![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de Turken zijn nog het grote probleem niet, de Marokkanen al iets meer, maar de MiddenAfrikaners zijn pas hopeloos. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag werd expliciet gesteld aan Verhofstadt of het nu ging om 200.000 banen in het algemeen dan wel 200.000 meer banen creëren dan er verloren gaan. En Verhofstadt zei duidelijk : "het gaat uiteraard om 200.000 bijkomende plaatsen op de arbeidsmarkt, dus wanneer er banen verloren gaan, dan moeten die er worden bijgeteld". En hij voegde er aan toe : "om alle misverstanden te vermijden leg ik u nogmaals uit dat mijn plan voorziet dat 200.000 meer mensen een job zullen hebben op het einde van de rit". Moet ik het nog eens uitleggen? Of begin je vanzelf te begrijpen hoe lullig je bezig bent k9? En nog even dit: ik vind geen bron met deze bewering van Verhoftsadt, hoewel ik mij herinner het zelf te hebben gehoord. Maar een andere bron ter bevestiging van jouw knullige uitleg, k9, is die van de Nationale Bank. Lees dit artikel even. Ik hoop dat je nu vanzelf gaat ophouden met jezelf belachelijk maken. Laatst gewijzigd door Antoon : 7 maart 2005 om 23:55. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
volgens mij werken ze naar een convergentie van de werkloosheidscijfers en de stempercentages van de VLD
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Wel grappig; telkens wanneer er op deze draad wordt gereageerd, lees ik:
Wéér 5% meer werkelozen en zie ik die schuifbalk er weer 5% bovenop leggen.. Dat is nu toch al wel 30% extra werkeloosheid, voor mijn gevoel.
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
Jongens jullie kunnen zagen, ELK Jaar komen er in de bouw 9000 werkplaatsen open die niet worden ingevuld
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister-President
|
Oplossingen genoeg maar je moet ze willen toepassen
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus uiteindelijk zijn zij het die zeggen wat wel en wat niet mag geimplementeerd worden. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Antwerpen hebben ze al "'t schoon verdiep", daar zullen ze volgend jaar ook een grote verhuis moeten organiseren
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de werkloosheid was no nooit zo hoog, dat bevordert één ding : politiek clienteïsme !
Sommige politici, politieke partijen, syndicaten... hebben niet liever ! KASSA ! KASSA !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|