![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dat bewijzen uw passie was, had ge maar onderzoeker moeten worden, of cannabisboer. Maar als ge blijft leven van een uitkering laat ge uw leven afhangen van een geloofsstaat of democratie in de zuiverste vorm.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 juli 2021 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja een boekske schrijven en ze laten u met rust. Vanaf ge anderen hielp binnen het gedoogbeleid was je eraan voor de moeite. Ze zijn alle TrekUwPlant leden gaan opjagen, hebben ze correctioneel laten voorkomen en dat kliekje doofde uit. Dat was bij de sossen veel beter geregeld en patiënten hadden hulp. Tegenover: sta het toe onder strenge regularisatie en je creëert hoeveel nieuwe banen? Ik wou ook dat ik een vrij mens was, maar ik kan niet buitenkomen of ze vallen mij lastig met hun dwingerijen.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 juli 2021 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want dan laat je het zeker afhangen van 'the narrative'. Ik beslis dat wel voor mezelf.
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk weet die trol dat niet. Het enige wat die weet is wat er in zijn versie van de Bijbel staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij wordt het ooit wel deftig gereguleerd en dan kunnen we daar eens serieus over praten. Tot dan zijn medicinale gebruikers als de homofielen in de kast vroeger.
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een context, maar een cherrypicker negeert dat vaak omdat ze falen in begrijpend lezen.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maria was een maagd en Jezus is geboren uit een onbevlekte ontvangenis. Dat is wat de Bijbel leert. Aton plaatste maagd buiten de context van de Schrift en dat heeft niets met de vorige context te maken.
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou daar eens een poll over maken op dit forum.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van de draad is: Stop het normaliseren van perversiteiten .
Heeft iemand nog een perversiteit, of een commentaar op een perversiteit, want het begint hier saai te worden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Open uw eigen onderwerpen en trol de mijne niet onder met uw voorstellingen die geheel niets met de geëtaleerde context te maken hebben.
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we hebben dat eens in deze rubriek (GeL) besproken, en de mensen die de link ontkende hebben moeten afdruipen. Oneliners gooien kunnen velen, een uurtje verdiepen is ze teveel. Wat wilt ge als de grootste trol hier niet eens kan begrijpend lezen en iedere komma buiten context plaatst, omdat hem denkt iets te weten.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2021 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cufi: De blauwe lucht maakt mij idyllisch.
Aton: De lucht bestaat uit zuurstof en stikstof en is een kleurloos gas. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lucht Cufi: Jamaar ik gebruik het daar in een andere context. Pandareus: Gaat ge de Van Dale in vraag stellen? CUFI: Neen, maar er is een andere context waarin de blauwe lucht wordt gebruikt. Aton en Pandareus: wat een belachelijk gedoe. Really gasten? Wat komen jullie hier eigenlijk proberen met off topic gezwam aan one liners als het huidige gedrag nog niet eens aan het niveau lager onderwijs komt?
![]() |
#120 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En....hoe was het?
Citaat:
Citaat:
De eenheid van beide in het midden is de erotiek, waarvan wel het meest is tussen man en vrouw. Citaat:
Wel is het mooier als de seks ook met liefde gepaard gaat als een spel der erotiek. Maar veelal wordt de seks uit begeerte bedreven en leuk voor een nacht en daarna niet meer. Niks is mee, het is gewoon de realiteit, vooral dan ook tussen jonge mensen om ervaring op te doen en als zoektoch de ware te vinden.
![]() |