![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwaar straffen is vierendelen met 4 muilezels die net niet sterk genoeg zijn of radbraken of kruisigen of spietsen (Vlad Teppes Style) kom het moet een entertainent effect hebben. Ipv een voetbalmatch, een abonnement voor de wekelijkse executieshow. En die elite mag dan mee aanschuiven om de wilde beesten te voederen. Vanavond Yup op grootmoeders wijze, ik zie de leeuwen in de zoo al likkebaarden. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 7 juli 2021 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Altijd de grootste zielepoten die kranig worden bij het idee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeeeer een rapper?
Delano Geerman alias rapper Demper. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kostte ze hun kans op de troon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Ach wat wil je?
De drugs word grotendeels geproduceerd in landen waar en mensenleven niets waard is. De drugs word hier grotendeels verdeeld door mensen waarvan in hun familiaal thuisland een mensenleven niets waard is……… in hun gedrag is een mensenleven dan ook niets waard, met alle gevolg voor het verloederen van onze maatschappij. (Heb ik het voorzichtig genoeg omschreven om niet op bepaalde tenen te trappen?)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 juli 2021 om 02:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las dat die ook goed onderlegt zijn met/in pillen-fabricage enzo.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 juli 2021 om 05:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden jeugd drugs schuwen die even of minder schadelijk dan alcohol zijn?
De war on drugs betekent geen rotte kak zolang minderjarigen mogen drinken maar meerderjarigen niet mogen blowen. Een kind kan hard drugs (alcohol) kopen, maar een meerderjarige moet criminaliteit opzoeken om aan soft drugs te komen. Waarvan ruim de helft het dus gebruikt voor medicinale doeleinden en het terminalen helpt tijdens hun laatste dagen. Wake up and smell the coffee. Beleid is de probleemfactor, niet de druglords. Die vullen een gat in dat deze politici veroorzaakten door onze vrijheden en rechten af te pakken.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dagelijks wordt aangetoond dat de linkse kutpraat niet werkt, dus wat mij betreft gaan ze maar middeleeuws op die gastjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en toch niet voldoende rap te zijn.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er liepen ook nog eens veel getuigen én er is een politiekantoor vlakbij.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Weeral een slachtoffer van de bejubelde multikul.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schutter schijnt een neef te zijn van een van de kartelbonzen uit de Bende van Taghi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me een perfecte moord of poging daartoe te zijn:
je vindt een onnozelaar die jou niet kent, en met wie je verder dus nooit te maken had, je verleidt hem met wat centen en vraagt hem de klus te klaren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |