![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15041 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enkele websites zijn niet bereikbaar, verdacht.
EDIT: blijkt wereldwijd technisch probleem, lijkt vooral krantensites te treffen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2021 om 17:19. |
|
|
|
|
|
#15042 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15043 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
7sur7, Le Figaro en Le Parisien liggen dan weer wel plat.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2021 om 17:30. |
|
|
|
|
|
#15044 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fluvius heeft digitale gas en electriciteitsmeters geplaatst. Het 13 bladzijden tellende draaiboek om de meter van Engie hiermee te verbinden stipt uitgevoerd, en natuurlijk werkt het niet.
Ik voel een kastje-muur operatie aankomen tussen Fluvius en Engie.
|
|
|
#15045 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ondertussen is daar alles terug ok.
|
|
|
|
#15046 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15047 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15048 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ouders hun kinderen wijsmaken dat ze moeten vaccineren om vrijheid te behouden; maar daarin niet zien hoeveel vrijheid ze reeds verloren hebben.
Alzo voeden ze volgzame kinderen op die ge al evengoed hun arm richting nieuw coronafascisme kunt leren strekken. Ik haat deze generatie fascisten die brainwashen met leugens en alzo de mensheid dommer dan dom vormen met allerlei andere criminaliteit tot gevolg waar de oorzaak ervan zich als oplossing verkoopt. En van kinderen die natuurwetenschappen volgen, verwacht ik toch meer betrokkenheid en een tikkeltje rebellie tegen wat ik niet anders dan een genocidaal beleid kan noemen. Tijd mijn megafoon af te stoffen en het beest nog eens bij het nekvel in diens stront te drukken.
|
|
|
#15049 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat! Een! Klootzak! https://policetribune.com/anti-cop-y...olice-helping/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15050 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
mijn online lerares
die is altijd zo fake opgewekt tevens draagt ze wollen sokken over haar jeans
|
|
|
#15051 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15052 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een ritje naar een gecapitonneerd kamertje zit er ook nog in, denk ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15053 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#15054 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 juli 2021 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#15055 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom laat Proximus mensen op zondag werken en decibels produceren?
Het is zondag for crying out loud. Die gast heeft geluk dat ik buren heb of die kreeg zijn bak vol
|
|
|
#15056 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zondag is een dag als een andere, geschikt om te werken.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2021 om 10:51. |
|
|
|
|
|
#15057 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15058 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn gemeentes die machinelawaai toelaten op zondagvoormiddag gedurende bepaalde uren. In Mechelen is dat tussen 10 en 12 als ik me niet vergis.
|
|
|
|
|
|
#15059 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat vanmorgen, toen ik opstond. Er was niemand gras aan het rijden of gaten aan het boren, dat is wel heel vreemd.
|
|
|
|
|
#15060 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rommel bricoleren, fucking hate it...
Ik doe hier geen rotte zak meer behalve alles op een container smijten GATVERDEVLAMMESTE
|