![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11481 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik stelde dat jouw draad over VanRanst zijn voordracht oud nieuws was.. dat filmpje werd hier begin 2020 reeds in tig draden besproken.. en jij opent daar dan ruim een jaar later een draadje over..? Ach, eigen aan je leeftijd wellicht. Het artikel gaat trouwens niet zozeer over de nieuwe griepvaccin en het vinden van de juiste mix ervoor.. het gaat over verminderde weerstand bij jonge mensen omdat ze te steriel leven DOOR de maatregelen.. en dat doen ze allemaal opdat jij met je zwakke weerstand nog even wat langer kan leven. Fantastisch toch eh, tijd voor handjeklap? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 11 juli 2021 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britten gaan nu toch een goeie poging doen, op 19 juli gaat alles behalve buitenlands tourisme helemaal open. Ze zien er toch vastberaden uit om het te doen, als het goed werkt kan de rest bijna niet anders dan volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat erom dat men gedaan heeft alsof men wist hoe een epidemie te bestrijden, en daarvoor het volk en de politici overtuigd heeft dat je "de wetenschap moet volgen, dat het een offer zal vragen, maar dat we weten hoe we dit oplossen". Dat het een bittere remedie zal zijn, maar dat genezing zal volgen, en we nadien blij zullen zijn dat we die inspanning geleverd zullen hebben, want het resultaat zal er ook naar zijn. De bittere remedie was daar wel degelijk, maar er is geen enkel resultaat *in tegendeel*. Na totaal mislukt de besmettingen "laag te houden" met eerst een lockdown en dan "lichte" maatregelen, (hammer and dance, weet ge nog), na te zeggen dat we moesten volhouden "tot aan het vaccin", nadat de vaccins daar eindelijk zijn, en veel beter werken dan men eigenlijk had kunnen hopen, had men TOTAAL NIET VOORZIEN dat het nu weer ging ontploffen en dat men nu weer gaat panikeren. Uiteindelijk zijn we nog altijd geen millimeter dichter bij "laat het nu eindelijk waaien, en ga nu weer normaal leven". En dat was toch gans de inzet van de virologen kwakzalverij he, met een minimum aan slachtoffers ons netjes naar een normale maatschappij terug brengen. We hebben helemaal geen "minimum aan slachtoffers", en we hebben helemaal geen zicht op normale maatschappij. Doel 0.0 % bereikt. Heel veel remedie, 0.0% resultaat. Pure kwakzalverij. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval is het resultaat daar: de aanpak is totaal gefaald. Heeft de maatschappij kapot gemaakt, en totaal gefaald. De doden zijn er, de epidemie is volop aan het woekeren, de virologen panikeren, het gemaatregel gaat weer in, en er is geen enkele "oplossing" aan de horizon. Als resultaat van anderhalf jaar "het virus bij zijn nekvel pakken" mag dat wel tellen, nee ? Als bekomen resultaat is het gigantisch briljant, nee ? Men wist dat men hierop ging uitkomen ? Dat was totaal volgens die wetenschappers hun "gelijk" allemaal voorzien ? We zijn perfect op plan ? Alles verloopt naar wens en zoals voorzien ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11486 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik hou nog zelf mijn financiën in 't oog ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Virologen doen een oproep om de zomer te redden, 3 van de 4 zie je nog stees op TV
https://www.hln.be/binnenland/corona...-kot~a686de46/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The goal of lockdown, is to avoid lockdown. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , misschien een 3de vaccinatie , zoals voor sommige in Israel:
https://www.hln.be/buitenland/israel...enten~ae7a30d3
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij hebben in de komende 2 maanden geen 11 miljoen dosissen meer op voorraad, en de kans is dik dat we nog eens zullen moeten bijprikken in november of zo. DAT was een van de redenen waarom ik voorstander was van ZUINIG te zijn met vaccinatie, om een kortere vaccin cyclus kunnen te hebben voor de kwetsbare personen. Hoe meer we nu de jeugd vaccineren, hoe meer we kostbare vaccins: 1) verspillen 2) de natuurlijke, meer up-to-date immuniteit bij jongeren tegenhouden met die vaccins, terwijl ze die "gratis" zouden krijgen op enkele weken tijd, die nadien beter varianten zouden remmen in het najaar. 3) van die jongeren echte vaccin-ontwijkings varianten fabrieken maken en dus alle gevaccineerden een kortere bescherming geven. Dat men nu wel alle A-Z gevaccineerde mensen rap een moderna of Pfizer prikje geeft als het bejaarden zijn, zou WEL een heel goed idee zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is die nu bewust aan het trollen?
![]() |
![]() |
#11494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel tijd moet er dan tussen een 3de vaccinatie zitten ?? Ikzelf behoor tot de reeks van risicopatiënten !! Voor mij part mogen ze het zelfs mengen als da' beter zou macheren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11496 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is totaal nieuw, eigenlijk, want we werden voorgelogen dat de antilichamen titers van de vaccins ongelofelijk stabiel waren, veel en veel beter dan die van die "natuurlijke immuniteit", ze hadden dat zogezegd gezien op de mensen waarop de ze 2de fase hadden getest ergens in de zomer vorig jaar. Nu lijken de Israeli's vast te stellen dat mensen die in januari gevaccineerd zijn minder goed beschermd zijn dan meer recenter gevaccineerden, terwijl we weten dat de natuurlijke immuniteit gemakkelijk 13 maanden lang werkt, en er werd gezegd: het vaccin nog veel langer. Het is allemaal heel recent, dat spul. Dus hoe snel neemt de daadwerkelijke bescherming van het vaccin af (onafhankelijk van de minder en minder GESCHIKTHEID van een oud vaccin tegen een nieuw virus, maar dat is een andere kwestie). Ik ging er tot nu toe van uit dat de bescherming van die vaccins stabiel was in de tijd, tegen dezelfde virussen. Men blijkt nu te zeggen dat het na 6 maanden al een stuk minder goed is. Maar zoals ik zeg, dit is vrij recent en nog niet heel veel bevestigingen van gezien. Dit is allemaal nieuw, he, en ongekend. Citaat:
Voorlopig is het wel, zelfs in Israel, zo, dat mensen nog vrij goed tegen zware ziekte zijn beschermd, het is vooral het "doorgeven" en "symptomatisch ziek worden" (lichte verkoudheid of zo) dat ferm aan het zakken zou zijn. Maar wat ECHT nodig is zijn nieuwe, aangepaste vaccins aan de nieuwe virussen. Niet "altijd maar harder spuiten" met oudere vaccins. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2021 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !! Maar het gejojo van de regels vind ik ook geen goed idee !!
Citaat:
Helemaal de boel laten gaan is ook geen goed idee !! Stel dat ze dat polio niks hadden ondernomen .... de wereld zou er nu wel anders uitzien , maar beter ?? Ik betwijfel het !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corona is maar voor een kleine groep mensen echt gevaarlijk. En die kleine groep mensen is niet belangrijk in de maatschappij. Dat men iets probeert te doen voor die kleine groep, zoals hen vaccins geven, is OK, maar het gaat eigenlijk de overgrote meerderheid van de mensen niet aan. Een derde of meer van de bevolking heeft al corona gehad, de meesten hebben het amper gemerkt. Mocht een derde van de bevolking al polio gehad hebben, de situatie zou totaal anders geweest zijn he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11500 | |