![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens wat Rudy slecht noemt is, is niet slecht, gewoon besmettingen onder jongeren die er een snotvalling van krijgen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu loopt misschien de helft van de gevaccineerden besmet rond. En de rest ook maar niet echt kwetsbaar. So what ? Zolang de hospitalen niet overbezet geraken en er niet te veel dooien vallen zie ik geen probleem. Geniet een beetje van het zonnetje, als ze schijnt, en van een gezellig terras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het ook zomer er zijn er meer dan de helft volledig gevaccineerd en er zijn in tegenstelling meer besmettingen als vandaag. Maar dat dacht ik al wel eerder. Dit is dan ook geen virus als andere anderen. Ik blijf bij mijn stelling dat dit een aangemaakt virus is en geen natuurlijk. Dat fabeltje van het is een seizoenvirus lijkt ook van geen kanten te kloppen. Maar dat schreef ik ook al vele maanden geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden jaar deze tijd lag er ook bijna niemand meer in het hospitaal. Eerlijk gezegd zie ik geen verbetering op het terrein. Het is trouwens een kwestie van tijd eer er een variant opduikt die er los doorbreekt. Is het niet de Lambada variant zal het wel de Salsa variant zijn. Die vaccins zijn niet veel meer dan wat vitaminespuitjes met de bedoeling snel miljarden binnen te rijven terwijl ze eigenlijk totaal geen weet hadden met welk virus ze hadden te doen. Trouwens de ene na de andere vaccin producent faalt in zijn opzet kijk maar naar Sanofi en of Curevac. Het zal zoals met vele virussen nog jaren duren eer er een echt doeltreffend vaccin zal voorhanden zijn. En in dit geval zeker want het aangemaakte virus zal zijn geheim niet makkelijk prijsgeven. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juli 2021 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als onze "vaccinatiebereidheid" zo geweldig groot is als ze ons willen doen geloven, waarom moeten we dan horendol worden van de constante oproepen om ons AUB te laten vaccineren...? Beroepsleugenaars zijn het! Tuig van de richel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de AD
——- Er is een heuse uitbraak van het coronavirus onder katachtigen in Washington, meldt de National Zoo in de Amerikaanse stad. Zes leeuwen en drie tijgers hebben er positief getest op het virus. Verzorgers zagen dat de besmette dieren minder aten en moesten hoesten en niezen. Ook waren ze snel vermoeid. De definitieve uitslag wordt binnen een paar dagen verwacht, maar de leeuwen en tijgers hebben vrijdag al positief getest op corona. Door de grote afstand kunnen de dieren geen bezoekers besmetten, verzekert de dierentuin in Washington. Verzorgers geven de tijgers en leeuwen nu medicatie. Al blijft het gissen naar hoe de dieren het virus hebben opgelopen: medewerkers van het park dragen mondkapjes in hun bijzijn. Het is lang niet voor het eerst dat dieren in een dierenpark besmet raken. Al is een dergelijke grote uitbraak zeldzaam. Wel raakte laatst nog een groep gorilla's in Atlanta besmet met het coronavirus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"het blijft gissen hoe die oudjes het virus hebben opgedaan: alle medewerkers in het centrum zijn gevaccineerd". Ik denk dat we op 2 passen zijn van de Grote Sprong Voorwaarts van Mao. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2021 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangezien de crisis door onze "leiders" wordt veroorzaakt, stel ik voor de beleidsbepalers op te ruimen, voordat zij ons opruimen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien moeten alle raamopeningen voorzien worden van kippengaas, anders blijft het gissen naar hoe de mensen muggenbeten kunnen oplopen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 19 september 2021 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen brandde het ding als een fakkel af met de aangebrachte isolatiepanelen als grote oorzaak. Die "mondkapjes", minimaliserend woord voor "mondneusmasker", allicht vergelijkbaar verhaal. Door de gintonic en de Ale, en het smakelijke restauranteten, zaten er allicht ook gaten in de controle. Een virus kaliber nm, ziet een raamwerk. Opgelost in vocht misschien moeilijker, maar wat doen mensen als hun vod nat wordt en ademen lastiger?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het duizendjarige rijk van de nazi's, happy end = dode planeet. Hoera we hebben het virus verplettert. Hallo? Iemand? Beep Beep Beep Pillen plat.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betrap me erop dat ik zat te lachen met het beeld van zoo oppassers met een gezichtsboerka tussen de tijgers.
Ik had dat ook met het winkelpersoneel begin vorig jaar. Straks tijgers met boerka harnassen. De wereld is zot geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |