![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van als er een andere partij opkomt,met dezelfde standpunten maar dan anders geformuleerd en met andere naam dat de gemeenschappelijke afkeer heel wat minder is ........................... En denk ook eens aan die oudere mensen die hun buurt,waar ze zijn opgegroeid, ziet veranderen en verkleuren. Het VB zal altijd stemmen blijven halen,jammer voor degene die er een gloeiende hekel aan hebben.Love it or leave it!
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoe dat gerechtelijk onderzoek nog "onafhankelijk" kan gevoerd worden als zowel Remmery en de Marokkaanse werkneemster door AlbertII ontvangen worden. Soit, 13 juni heeft bewezen dat bevooroordeelde berichtgeving contra-productief werkt. Dan is de huidige taktiek van de rode staatzender m.i. efficiënter: politieke problemen verkleuteren of brengen als life-stype topics. De zevende dag is exemplarisch ter zake. Even wachten tot de volgende verkiezingen of de Vlamingen politiek in slaap zullen gewiegd zijn.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 6 maart 2005 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#345 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We zullen eens kijken hoe u reactie zal zijn mocht u familie omkomen van de honger en ontbering. Dan gaat u ook achter een leider staan die verbetering beloofd,al is het maar om de zin in het leven niet te verliezen. Je moet eens een biografie lezen van Martin Heidegger,een duits filosoof van in die tijd. Al keur ik het vervolgen en ombrengen van de joden zeker niet goed!dat had nooit mogen gebeuren! maar je moet niet altijd alles vanuit u standpunt bekijken...........
![]() |
![]() |
#346 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan zal die profiteur van bij mij onder,die een uitkering krijgt omdat hij zogezegd invalid is,maar toch iedere dag zijn wagen vollaad met grasmaaiers en verfborstels en trapladders, wel een ander toontje piepen. Maar ja,het is zoals u zegt,met oogkleppen zie je alleen hetgene wat je wil zien ![]()
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 6 maart 2005 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Vreemdeling
|
![]() Bedreigingen zijn 'erg' en moeten bestraft worden, maar er wordt gedaan alsof de daad effectief al gepleegd is.
U doet alsof een moord plegen even erg is als zeggen dat je het zal doen. Een fiets stelen is een irrelevant voorbeeld.... En dat er frequent doodsbedreigingen binnenrollen bij het Vlaams Belang kan de media niet echt schelen, 'ze zoeken het' is de slagzin.
![]() |
#350 |
Minister
|
![]() De winter heeft geld genoeg om ne nieuwe auto te kopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister
|
![]() Acht keer zijn de banden van mijn schoonbroers plat gestoken. Op den duur sliep hij er niet meer van. Los van de kosten die het met zich mee bracht en het werkverzuim voelden hij en zijn vrouw zich onveilig. Doordat hij elke nacht de videocamera zijn auto liet filmen had hij op den duur ook beelden van de dader, die zich helaas vermomde met een muts en sjaal. De dader is nooit gepakt en ik heb echt niet de indruk dat de politie er veel aandacht aan besteede.
Dewinter weet tenminste waarom dit hem overkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |