Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2021, 07:55   #2801
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Israël: Bijna 40% nieuwe coronapatiënten is gevaccineerd, experts ‘staan versteld’
Nee, dat is eigenlijk normaal. Dat was in de UK ook zo: ongeveer de helft van de corona besmetten zijn gevaccineerden natuurlijk, want er zijn veel meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden.

Als 90% gevaccineerd is, en het vaccin beschermt voor 90%, dan zal op 1000 blootgestelden:

900 gevaccineerd zijn, waarvan dus 90 ziek worden
100 gevaccineerd zijn, waarvan er dus 100 ziek worden

Er zijn dus 90 zieke gevaccineerden en 100 zieke niet-gevaccineerden, en toch beschermt het vaccin U met een factor 10.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 08:13   #2802
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, dat is eigenlijk normaal. Dat was in de UK ook zo: ongeveer de helft van de corona besmetten zijn gevaccineerden natuurlijk, want er zijn veel meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden.

Als 90% gevaccineerd is, en het vaccin beschermt voor 90%, dan zal op 1000 blootgestelden:

900 gevaccineerd zijn, waarvan dus 90 ziek worden
100 gevaccineerd zijn, waarvan er dus 100 ziek worden

Er zijn dus 90 zieke gevaccineerden en 100 zieke niet-gevaccineerden, en toch beschermt het vaccin U met een factor 10.
Na succesvolle vaccinatie verslaat uw immuunsysteem toch het virus voor het u kan besmetten?
Ik ben gevaccineerd tegen polio, hence polio kan niet incuberen in mij en ik kan het niet verspreiden.

Hoe kan het dat wetenschappen censuur en algoritmes vereisen en zich aanpast aan de hand van een globaal politiek beleid?

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juli 2021 om 08:14.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 08:19   #2803
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ondertussen bij de soortgenoten van Mambo in Nederland :

[IMG]https://pbs.twimg.com/media/E6P0NG8WQAEyiNL?format=jpg&name=s
Welke boze geest heeft onze samenleving betoverd als we geloven er goed aan te doen onze kinderen te vaccineren tegen een ziekte waar ze geen gevaar voor lopen.
De biologie en de natuur is echt zeer krachtig hoor. Als we dat overleveren aan de slang, leveren we onze nabestaanden over aan psychopaten die via eugenetica en mind control van de mens een staatsproduct willen maken conform Chinese toestanden qua surveillance en controle.
Dat wij burgers een wegwerpproduct zijn geworden is reeds zeer bekend en geweten. Het beleid was al dodelijk voor covid. Het beleid beliegt ons massaal om te blijven uitvoeren waarvoor ze niet verkozen is.
Het is een herhaling van de tijden, het is niet de eerste generatie die zich aan deze boze geest overleverde.

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juli 2021 om 08:24.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 10:43   #2804
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Brief aan artsen: vier nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen met betrekking tot de veiligheid en werkzaamheid van COVID-19-vaccins
FOS-SA15 juli 2021

https://fos-sa.org/2021/07/15/letter...d-19-vaccines/

Alle roeptoeters moge het ook lezen.
Oud 15 juli 2021, 11:22   #2805
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Inmiddels de waanzin.

Maar dit alles is niet genoeg voor president Macron. Hij kondigde ook aan dat hij na de pandemie een pensioenhervorming zou doordrukken. Welnu, zoals het “nieuwe normaal” er overal uitziet, zal de pandemie de facto nooit meer overgaan, dus ook geen pensioenhervorming mogelijk. En als de pandemie na een paar jaar dan toch eindelijk voorbij is, omdat alles kapot en verwoest is, de economie op zijn gat ligt, de mensen blij zijn dat ze iets te eten hebben en niet bevriezen of lijden onder de langetermijneffecten van de vaccinatie, dan zullen er nauwelijks nog oude mensen zijn wier pensioenen kunnen worden gekort.

Dit moet echt als waanzin gezien worden. President Macron is Frankrijk aan het vernietigen. Ofwel omdat een revolutie van onderaf alles wegvaagt – met immense nevenschade, natuurlijk, ofwel omdat hij zijn vernietigingsprogramma uitvoert en de sociale en economische structuren van Frankrijk op hun grondvesten doet schudden

https://www.frontnieuws.com/macron-v...staan-weer-op/

Het komt er dus op neer dat je uw oude dag allicht niet zal beleven en indien wel in de rij zult staan voor wat soep en wat brood.

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juli 2021 om 11:25.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 12:33   #2806
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Brief aan artsen: vier nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen met betrekking tot de veiligheid en werkzaamheid van COVID-19-vaccins
FOS-SA15 juli 2021

https://fos-sa.org/2021/07/15/letter...d-19-vaccines/

Alle roeptoeters moge het ook lezen.
Ah, juist, nu snap ik wat je probeerde te zeggen. Wat daar in staat heeft echt niks dramatisch, maar wordt zo voorgesteld.

Even doornemen:
Citaat:
This means that a) the immune system will attack those endothelial cells, and b) the circulating spike protein molecules will activate thrombocytes. Both effects will promote blood clotting. This explains the many clotting-related adverse events—stroke, heart attack, venous thrombosis—that are being reported after vaccination.
Wel, mocht het zo zijn dat als uw immuunsysteem, telkens het een geinfecteerde endotheel cel opkuist, ook een hart aanval veroorzaakt, dan zouden we allemaal allang dood zijn, want wat er daar gebeurt, gebeurt telkens er een infectie is.

Met andere woorden: het gegeven dat er een immuunreactie is aangeven als zijnde gevaarlijk, zou willen zeggen dat telkens uw immuunsysteem in gang steekt, ge dat gevaar hebt. En weet ge wat ? Ge hebt gelijk. Vandaar dat elke ontsteking (= uw immuunsysteem schiet in gang) een klein risico heeft, en vandaar dat elk vaccin altijd een klein risico zal hebben. Zoals elke andere ontsteking. Zoals een muggebeet, of een snotvalling. Vandaar dat een vaccin nooit of te nimmer 0 risico zal zijn. Zoals een muggebeet dat ook niet zal zijn.

Citaat:
Rapid production of IgG and IgA always indicates a secondary, memory-type response that is elicited through re-stimulation of pre-existing immune cells. Primary immune responses to novel antigens take longer to evolve and initially produce IgM antibodies, which is then followed by the isotype switch to IgG and IgA.
Dat is merkwaardig, maar dat zou willen zeggen dat die mensen al kruis immuniteit hadden. Ik ga er de referentie eens van opzoeken. Heeft niks problematisch natuurlijk, in tegendeel.

Derde punt: dat natuurlijke immuniteit goed werkt is juist. En het is een van de "leugens" in gans dit gedoe, om altijd maar te doen alsof dat niet werkt. Maar het probleem blijft dat natuurlijke immuniteit U natuurlijk niet kan beschermen tegen een gevaarlijke ziekte, want ge moet ze eerst opdoen ! Het is niet met natuurlijke immuniteit dat ge bejaarden uit het ziekenhuis gaat houden he !

Citaat:
Even though the antibody response to the first injection is of the memory type, the small time lag after the injection may mitigate adverse reactions, because the abundance of spike protein on the cells in the blood vessel walls and in other tissues may have already passed its peak when the antibodies arrive.
Ja, dat is waar, en ik had ook al onderlijnd dat die tweede injectie meestal nutteloos, en in sommige gevallen zelfs wat schadelijk is. Vooral met de paardendosisssen die je krijgt.

Niettemin is dat wat je ook gaat hebben bij een infectie na vaccinatie, dus zo dramatisch is dat niet.

Niettemin heeft een tweede injectie ook wel een voordeel: uw immuunsysteem gaat zich beter optimiseren. Het is niet het enige vaccin dat in meerdere dosissen gegeven wordt.

Denken dat dokters dat allemaal niet weten is veronderstellen dat ze hun basis cursussen over de werking van een immuunsysteem allemaal vergeten zouden zijn he. Wat daar geschreven wordt, is NORMAAL en daar is niks dramatisch aan.
Oud 15 juli 2021, 12:41   #2807
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Welke boze geest heeft onze samenleving betoverd als we geloven er goed aan te doen onze kinderen te vaccineren tegen een ziekte waar ze geen gevaar voor lopen.
De biologie en de natuur is echt zeer krachtig hoor. Als we dat overleveren aan de slang, leveren we onze nabestaanden over aan psychopaten die via eugenetica en mind control van de mens een staatsproduct willen maken conform Chinese toestanden qua surveillance en controle.
Dat wij burgers een wegwerpproduct zijn geworden is reeds zeer bekend en geweten. Het beleid was al dodelijk voor covid. Het beleid beliegt ons massaal om te blijven uitvoeren waarvoor ze niet verkozen is.
Het is een herhaling van de tijden, het is niet de eerste generatie die zich aan deze boze geest overleverde.

De rattenvanger van Hamelen vermomt zich vandaag in de dweilachtige dirigent van een vivaldi orkest.
Oud 15 juli 2021, 12:53   #2808
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Inmiddels de waanzin.

Maar dit alles is niet genoeg voor president Macron. Hij kondigde ook aan dat hij na de pandemie een pensioenhervorming zou doordrukken. Welnu, zoals het “nieuwe normaal” er overal uitziet, zal de pandemie de facto nooit meer overgaan, dus ook geen pensioenhervorming mogelijk. En als de pandemie na een paar jaar dan toch eindelijk voorbij is, omdat alles kapot en verwoest is, de economie op zijn gat ligt, de mensen blij zijn dat ze iets te eten hebben en niet bevriezen of lijden onder de langetermijneffecten van de vaccinatie, dan zullen er nauwelijks nog oude mensen zijn wier pensioenen kunnen worden gekort.

Dit moet echt als waanzin gezien worden. President Macron is Frankrijk aan het vernietigen. Ofwel omdat een revolutie van onderaf alles wegvaagt – met immense nevenschade, natuurlijk, ofwel omdat hij zijn vernietigingsprogramma uitvoert en de sociale en economische structuren van Frankrijk op hun grondvesten doet schudden

https://www.frontnieuws.com/macron-v...staan-weer-op/

Het komt er dus op neer dat je uw oude dag allicht niet zal beleven en indien wel in de rij zult staan voor wat soep en wat brood.

FRONTNIEUWS

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

SO SERIEUS , ECHT HE

arme Mambo, Trump Fanboy , Qanon, antivaxxer , egoist
mijarden doden , ik wacht nog steets

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 15 juli 2021 om 12:54.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 13:16   #2809
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
FRONTNIEUWS

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

SO SERIEUS , ECHT HE

Ge kunt met Frontnieuws lachen zoveel als ge wilt, maar die gasten kunnen tenminste foutloos schrijven. Kunnen we van u nog STEEDS niet zeggen...

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 15 juli 2021 om 13:18.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 13:29   #2810
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
FRONTNIEUWS

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

SO SERIEUS , ECHT HE

Beetje zat?
Oud 15 juli 2021, 13:31   #2811
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, juist, nu snap ik wat je probeerde te zeggen. Wat daar in staat heeft echt niks dramatisch, maar wordt zo voorgesteld.

Even doornemen:

Wel, mocht het zo zijn dat als uw immuunsysteem, telkens het een geinfecteerde endotheel cel opkuist, ook een hart aanval veroorzaakt, dan zouden we allemaal allang dood zijn, want wat er daar gebeurt, gebeurt telkens er een infectie is.

Met andere woorden: het gegeven dat er een immuunreactie is aangeven als zijnde gevaarlijk, zou willen zeggen dat telkens uw immuunsysteem in gang steekt, ge dat gevaar hebt. En weet ge wat ? Ge hebt gelijk. Vandaar dat elke ontsteking (= uw immuunsysteem schiet in gang) een klein risico heeft, en vandaar dat elk vaccin altijd een klein risico zal hebben. Zoals elke andere ontsteking. Zoals een muggebeet, of een snotvalling. Vandaar dat een vaccin nooit of te nimmer 0 risico zal zijn. Zoals een muggebeet dat ook niet zal zijn.

Dat is merkwaardig, maar dat zou willen zeggen dat die mensen al kruis immuniteit hadden. Ik ga er de referentie eens van opzoeken. Heeft niks problematisch natuurlijk, in tegendeel.

Derde punt: dat natuurlijke immuniteit goed werkt is juist. En het is een van de "leugens" in gans dit gedoe, om altijd maar te doen alsof dat niet werkt. Maar het probleem blijft dat natuurlijke immuniteit U natuurlijk niet kan beschermen tegen een gevaarlijke ziekte, want ge moet ze eerst opdoen ! Het is niet met natuurlijke immuniteit dat ge bejaarden uit het ziekenhuis gaat houden he !

Ja, dat is waar, en ik had ook al onderlijnd dat die tweede injectie meestal nutteloos, en in sommige gevallen zelfs wat schadelijk is. Vooral met de paardendosisssen die je krijgt.

Niettemin is dat wat je ook gaat hebben bij een infectie na vaccinatie, dus zo dramatisch is dat niet.

Niettemin heeft een tweede injectie ook wel een voordeel: uw immuunsysteem gaat zich beter optimiseren. Het is niet het enige vaccin dat in meerdere dosissen gegeven wordt.

Denken dat dokters dat allemaal niet weten is veronderstellen dat ze hun basis cursussen over de werking van een immuunsysteem allemaal vergeten zouden zijn he. Wat daar geschreven wordt, is NORMAAL en daar is niks dramatisch aan.
Je mist het of je doet alsof.
Ik gok op het tweede.
Oud 15 juli 2021, 13:51   #2812
Knuts
Parlementslid

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gok op het tweede.
We zijn hier dan ook niet allen zo slim, he.
Leg het eens in jouw eigen woorden uit.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2021, 13:58   #2813
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik gok op het tweede.
Leg het eens uit, want wat ik daar lees, is "dramatisch" een aantal evidenties neerschrijven.

Oeioeioei, we zouden kruis immuniteit hebben.

Oeioeioei, ons immuunsysteem gaat wat "geinfecteerde" cellen afmaken en een ontsteking veroorzaken, want het altijd doet bij een infectie.
Oud 15 juli 2021, 14:30   #2814
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leg het eens uit, want wat ik daar lees, is "dramatisch" een aantal evidenties neerschrijven.

Oeioeioei, we zouden kruis immuniteit hebben.

Oeioeioei, ons immuunsysteem gaat wat "geinfecteerde" cellen afmaken en een ontsteking veroorzaken, want het altijd doet bij een infectie.
Bij een lichte infectie is dat snel voorbij.
Opgeruimd staat netjes.
Bij een zware infectie heb je medicijnen nodig.
Helpen ze niet dan ga je dood.
In dit geval is het een chronische zware infectie waar niks tegen helpt.

Laat staan dat er zelfs geen virus medicijnen bestaan.

Nu het frappante is dat ze u inenten tegen een virus met een virus. Of die dat toch uitlokt.
Tegen het eerste virus zeggen ze " je moet dat absoluut verhinderen want...blablabla"
Tegen het tweede dat vergelijkbare pathogeen heeft zeggen ze " och dat is niks...blablabla".
Oud 15 juli 2021, 15:11   #2815
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allé hup het is eentonig bijna.

Canadese arts slaat alarm: 62% gevaccineerde patiënten heeft bloedstolsels, het ergste moet nog komen

in?*Mens en Dier?*15 juli 2021 14:45?*18 Reacties

Er is de afgelopen maanden al veel geschreven over mensen die na hun coronavaccinatie last krijgen van?*bloedstolsels. Volgens de media en de toezichthouders zijn dit ‘zeer zeldzame bijwerkingen’.

In de meeste gevallen gaat het om stolsels die te zien zijn op een CT-scan. Er zijn echter ook microscopische bloedstolsels die niet op een CT-scan verschijnen, waarschuwde de Canadese arts Charles Hoffe?*in gesprek met Laura Lynn Thompson.

Hij heeft zijn patiënten aan een zogeheten D-dimeertest onderworpen, een test die laat zien of ze onlangs bloedstolsels hebben gehad. Hoffe test alleen mensen die minder dan een week daarvoor een coronavaccin hebben gekregen.

Dit betekent dat bloedproppen niet zeldzaam zijn

Bij 62 procent van zijn patiënten ontdekte hij bewijzen voor stolselvorming. “Dit betekent dat bloedproppen niet zeldzaam zijn,” benadrukte Hoffe. “Het betekent dat de meerderheid van de mensen bloedproppen krijgt.”

“Het meest verontrustende is dat sommige delen van je lichaam – zoals je hart, je brein, je ruggenmerg en je longen – permanent beschadigd raken als ze worden beschadigd door verstopte bloedvaten,” waarschuwde de arts.

Binnen drie jaar overleden

Hij heeft zes patiënten die als gevolg van bloedstolsels in de longen veel sneller buiten adem zijn dan normaal. Het gevolg is dat het hart meer moeite moet doen om het bloed door de longen te pompen omdat een deel van de bloedvaten verstopt is. Dat leidt tot een aandoening die bekendstaat als pulmonale arteriële hypertensie, waarbij de kleine longslagaders vernauwd zijn.

“Het angstaanjagende is dat mensen met pulmonale arteriële hypertensie meestal binnen drie jaar overlijden aan rechtszijdig hartfalen,” zei arts Hoffe.

“De [coronavaccins] veroorzaken permanente schade en het ergste moet nog komen.”

Bron
https://rumble.com/vjino9-dire-warni...les-hoffe.html

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juli 2021 om 15:15.
Oud 15 juli 2021, 16:41   #2816
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu het frappante is dat ze u inenten tegen een virus met een virus. Of die dat toch uitlokt.
Dat is gans de kunst van een vaccin: om U een stuk van een virus te geven, zodat je een KLEIN DEELTJE meemaakt van wat een echte infectie U gaat doen, maar voldoende is om immuniteit tegen op te wekken voor als je nadien de echte ziektekiem tegenkomt.

Je gaat op den duur nog begrijpen hoe het werkt !

Citaat:
Tegen het eerste virus zeggen ze " je moet dat absoluut verhinderen want...blablabla"
Tegen het tweede dat vergelijkbare pathogeen heeft zeggen ze " och dat is niks...blablabla".
Het is uiteraard niet vergelijkbaar. Als je ziek bent, dan ga je tot 100 miljard virusdeeltjes in je hebben, die tot 10 miljard cellen zullen vernietigen. Met dit vaccin ga je veel minder cellen, en vooral, geen longcellen, vernietigen, maar bekom je toch immuniteit.

Het grote verschil tussen een vaccin en een besmetting, is dat de dinges in het vaccin niet propageren, en er dus een eindige hoeveelheid schade gemaakt wordt, die veel beperkter is dan een infectie kan doen.

Het is waarschijnlijk juist dat deze vaccins (die ik voor jonge mensen te hoog gedoseerd vind) ongeveer vergelijkbare schade veroorzaken als corona bij een jongere die amper een snotvalling heeft.

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juli 2021 om 16:43.
Oud 15 juli 2021, 17:08   #2817
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is gans de kunst van een vaccin: om U een stuk van een virus te geven, zodat je een KLEIN DEELTJE meemaakt van wat een echte infectie U gaat doen, maar voldoende is om immuniteit tegen op te wekken voor als je nadien de echte ziektekiem tegenkomt.

Je gaat op den duur nog begrijpen hoe het werkt !

Het is uiteraard niet vergelijkbaar. Als je ziek bent, dan ga je tot 100 miljard virusdeeltjes in je hebben, die tot 10 miljard cellen zullen vernietigen. Met dit vaccin ga je veel minder cellen, en vooral, geen longcellen, vernietigen, maar bekom je toch immuniteit.

Het grote verschil tussen een vaccin en een besmetting, is dat de dinges in het vaccin niet propageren, en er dus een eindige hoeveelheid schade gemaakt wordt, die veel beperkter is dan een infectie kan doen.

Het is waarschijnlijk juist dat deze vaccins (die ik voor jonge mensen te hoog gedoseerd vind) ongeveer vergelijkbare schade veroorzaken als corona bij een jongere die amper een snotvalling heeft.
Je gaat om den duur nog doorhebben dat je nog denkt van in den tijd van zwart wit tv's.

Hoeveel moeten het nog komen uitleggen?
Oud 15 juli 2021, 19:01   #2818
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voil?* . The new world arrived.

Schok: in Amerika zijn afgelopen week meer vaccindoden gevallen dan coronadoden
in Buitenland 15 juli 2021 18:00 29 Reacties

In de Verenigde Staten zijn inmiddels 9195 sterfgevallen na coronavaccinatie gemeld. Het aantal overlijdens dat is gelinkt aan de vaccins is dit jaar door het dak gegaan. Uit cijfers van het CDC, het Amerikaanse RIVM, blijkt dat in de eerste drie maanden van 2021 meer dan 1750 vaccindoden zijn geregistreerd in de Verenigde Staten.

Vorige week versprong de teller van 6985 naar 9048 sterfgevallen, schrijft website The Gateway Pundit. Dat zijn er 2063 meer. De cijfers worden bijgehouden door het VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System). Er zijn in totaal 411.931 gevallen van bijwerkingen gemeld na de coronavaccins.

Afgelopen week zijn er in de VS officieel 1505 coronadoden gemeld. Dat betekent dat er vorige week meer vaccindoden zijn gevallen dan coronadoden.

FDA waarschuwt voor ernstige bijwerking
De Amerikaanse gezondheidswaakhond FDA waarschuwt daarnaast voor een ernstige bijwerking bij het coronavaccin van Janssen. Volgens de autoriteiten is er een verhoogd risico op het Guillain-Barré-syndroom, een zenuwaandoening die tot plotselinge spierverlamming kan leiden. The Washington Post had eerder al geschreven dat de FDA die stap zou nemen.

De Jonge verkort periode tussen prikken
Ondertussen heeft demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge aangekondigd dat de periode tussen de eerste en de tweede prik met een coronavaccin wordt verkort van 35 dagen naar 25 dagen.

[WND via The Gateway Pundit]

En dan zijn er nog veel meer niet gemeld!

Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juli 2021 om 19:08.
Oud 15 juli 2021, 19:14   #2819
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En nog een catastrofe.

https://www.frontnieuws.com/een-cata...penbaart-zich/
Oud 15 juli 2021, 19:15   #2820
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vraag me af of ze nog altijd vierkant lachen met hun grote muil?

Allicht wel zeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be