel duidelijk. De Italiaanse ploeg hun verdediging was best goed. Belgisch elftal stampvol geblesseerde spelers met dan aan Portugal??? Werk aan de winkel? Mijn verontschuldigingen dat ik het als géén voetballiefhebber zijnde zo zie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij bij de Italiaanse spelers opgevallen is: - ze slaagden er telkens in het spel te verleggen naar het terrein van de tegenstander waardoor ze daar een bijna permanente druk konden uitoefenen ; - ze waren meesters in het veroveren van het balbezit; - ze waren dodelijk snel;
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |