![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2581 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat percentage zoiets als een vrouw die voor 82% zwanger is?
|
|
|
#2582 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2583 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Een top-arts alleen in Complotkringen, waar je al top-arts bent als je de cijfers tot 100 kent. https://healthfeedback.org/claimrevi...er-mccullough/ Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#2584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eentje is tegen. Eentje is voor. Zoals parci zegt, van zodra ze tot 100 kunnen tellen zijn dat topstukken. Zowel de pro als de contra. Parci pakt altijd degene die in zijn straatje past. En verwijt Mambo dat hij die andere pakt. Langs de andere kant is beweren dat dat een foetus geen last heeft van wat de moeder in haar lijf spuit, eet of drinkt gelijk aan te zeggen dat zwangere vrouwen zich zonder zorgen kunnen volgieten met zware drank, cocaïne, sigaretten en what ever. En waarom niet ook een portie nano deeltjes. Dat lijkt me nogal even dwaas dat te beweren zonder zich te schamen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 juli 2021 om 11:57. |
|
|
|
|
|
|
#2585 | |
|
Banneling
|
En jij post geen van beide zoals gewoonlijk.
De studie waarnaar verwezen werd toont zowat het OMGEKEERDE aan van wat jij (en die nutty antivax dokter) beweren. Maar in Antivaxx kringen is het lezen van cijfers uiteraard niet evident, vooral niet als je toch al weet dat je gelijk hebt, zonder dat daarvoor vervelende studies nodig zijn. Citaat:
Met oneerlijke en valse vergelijkingen ga je er niet komen. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 juli 2021 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#2586 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik bericht alleen maar. Parci heeft een stapeltje antwoorden in zijn Samsonite valies.
|
|
|
|
#2587 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2588 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2589 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een chinese en een engelse die plots en ook verbazend snel gekomen is. Sneller dan een zwangerschap zelfs.
|
|
|
|
#2590 |
|
Europees Commissaris
|
Geef nu eens eindelijk toe dat "Mambo" gewoon een dubbelnick van je is.
|
|
|
#2591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2592 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onafhankelijk van de covid kwestie moeten we ons toch ook eens serieuzere vragen stellen wat er kan gebeuren als big pharma, big tech en big media zich versmelten.
En dat is wel gaande.
|
|
|
#2593 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2594 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
mambo is zo in paniek , nu dat corona eindt iederee dag heeft hij zich belachlijk gemaakt nu probeert hij zich eruit te lullen ![]() arme Mambo , de Fake News verspreider
|
|
|
|
#2595 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
100% akkoord, dat is de grote oorzaak van de massahysterie en dit is nog maar het begin.
|
|
|
|
|
|
#2596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toe zeg het eens.
|
|
|
|
#2597 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nederland.
Het begint nu toch door te dringen dat er bepaalde zaken niet juist zijn. Nederlandse kamer onder druk gezet zus of zo te stemmen of te onthouden. Allez zo wat chanteren zouden ze in de volksmond durven zeggen. Bekijk hier vanuit de kamer. https://m.youtube.com/watch?v=K4eFAFazLyU&feature=share Beschrijving: Ook Renske Leijten betrapt minister op achterhouden van de waarheid, nu Ollongren. 984 weergaven Bert Brandsma 8,48K abonnees Gepubliceerd op 6 jul. 2021 Net als Arib eerder tijdens dit debat, irriteert Leijten zich mateloos aan de grove schendingen door de demissionaire regering van de principes van transparantie, volledige en tijdige informatievoorziening. Ollongren heeft nog steeds niet uitgelegd wat er rond Omtzigt is gebeurd. Liegen, framen, sensibiliseren ook tegen de pers en dus het volk. Misschien is dat wel een fake kamer? Zou zephyrekalos durven beweren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 juli 2021 om 15:51. |
|
|
|
|
|
#2598 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#2599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals eerder gezegd komt alles tegelijk op ons af.
Cyber aanvallen, maar dan wereldwijd. https://youtu.be/-prl6SGtpnc Ook wel terug te vinden onder de naam Cyber Polygon 2021 En 9 juli In ons vorig artikel beschreven we Event 201: een simulatie van een wereldwijde virusuitbraak die nadien blijkbaar werkelijkheid werd. In dit artikel gaan we het hebben over Cyber Polygon 2021. Dit evenement wordt georganiseerd op 9 juli 2021 door het World Economic Forum. Net zoals bij Event 201 gaat men werken met een scenario. Onderwerp van dit scenario is een fictieve wereldwijde cyberaanval. Het scenario dat op tafel ligt: Naarmate de wereldwijde digitalisering verder versnelt, raakt de wereld steeds meer met elkaar verbonden. Overal om ons heen ontstaan digitale ecosystemen: landen, bedrijven en individuen profiteren van de snelle verspreiding van internet en slimme apparaten. In deze context is een enkele kwetsbare schakel voldoende om het hele systeem neer te halen, net als het domino-effect. Hier wordt direct de link gelegd met covid-19: Een cyberaanval met covid-achtige kenmerken zou zich 10 X sneller verspreiden dan het coronavirus. Bill Gates waarschuwt al jaren voor een pandemie. Die organiseert Event 201 en net na dit evenement breekt covid uit. Klaus Schwab, de oprichter van het WEF (World Economic Forum) waarschuwde voor een nieuwe crisis die nog een veel grotere impact zal hebben dan corona. Wat is deze crisis? Inderdaad: een cyberaanval. Dus zorg dat je altijd voldoende cash hebt want daar is het om te doen. U cashless maken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 juli 2021 om 18:43. |
|
|
|
|
|
#2600 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu gaan ze ook nog eens mijn cash pikken. Jamaar zeg, weet die Shapeshiftende Baby-etende pedofiele Vaccin-prik-club eigenlijk wel wat ze willen? |
|
|
|
|