![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1281 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Massavorming werkt zo. Tot het regime zijn eigen kinderen begint te elimeren en zijn brandstof verliest. Het zoals je eerder zei, tis lang geleden en we zijn het vergeten en er zijn geen geallieerden deze keer.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#1282 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niemand zei me overigens dat ik moest vertrekken. Ik had ook gewoon thuis kunnen blijven. Maar gewoon even de regels van het vakantieland volgen lieten alles wel vlotjes verlopen. En dat heb ik er persoonlijk wel voor over. Citaat:
Kroatië deed dat ook. Als ik er op vakantie wou gaan moest ik me aan die regels houden. En dat deed ik. Uit vrije wil. Wat resulteerde in een vlotte reis. En of die Kroatische regels nu compleet idioot zijn of niet maakt mij niet uit. Ik kan ze immers niet veranderen. Dus moest ik er wel aan voldoen als ik er naartoe wou. En aangezien ik de vrije keus had zou het vrij idioot zijn om daar nu over te gaan klagen. Citaat:
Ik stel de Kroatische regels niet op.
|
|
|
|
#1283 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En kunnen dan rekenen op een sneller herstel door gebruik van Ivermectine..., oepsss...
|
|
|
#1284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vaalnderen wil algemene coronapas invoeren voor vanalles en nog wat, China achterna.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210710_96607126 Allemaal 'tijdelijk' natuurlijk, gelukkig werken de Walen nog wat tegen. Van het VB horen we niets. |
|
|
|
|
|
#1285 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 11 juli 2021 om 07:34. |
|
|
|
|
|
|
#1286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mij hiertoe laat besluiten, is de aanwijzing dat vaccinale bescherming uiteindelijk niet heel lang duurt en weg aan het ebben is (dat de bescherming 6 maanden later lager is voor dezelfde varianten ; moet nog bevestigd worden), en dat het in Malta ook stijgt met 80% vaccinatie graad. In zo een situatie is het zo goed als onmogelijk om vaccinale groepsimmuniteit te vrijwaren. Tegen dat je iedereen gevaccineerd hebt, valt de helft er al weer uit, zodat je nooit hoger geraakt dan een zeker momentaan immuniteitsniveau, dat bovendien afneemt naarmate de varianten vorderingen maakt. Maw, de enige uitweg is natuurlijke immuniteit, en die kunnen we totaal blokkeren met die vaccins. Dat laat mij besluiten dat als we nu volledig de jeugd dwingen om gevaccineerd te worden, wij hen kunnen beletten van in het najaar "immunitaire hulp" te bieden, tevens zullen dienen als snellere generator voor vaccin doorbrekende varianten, en het dus zullen mogelijk maken in het najaar, of ergens in januari of zo, van een minstens even erge golf mee te maken, met evenveel oudere slachtoffers of zelfs meer, dan vorige keer. Dat is dan de totale afgang van de kwakzalvers, en de totale paniek. Dan weten we dat we het voorgoed verknoeid hebben, en dan kunnen al die doodsbenauwde vaccin dwingelanden het in de broek doen, want zij zijn er dan zelf de oorzaak van geweest van hun eigen blootstelling. Dan is er niks meer om naar uit te kijken, en weten we dat corona, dank zij de massieve kwakzalverij, definitief gewonnen heeft. De jongeren zullen, zelfs met een gebrekkige vaccinale bescherming, nog altijd veel en veel beter eruit komen dan al die die nu afhangen van het vaccin voor hun hachje, en zo dom geweest zijn van de natuur met alle mogelijke fascisme tegen te werken. Natuurlijk is het voor mij ook wel riskanter en het is lang het scenario geweest dat ik wilde vermijden, maar het plezier voor de totale afgang van het fascisten gedoe, en het totale uitzichtloze van de situatie voor hen, laat mij gemakkelijk dat risico aanvaarden. Het ziet er immers naar uit dat, zoals allang aangekondigd, het vaccin niet zal "kunnen volgen", en dat men, door de natuurlijke immuniteit met vaccinale tegen te werken, men de ramp aan het organiseren is voor de fascisten zelf. Ik kijk daar dus naar uit, en wens nu dus een totale verplichting voor vaccinatie, zodat de jeugd niet meer in staat zal zijn om de gevaccineerden in het najaar te beschermen met hun natuurlijke immuniteit. Ik zie de totale gedwongen vaccinatie dus een beetje als het mogelijke Oostfront voor de fascisten van dienst. We kunnen dat enkel maar aanmoedigen, he. Hopelijk wordt het een zeer zwaar najaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 09:33. |
|
|
|
|
|
|
#1287 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
We zitten nu ergens in februari 1941, we zijn de invasie aant plannen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210710_95282805 Citaat:
Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 11 juli 2021 om 10:03. |
|||
|
|
|
|
|
#1288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Door de smeerlapperij die ze in Versailles bij de Duitse bevolking dwongen. En na het resultaat daarvan - wereldoorlog 2, school het een haar of de rotte "geallieerde" nazi's pleegden recivisme: het Morgenthau plan. De echte "geallieerden", zijn bevolkingen, die geallieerd rebelleren tegen hun eigen nazi's. Die wijzer zijn dan zich te laten indoctrineren door de propaganda van de nazi's. En die de moed hebben om tot daad te komen, iets waartoe enkel die samenwerking - "geallieerd" - kan leiden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 11 juli 2021 om 10:37. |
|
|
|
|
|
|
#1289 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
|
#1290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat laat de verantwoordelijkheid bij het volk, en er zullen dan die 3% niet-gevaccineerden zijn die kop van jut zouden zijn. Dit moet gedwongen worden. Er mag geen ontsnappen aan zijn. De nederlaag moet totaal zijn.
|
|
|
|
|
|
#1291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit 1 van die krantenartikel:
Citaat:
Tegenstrijdigheden zijn een typerende kenmerken van propaganda - daar kunnen immers de echte motieven niet gecommuniceerd worden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#1292 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat een overtreding een overtreding is. Omdat risico's beperken, nodig is. Omdat wij niet meelopen met roepers in de woestijn, die menen dat zij de Nobelprijs Geneeskunde verdienen zonder ooit er een klop voor gedaan te hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1294 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ge draait in ieder geval toch zéér snel uw kar. Eerst was het van "ik gevaccineerd en zo weinig mogelijk anderen" en nu zou het ineens verplicht moeten zijn voor iedereen |
|
|
|
|
|
|
#1295 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1296 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zou inderdaad een manier kunnen zijn waardoor de fascisten uiteindelijk zichzelf vastrijden (Patrick's Oostfront). In de praktijk vrees ik echter dat éénmaal iedereen gevaccineerd, het gemaatregel toch niet zal stoppen. Er is maar één uitweg uit dit moeras en dat zijn de lantaarnpalen! |
|
|
|
|
|
|
#1297 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel U voor: verplichte vaccinatie, 100% gevaccineerd, en in het najaar 80 000 doden en 10-voudige Italiaanse toestandjes aan de ziekenhuizen. Kermende boomers die op de parkings van de ziekenhuizen liggen te kreperen terwijl ze hun bloedende longen uitkotsen. Omdat de jeugd gevaccineerd is en er nu dus geen immuniteit tegen de nieuwe variant meer mogelijk is die totaal door het vaccin gebroken is. Lijkt me nu de betere aanpak. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#1299 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|