![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft mijn ma op haar 87 bevrijd van helse pijnen in haar rug. Zenuwen gekneld in de onderrug, ze wist niet waar kruipen van de pijn, plakte morfine maanden aan een stuk... Van de eerste dag na de operatie was ze als nieuw. Ze doet zelfs weer haar boodschappen te voet terwijl ze voor de ingreep het eigenlijk allemaal niet meer zag zitten en het voor haar mocht stoppen (het leven). Enfin, ik kan het u maar meegeven....
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doen, zou ik zeggen. Wat ge daar beschrijft lijkt erg op "hernia-pijnen". En Tramadol is een (redelijk zware) pijnstiller die zolang helpt tot het uitgewerkt is, en is verslavend.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag 1 augustus MRI, we gaan iets meer weten dan.
![]() |
![]() |