![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste mensen,
Ik word me er van bewust dat er een krans van 6 beeldschermen rond mij ligt en dat ze mijn leven kunnen domineren. Wat me het meeste stoort is dat ik niet alleen ben. De invloed van deze schermen is dan ook niet te onderschatten maar niet alleen dat. Kan je je inbeelden als je een mens uit de jaren 50 zou vertellen dat we buitenlandse machten toegang geven via software om ons af te luisteren en foto’s te bekijken? Tot zelfs toegang verlenen die te gebruiken? Wie leest die kleine letters vandaag nog. Ik kan wel mijn tijd op deze schermen beperken, maar dat neemt niet weg dat de schermen stoppen met naar mij te luisteren. Eerlijke vraag: hebben jullie nog sex met je beeldschermen in de buurt? Of ben ik alleen deze uit de slaapkamer te houden?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin met 1 scherm door het venster te smijten, dan zijn het er nog maar 5
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop vooral dat hij sliders op zijn webcams heeft geplakt, met die seks en zo.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij houdt van de plezante zaken van Zijn Creatie, vermoed ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie zo geen nut in seks met een beeldscherm. Laat staan met een paar te gelijk.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ongeveer dus ...
![]() Ik hou het op 1 scherm en rommel wat met de kabels als ik Win7 of Win10 wil gebruiken. De RasPi en de Linux USB stick daar gebruik ik ook hetzelfde scherm voor al kan het zijn dat ik de RasPi op een TV scherm aansluit. ![]() Ik rommel nu éénmaal graag. (<--hopelijk begrijpt men voorgaande tekst niet verkeerd. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juli 2021 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen gaf de realiteit een dreun... “zie mij hier nu zitten” terwijl de rest nog snurkt omdat hun eigen schermen tijdens de nacht andere invloeden uitoefende. Waar ge dan soms van huivert als ge eens een controle doet. Misschien moet ik het inderdaad naar 1 scherm herleiden, of beter geen. Zoveel goesting om op iedereen zijn smartphone hier eens mijn voet te zetten. Zelfs het hoofd buigen bij dankgebeden gaat richting smartphone, dat gaat veel te ver.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het dan in de woonkamer prijs is, krijg ik het idee dat mijn digicorder me afluistert en tv’s hebben ook ingebouwde microfonen tegenwoordig. Mijn bakske van de digicorder heeft ook een microfoon voor voice commands. En ik denk zelfs dat ik niet eens overdrijf maar die dus gewoon echt meeluisteren en kijken he. Camera’s zijn vaneigenst afgeplakt.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt, zotte generatie deze psycho’s aan de knoppen.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neveneffect is dat de inhoud die (bv) Facebook je op basis van die analyses aanbiedt je steeds meer in een bubbel insluit. Een positieve feedback loop die leidt tot tunnelvisie. Je ziet het schadelijk effect hiervan in de opperste delen van dit forum. Jij zit dan nog zonder ingebouwde chip. Sinds mijn eerste Pfizer prik hebben ze bij mij zelfs geen schermen meer nodig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |