![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inscriptie luidt duidelijk: Yose.
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, dus je was wel al zo slim een condoom aan te schaffen.
Ook daarna nog een voorraad ingeslagen?... ![]() Citaat:
Nu pikken de vrouwen dat niet meer en terecht. En nu worden de kinderen gelukkig al reeds voorgelicht. Hoe dat nu precies gaat om de scholen dat weet ik niet. Zelf had ik vroeger een progressieve onderwijzer in de vijfde en zesde klas. Daar waren de kinderen toch wel blij mee en ik ook. Citaat:
Dit om tot liefde en begrip op te kunnen groeien. Citaat:
Ik heb daar tenminste nooit van gehoord. En dat je daar zo druk over maakt zegt waarschijnlijk meer over jezelf. Er gebeuren echt wel ergere dingen in deze wereld.
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat leesuurtje bewijst dat westerlingen immoreel seksueel geperverteerden rond kleuters aanwezig laten zijn om het te normaliseren. De nieuwe normaal, wat een gedrocht is. “A woman riding the beast.” Het is niet aan overheden of scholen immoreel seksueel gedrag te normaliseren of seksuele opvoeding te geven. En zekerlijk niet in de kleuter- of lagere school. Zij hebben daarmee het zwaard opgenomen.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2021 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen dat verhaal van hem kwam mij over als fantasie. Zoals er al heel wat af gefantaseerd is over Jezus, maar niemand is er ooit bij geweest. Jozef als oude man, dat vind ik persoonlijk nog wel het aardigste. Misschien wel omdat ik zelf ook al oud ben en een jonge vriendin heb... ![]() Holy Love.... ![]()
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen Slavenburg.
![]() |
#149 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien jij bezeten bent van haat jegens de seks, neem ik aan dat je bezig bent sterk te overdrijven. Citaat:
Je ziet alleen het beest. Dat zegt meer over jou zelf dan over de objectieve realiteit. Het is de christelijke haat en achterlijkheid. Citaat:
Zelfs bij kleuters kan dat al waargenomen worden. En of je dat de kleuters al of niet al reeds moet vertellen, dat weet ik niet. Ik ben daar geen deskundige in hoe die kleuters daar zelf op reageren. Die kleintjes kijken al vroeg naar de tv en zien bijvoorbeeld ook al heel veel geweld. Dat lijkt mij erger te zijn dan wat voorbarige voorlichting, want wat ze niet begrijpen dat vergeten ze wel weer. Ik herinner me zelf als kleuter al te willen vrijen. En volgens Freud ontstaat het eerste seksuele bewustzijn al reeds op 3-jarige leeftijd. Dus....
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jongene ik heb het u getoond.
![]() ![]() ![]() https://www.snopes.com/fact-check/dr...ary-convicted/ We moeten de patriarchistische grenzen afpissen als nooit tevoren. Dat is er duidelijk over en dat is wel waar deze generatie politici aan werken. Finale goal van deze antichrist/dajjal is “transhumanisme” en totale controle over de menselijke biologie. Ze zetten die deuren open via de seksualiteit en brainwashen van kinderen in een onnatuurlijke normaal.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juli 2021 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, als jij het beter weet gefeliciteerd er mee.
Ik zal jouw verhaal in gedachten houden als een mogelijk alternatief.
![]() |
#153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is de haat, de vrouw is de liefde, wil er ooit vrede komen op aard' Citaat:
Citaat:
Alleen een vrouw die met de kinderen vrijt (heel normaal voor een moeder) en dan negerinnen met de kinderen op schoot.
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dear Lord
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier nog een toemaatje : https://www.nytimes.com/2015/04/05/w...sus-bones.html Laatst gewijzigd door Aton : 15 juli 2021 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat Jozef betreft heeft Slavenburg tenminste twee goede redenen genoemd waarom hij een oud man moet zijn geweest. Van jou heb ik nog geen enkele reden gehoord waarom het anders zou zijn. Net als bij de hemel, weet je ook nu niks te zeggen.
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben helaas niet in staat boeken te kopen. Alleen op het Waterlooplein voor 1 euro of hier in mijn straatje gratis in een boekenkast waar iedereen zijn overtollige boeken kwijt kan en ook wat mee kan nemen.
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En de bieb ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet zo van de bieb.
En bovendien behoef ik niet alles van die oude Jezus te weten wat iedereen daarvan vindt. Dat blijft toch maar gissen. Ik lees ook graag nog andere boeken: filosofie, wetenschap en romans.