![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk zelfs nog erger !! Realiteit is vanaf dan onbestaand !!
Ik zou niet willen dat zulke ons leven bepalen !! Het leven zal vanaf dan enkel nog compleet devolueren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 juli 2021 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dood gaan we toch en vervolgen doen ze mij al mijn ganse leven. Maar voor ik doodga zal ik toch alles gedaan hebben de duivel weerstaan te hebben. Het onvermijdelijke is een tragische causaliteit, I didn’t start the fire.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze waren al reeds in ondertrouw en was dit al reeds pervers.
Citaat:
Het was dan wel geen lichamelijke perversiteit, maar die van de Geest. En God bovendien de vrouw van Jozef heeft gestolen, dus vreemd is gegaan en Maria eveneens. Dubbel pervers dus. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij niet eerst eens de Heilige Schriften in hun totaliteit lezen, eerder dan te denken dat uw cherrypicken en matige google finds enige bijdrage leveren?
Iedere maal je gecorrigeerd achter blijft in uw theologische ongeletterdheid, leg je de schuld bij een ander en ga je schelden. Er bestaan ook versies voor kinderen of mensen met een verstandelijke beperkingen. ![]() Je geschiedenis riedeltje pakt geen post als je de simpele dogma’s niet eens weet te plaatsen en betogen voert door 90% van dezelfde tekst te amputeren (cherrypicking). Indien je niet trolt, bent u gewoon te ondermaats voor discussies op dit niveau. Wanneer ik trol, is het zelfs boven uw normaal doen -zo blijkt iedere keer opnieuw.- maar nu trol ik niet. Uw gecherrypick en ondermaatse theologische kennis bepalen het geloof niet, basta.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 12 juli 2021 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flooding, PA en
![]() Je gedraagt je zeer kinderachtig. Misschien kunt ge uw eigen onderwerp opstarten en aldaar uw “geschiedkundige” approach presenteren? Hier gaat het over perversiteiten. Maria was volgens de Schrift een letterlijke maagd die geen seks heeft gehad. Wat uw wikipedia of gij ervan denkt verandert de Schrift niet. Uw cherrypicking ermee en dan afschermen met laster en leugens laat blijken wat voor persoon u bent. Gelukkig voor u druk ik niet op de RD. Ik zal bidden voor u omdat ik medelijden krijg. Beitel het toch maar in uw geheugen: Job 13:5 en vergeet het nooit.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb geleerd uit mijn fouten en zal fameus sensibiliseren dat anders te onderwijzen. Seks is liefde, de lust is een zonde die beteugeling vereist.
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aton : 12 juli 2021 om 09:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je enig idee wie James Tabor is, en hoe belangrijk zijn wetenschappelijk onderzoek is voor een beter begrip van de historische figuur jesus ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over Maria daar en niet over Jezus. Volgens de Schrift was Maria een echte maagd en niet volgens de vertaling die Aton oppert via wikipedia. Begrijpend lezen is lager onderwijs he mannen ![]() Dat er andere meningen zijn, best mogelijk; maar de belijdenis wordt niet bepaald door wikipedia of andere theologen. De belijdenis wordt bepaald door de Bijbel.
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Huh, ik dacht toch dat jij een uitkering had?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zeggen altijd dat je van uw passie uw beroep moet maken, ik heb die weg hier nooit gevonden en ben gedwongen naar deze positie door pestbeleid.
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is wat ge uzelf wilt wijsmaken hé.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijsmaken? Het is leven vanuit waarheid.
Ik zei een dikke 7j geleden dat cannabis net zoals chemo de slaagkans om kanker te verslagen aanzienlijk verhoogde. Mensen stigmatiseerde en marginaliseerde mij. Wie had nu gelijk volgens u? Ze leven vanuit stigmatisatie van alles en iedereen die een beetje anders is en dat maakt ik mezelf echt niet wijs.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is DE autoriteit voor een Bijbel belijdend christen. Dat ze maagd anders vertalen is goed mogelijk, maar de Bijbel schept wel een zeer duidelijke context rond Maria’s maagdelijkheid.
![]() |