![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 31 juli 2021 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het karikaturaal stellen van idiote vooroordelen zoals bijvoorbeeld ![]() De verandering werkt...maar geen enkele van die mannen heeft ooit al een fabriek aan de binnenkant gezien. Laat staan erin gewerkt te hebben.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 31 juli 2021 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ge staat terug héél dicht bij mijn negeerlijst.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 31 juli 2021 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 31 juli 2021 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkzaamheidscijfers liegen niet
![]() |
#207 |
Minister-President
|
![]() U gaat toch geen onnozel gezever willen missen, zeker? Dat is toch het summum van amusement.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 31 juli 2021 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kijk ernaar uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken geen enkele PS die ooit in een fabriek gewerkt heeft. Ik ken de PS dan ook niet echt. Ik kwam tot bij Kitir die echt gewerkt heeft. en Roberto D' Amico Wat er van Dirk Vijnck is geworden weet ik niet. Alle partijen die zich profileren als een volkspartij hebben geen enkele arbeider of lagere bediende in het parlement. Trouwens een negeerlijst is dat zoiets als een cordon sanitair ? Zoiets dat jullie ondemocratisch noemen, zelfs fascistisch ? en waartegen jullie zo hard tekeergaan ? Wie negeerlijsten hanteert toont zichzelf dan als fascist ?
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Zijn er dan anderen die "de kracht van verandering" beloofden ? Zijn er nog politieke partijen zo idioot om zulke leugenachtige T-shirts te verkopen ? Dus ik vrees dat uw katten-in-nood-sprong naar "de anderen" hier eigenlijk niets ter zake doet. Wij, en met mij vele Belgen weten al jaren dat "de anderen" niets voorstellen. Maar er is een groepje dat fanatiek de rechtse onbenullen blijft verdedigen, ondanks de nuv rechtsen qua beleid eigenlijk nog veel minder voorstelden dan "de anderen". In Vlaanderen moeten wij die rechtse waanzin nog steeds ondergaan.
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meedraaien in het systeem van het profitariaat. Misschien heeft ze wel haar benen moeten gebruiken om zover te geraken (niet iedereengeraakt bij het clubje gegadigden), maar daar is ze dan met glans in geslaagd. Dat moet u haar nageven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zo...In Vlaanderen werken is dus verleden tijd voor jou.
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het staat u vrij om naar communistische paradijzen uit te wijken. Niet wachten zou ik zeggen. Er is er een op minder dan 100km van bij u. Dat moet toch te doen zijn. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 31 juli 2021 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal op tv zou gratis moeten zijn, das al wat ik weet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat Kitir iets met voetbal op tv te maken had. Maarja, geen probleem. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 31 juli 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou heel zeker ernorm instructief zijn. Jammer genoeg is hij al een poosje op zelf gekozen non-actief ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is ne nieuwe... Zelfs reservespeler ging in zijn blinde haat voor Kitir niet zover om ze als hoer neer te zetten. Het niveau is zonet onder de deur gekropen... |
|
![]() |
![]() |