Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2021, 20:05   #2741
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

90.000 man in het Wembley stadion zonder mondkapje, te zuipen en te lallen en dan moeten de openingsdansers een mondkapje opdoen voor de tv show. Hoe meer belachelijk kan het nog worden.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2021, 22:04   #2742
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
90.000 man in het Wembley stadion zonder mondkapje, te zuipen en te lallen en dan moeten de openingsdansers een mondkapje opdoen voor de tv show. Hoe meer belachelijk kan het nog worden.
Het lijkt belachelijk idd.
Maar er is enkel maar sjoemel in de cijfers.
De grafieken Rivm laten het zien dat de overheid en media liegt over de cijfers.

Ze zijn door de mand gevallen en voortaan te negeren.
Oud 11 juli 2021, 22:08   #2743
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !
Grafeen !

je begrijpt er niks van

zeg eens in eigen woorden wat grafeen is
ik heb je dat al eens gevraagd , geen antwoord

je weet het niet maar zevert voort
Kort door de bocht.
Je gaat er harstikke dood van.

Ik bespaar u de wetenschappelijke uitleg.
Immers wie blacklight in zijn huis hangt is niet ontvankelijk voor enige uitleg.

Just he?

Dank god op uw blote knieën dat je allicht een placebo hebt gehad.

Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juli 2021 om 22:09.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2021, 22:13   #2744
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Patents/octrooi

Nano coronavirus recombinant vaccin met grafeenoxide als drager
https://patents.google.com/patent/CN112220919A/en

De uitvinding behoort tot het gebied van nanomaterialen en biogeneeskunde, en heeft betrekking op een vaccin, in het bijzonder voor de ontwikkeling van nucleaire recombinante nanodeeltjes van het coronavirus 2019-nCoV. vaccin. De uitvinding omvat ook een werkwijze voor het bereiden van het vaccin en het toepassen van het vaccin in dierproeven. Het nieuwe coronavaccin bevat grafeenoxide. Klik op de afbeelding om het artikel te openen en kies de optie om te vertalen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juli 2021 om 22:14.
Oud 11 juli 2021, 22:15   #2745
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Kort door de bocht.
Je gaat er harstikke dood van.

Ik bespaar u de wetenschappelijke uitleg.
Immers wie blacklight in zijn huis hangt is niet ontvankelijk voor enige uitleg.

Just he?

Dank god op uw blote knieën dat je allicht een placebo hebt gehad.
SPAM
Oud 11 juli 2021, 22:18   #2746
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Patents/octrooi 2

Preparation and application of pachyman nano adjuvant based on graphene oxide and adjuvant/antigen co-delivery vaccine
https://patents.google.com/patent/CN112089834A/en

Patent 2. Bereiding en toepassing van op grafeenoxide gebaseerd pachyman nano-adjuvans en adjuvans / antigeen gelijktijdig toegediend vaccin
Bereiding en toepassing van Pachyman's nanoadjuvans en gelijktijdige toediening van adjuvans / vaccinantigeen Verblijf in grafeenoxide, behorend tot het gebied van geneesmiddelen. Klik op de afbeelding om het artikel te openen en kies de optie om te vertalen.
Oud 11 juli 2021, 22:22   #2747
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Patents/, octrooi 3

Nano coronavirus recombinant vaccin met grafeenoxide als drager
https://patents.google.com/patent/CN112220919A/en

Octrooi voor een recombinant nano-coronavirusvaccin dat grafeenoxide als drager gebruikt
De uitvinding behoort tot het gebied van nanomaterialen en biogeneeskunde, en heeft betrekking op een vaccin, in het bijzonder voor de ontwikkeling van nucleaire recombinante nanodeeltjes van het coronavirus 2019-nCoV. vaccin. De uitvinding omvat ook een werkwijze voor het bereiden van het vaccin en het toepassen van het vaccin in dierproeven. Het nieuwe coronavaccin bevat grafeenoxide. Klik op de afbeelding om het artikel te openen en kies de optie om te vertalen.

Grafeentoxiciteit in menselijk sperma en GEVOLGEN
Eerdere studies in diermodellen (intraveneuze toediening aan muizen van doses tot 1 mg / ml) tonen oxidatieve stressschade aan DNA en het celmembraan, accumulatie in de testikels, veroorzakend ontsteking, knobbeltjes en laesies, en vermindering van de beweeglijkheid van het sperma . Klik op de afbeelding om het artikel te openen en kies de optie om te vertalen.

Grafeenoxide raakt het bloed: in vivo interacties van 2D-materialen met "biologisch corona" effect
Grafeenoxide kan ernstige effecten veroorzaken, zoals trombogeniciteit en activering van immuuncellen. In deze review beschrijven we de reis van grafeenoxide na injectie in de bloedbaan, van initiële interacties met plasma-eiwitten tot vorming van de 'biomoleculaire kroon' en biodistributie. Klik op de afbeelding om het artikel te openen en kies de optie om te vertalen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juli 2021 om 22:27.
Oud 11 juli 2021, 22:28   #2748
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
SPAM

S P A M

S
P
A
M
De spam ben jij.
Oud 11 juli 2021, 22:38   #2749
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De spam ben jij.
spam
en geraporteerd

je zal wel op tijd stoppen
wacht maar af

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 11 juli 2021 om 22:39.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2021, 23:28   #2750
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
spam
en geraporteerd

je zal wel op tijd stoppen
wacht maar af
Ik wacht af.
En ikke u ook gerapporteerd zunne.

Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juli 2021 om 23:32.
Oud 11 juli 2021, 23:30   #2751
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Daar zal wel iets van waar zijn.
Volgens mij is dit agenda het pad aan het effenen voor wat beschreven staat in Openbaringen 13, alleen deze tijd voldoet aan dat criteria als we naar de totaliteit kijken en niet cherrypicken. Rijk en arm, iedereen op de hele wereld. Dat is dus nu.

Technocratie is coming en maar weinigen zullen meekunnen in wat ze ons gaan aanbieden. Maar tegen het aangenomen is, is er geen weg meer terug. Zie mijn onderschrift.

2 Chronicles 7:14 If my people, which are called by my name, shall humble themselves, and pray, and seek my face, and turn from their wicked ways; then will I hear from heaven, and will forgive their sin, and will heal their land.

Je zult de waarheid kennen, en de waarheid zal je vrijmaken." Joh. 8.32
Oud 11 juli 2021, 23:37   #2752
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Inmiddels aan de spammers, censureerders, influencers, kortom de charlatans van de wereld.

Dit:

Duitse rechtbank geeft YouTube boete van 100.000 euro wegens verwijderen video over coronaprotest
in Buitenland 11 juli 2021 21:40 15 Reacties

Een rechtbank in Duitsland heeft YouTube een boete van 100.000 euro opgelegd wegens het onterecht verwijderen van een video over een coronaprotest. Eind januari haalde YouTube een video over lockdownprotesten in Zwitserland offline. Volgens de filmpjessite was de video ‘in strijd met het beleid omtrent medische misinformatie over corona’.

Op 20 april gaf een rechtbank in Dresden YouTube opdracht de video terug te plaatsen, schrijft Die Welt. Google, dat eigenaar is van YouTube, deed dat pas op 14 mei, bijna een maand later. De rechtbank spreekt van een ‘bewuste actie’ en legde een boete van 100.000 euro op.

Met deze historisch hoge boete heeft de rechtbank heel duidelijk gemaakt dat er gehoor moet worden gegeven aan vonnissen, aldus Joachim Steinhöfel, een advocaat die het getroffen kanaal vertegenwoordigde.

Simpel gezegd: censuur
Ook Forum voor Democratie sleept YouTube voor de rechter omdat verschillende video’s van de partij, waaronder een speech van Thierry Baudet in de Tweede Kamer, door het platform zijn verwijderd.

Advocaat Douwe Linders, die Forum bijstaat in het kort geding, zei dat het verwijderen van de video’s een inbreuk is op de vrijheid van meningsuiting. “Simpel gezegd: censuur,” zei Linders. “Het gaat hier om een politicus in de Tweede Kamer die een speech geeft. Het is in een democratische rechtsstaat van het grootste belang dat Kamerleden kritisch kunnen zijn op overheidsbeleid en dat mensen dat ook kunnen horen.”

In opdracht van de overheid
YouTube verwijderde daarnaast het kanaal van de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020. Dat gebeurde in opdracht van de overheid. Nadat de commissie dreigde met een rechtszaak, werd het kanaal hersteld.

[Big League Politics]
Oud 11 juli 2021, 23:41   #2753
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Britse minister: volledig gevaccineerden hebben veel grotere kans om corona te krijgen
in Mens en Dier 11 juli 2021 06:00 53 Reacties

https://www.ninefornews.nl/britse-mi...na-te-krijgen/

Feitelijk lult hij maar wat. Echter gevaccineerden sterven wel wat vaker blijkbaar.
Aan corona ? Hoogst twijfelachtig.

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juli 2021 om 00:00.
Oud 12 juli 2021, 11:02   #2754
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als pcr testen te beïnvloeden is, hoe betrouwbaar zijn ze dan?

https://rumble.com/vjoeax-josep-pmie...lveqv&mc=48pz1
Oud 12 juli 2021, 11:33   #2755
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Moedige begrafenisondernemer spreekt zich uit: ‘Dit heb ik nog nooit meegemaakt’
in Mens en Dier 12 juli 2021 11:50 5 Reacties

John O’Looney uit het Engelse Milton Keynes is al 15 jaar begrafenisondernemer. Hij plaatste onlangs een Facebookbericht dat viral ging en vrijwel meteen werd verwijderd.

Het jaar 2020 was interessant genoeg rustiger dan 2019, zei O’Looney donderdag in de podcast van Lou Collins. “De sterfte was niet toegenomen.” Ook collega’s hadden het niet drukker dan normaal.

O’Looney dacht bij zichzelf: “Er klopt iets niet.” Op 6 januari 2021 begon men in en rond Milton Keynes met vaccineren, waarna het sterftecijfer door het dak schoot. “Dit heb ik nog nooit meegemaakt,” zei hij. Het aantal doden lag 2,5 keer zo hoog als normaal. “Ik was doodsbang.”

Autoriteiten krikken coronacijfers op
In zijn Facebookbericht schreef de begrafenisondernemer dat het sterftecijfer vorig jaar volstrekt normaal was en dat veel collega’s voor de kerst hun koelkasten hadden uitgezet omdat ze leeg waren. Na de start van de vaccinatiecampagne begin januari dit jaar ging het sterftecijfer door het dak.

In de afgelopen drie maanden kreeg O’Looney geen enkele coronadode binnen. Hij schreef ook dat de autoriteiten er ondertussen alles aan deden om de coronacijfers op te krikken.

Oostenrijkse begrafenisondernemer: geen oversterfte door corona
Eerder liet de Oostenrijkse begrafenisondernemer Klaus Pichler weten dat er geen sprake is van oversterfte door corona. “We hebben elk jaar ongeveer 165 doden,” zei hij. Daarvan stierven er vorig jaar – officieel – negen aan corona. “Dit waren allemaal ouderen tussen de 65 en 80 jaar, die bovendien al ziek waren. Er zat een zware roker bij en een alcoholist, en ze hadden allemaal een slecht immuunsysteem,” benadrukte hij. “Ze hadden ook overleden kunnen zijn aan een zware griep.”

Ook van collega’s hoorde hij dat de sterfte niet afwijkt van het normale niveau. Volgens Pichler liegt de regering haar burgers voor over de coronacijfers.

https://www.ninefornews.nl/moedige-b...it-meegemaakt/

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juli 2021 om 11:35.
Oud 12 juli 2021, 11:54   #2756
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe komt het dat kinderen plots een veel sterker immuunsysteem hebben terwijl in alle andere gevallen ze behoren tot de grootste groep die sterven aan ziekten?

Kindersterfte is behoorlijk hoog nochtans.

Met uitzondering van corona?

Of is het iets anders?
Ietsje technische problemen bv?

Een accidentje zeg maar?
Oud 12 juli 2021, 11:57   #2757
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe komt het dat ze in Wuhan bij bosjes tegelijk doodvielen op zowat hetzelfde moment?

Zoals een soort knop die per accident in gang schoot?

En hier en nergens anders niet?
Oud 12 juli 2021, 13:43   #2758
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zult de waarheid kennen, en de waarheid zal je vrijmaken." Joh. 8.32
“The machines are on” https://m.youtube.com/watch?v=YdwYA_aPggk
Oud 12 juli 2021, 17:03   #2759
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Duizenden doden per week.
Het versnelt steeds meer.

CDC & Europese toezichthouders onderzoeken dodelijke hartontsteking na coronavaccin

in?*Buitenland?*12 juli 2021 16:00?*17 Reacties

In de Verenigde Staten zijn inmiddels meer dan?*9000?*mensen overleden door het coronavaccin. In een week tijd zijn er maar liefst 3000 sterfgevallen bijgekomen. Waarom spreken politici en de mainstream media zich niet uit over deze ramp?

Meer dan 27.000 mensen moesten worden opgenomen in het ziekenhuis, meer dan 3000 mensen kregen een hartaanval en meer dan 19.000 mensen kregen een ernstige allergische reactie. Allemaal vanwege het coronavaccin.

Ook wordt bij steeds meer mensen?*myocarditis, een potentieel dodelijke hartaandoening, vastgesteld nadat ze zich hebben laten vaccineren. Het aantal gemelde gevallen van hartontsteking ligt 25 keer hoger dan normaal.

Voorzichtig zijn

Europese medicijnautoriteiten waarschuwen dat de vaccins van Pfizer en Moderna verantwoordelijk kunnen zijn voor deze gevaarlijke aandoening. Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) roept mensen op voorzichtig te zijn en zegt dat alleen mensen zonder bloed- of hartaandoeningen de prik zouden moeten halen.

Het EMA overweegt myocarditis en pericarditis toe te voegen als bijwerking van het vaccin. De meeste gevallen doen zich voor bij jonge mannen.

99,995 procent kinderen overleeft corona

Ook het CDC, het Amerikaanse RIVM, doet onderzoek naar talrijke gevallen van dodelijke hartontsteking. Eén van de slachtoffers is?*een 13-jarige jongen?*uit de staat Michigan die drie dagen na de vaccinatie overleed.

Uit?*Brits onderzoek?*is gebleken dat 99,995 procent van de 469.982 kinderen die met corona besmet raakten, de ziekte overleefde. Natuurlijke immuniteit biedt veel betere bescherming dan de coronavaccins en gaat niet gepaard met ernstige bijwerkingen en sterfte.

Video onderzoek
https://rumble.com/vjph3l-cdc-and-eu...nflammati.html

One Amerika news

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juli 2021 om 17:09.
Oud 12 juli 2021, 18:52   #2760
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Na ruim een jaar intensief vaccineren komen de bijwerkingen op gang.

Dat dit ging komen was geweten. En kijk daar begint het nu.

Nu gaan ze ook nog eens de jeugd verpesten. Hun opzadelen met ernstige hartproblemen. Velen zullen er sterven. Veel meer dan ooit aan covid zelfs.

Vooral jonge mannen gaan er aan sterven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be